Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt.
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.quote:[..]
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
quote:
En dan rolt iemand je er af.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
Toch liever zelf de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
[..]
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Of ja aan dat blafgeval van d'r voerenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Klinkt niet bepaald optimaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
hmm, ik heb niks met rope playquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
dan heb ik niet "zelf de touwtjes in handen"quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
Ben jij er zo eentje van de touwen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
lekker is dat he?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie?
(sorry wil ik al heel lang doen)
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie?
(sorry wil ik al heel lang doen)
Terug naar bed dan maar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |