Zomer is weer voorbij. Tot volgend jaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Ik had het vanmorgen al gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Zon?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjesquote:
Hoe is dit anders dan andere dagen?quote:
Hier is de derde release op rij een fiasco.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
1 0 0 1 nightsquote:
Snel een trui aanquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Stralende zon hier johquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestaptquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
classicquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
Ze hebben hier geen haringquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
*hand opsteekt*quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nuquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |