abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:56:02 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zomer is weer voorbij. Tot volgend jaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Ik had het vanmorgen al gelezen :@
Tap tap tap
pi_220947831
25,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:57:51 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zon?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:00 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
21,6 hier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:12 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947845
Seksslaaf. klinkt wel makkelijk zeg.
pi_220947846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
-O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zon?
Nee?
pi_220947855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
nee, dat was Ch!pz
pi_220947857
inb4: wie?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:58 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:06 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947863
quote:
82s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Hier is de derde release op rij een fiasco.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:26 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
nee, dat was Ch!pz
1 0 0 1 nights *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Snel een trui aan
Tap tap tap
pi_220947900
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Tap tap tap
pi_220947904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Snel een trui aan
vanavond het dekentje weer op de bank
pi_220947945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Stralende zon hier joh :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947952
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:05:21 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
classic
pi_220947978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?

Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Ze hebben hier geen haring ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:07:52 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
*hand opsteekt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:08:56 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')