abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:57 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947298
Tevens goedemorgen :O :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef Karzai het volgende:
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
lekker vroeg ook
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947307
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
ik weet, zeker, niet waar dat is :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947312
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:55 schreef mschol het volgende:

[..]
lekker vroeg ook
ja die is al om 7 uur ope, maar er trekt nu een regenbuitje over dus ik wacht nog maar even
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 06:59:43 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947313
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:23 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
Ik ben er al :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben er al :P
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:18:43 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947375
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:

[..]
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Ik vertrek meestal rond half 3.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:19:19 #208
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947377
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:

[..]
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Dat is wel vroeg zat ja.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220947411
het regent vrij hard
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:36:28 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947424
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:40:05 #211
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef gianni61 het volgende:
het regent vrij hard
Als het straks maar weer droog is. Moet nog naar huis lopen zo
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:43:40 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947453
Hier schijnt de zon
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 07:44:56 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220947457
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:47:22 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:52:41 #215
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier schijnt de zon
Fijn voor je.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:54:21 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947477
Grijs hier. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:57:44 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947490
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:52 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn voor je.
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:07:11 #218
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Had niet anders van je verwacht
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:08:31 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Dit moet je date zeggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:14:36 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit moet je date zeggen.
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:15:05 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947558
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Had niet anders van je verwacht
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
dat is toch de droom van iedere man?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:16:52 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat is toch de droom van iedere man?
Interessante dromen heb jij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:16:59 #224
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:21:59 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
Ga je met Muis daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947581
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:22:38 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je met Muis daten?
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:23:08 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947586
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef dud0r het volgende:

[..]
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt. :Y
:{
quote:
[..]
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier schijnt de zon
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:23:38 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
En dan rolt iemand je er af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:24:17 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
[..]
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:27:45 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947601
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:

[..]
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
[..]
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:34:16 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Of ja aan dat blafgeval van d'r voeren :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:34:43 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947619
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Klinkt niet bepaald optimaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
hmm, ik heb niks met rope play
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:40:59 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm, ik heb niks met rope play
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947690
:O
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:45:16 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947699
Rip Peabo Bryson
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
dan heb ik niet "zelf de touwtjes in handen"

ben verdomme geen padvinder
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:45:32 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
Ben jij er zo eentje van de touwen? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947717
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rip Peabo Bryson
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
Tap tap tap
pi_220947750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
lekker is dat he?
pi_220947779
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:24 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:35 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947805
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:54 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947808
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje van de touwen? :{
Nee, daarom zou ik dat ook niet willen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947809
quote:
82s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg ;(
pi_220947810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Terug naar bed dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg ;(
Ik ook niet :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947819
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:56:02 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zomer is weer voorbij. Tot volgend jaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Ik had het vanmorgen al gelezen :@
Tap tap tap
pi_220947831
25,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:57:51 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zon?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:00 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
21,6 hier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:12 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947845
Seksslaaf. klinkt wel makkelijk zeg.
pi_220947846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
-O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zon?
Nee?
pi_220947855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
nee, dat was Ch!pz
pi_220947857
inb4: wie?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:58 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:06 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947863
quote:
82s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Hier is de derde release op rij een fiasco.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:26 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
nee, dat was Ch!pz
1 0 0 1 nights *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Snel een trui aan
Tap tap tap
pi_220947900
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Tap tap tap
pi_220947904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Snel een trui aan
vanavond het dekentje weer op de bank
pi_220947945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Stralende zon hier joh :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947952
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:05:21 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
classic
pi_220947978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?

Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Ze hebben hier geen haring ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:07:52 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
*hand opsteekt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:08:56 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:10:15 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*hand opsteekt*
Werkt gewoon allemaal?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:11:44 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
10GB voor 17,50 daar
Tap tap tap
pi_220948062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Data breach goes brrrrrt :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
pi_220948074
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Ze weten al meer over me dan m'n moeder
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:03 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Dat is standaard bij providers, al jaren. Als je belt kunnen ze vaak nog wel iets aan korting geven.
Je kan ook moeilijke vragen gaan stellen als waarom wordt een nieuwe klant meer gewaardeerd dan een bestaande klant? Vinden die telefoon mensen altijd leuk want dat is een vraag die meestal niet in hun script staat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:56 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
De reclames zijn weer full force terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Ja hier ook, kan ik eindelijk schilderen :+
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:18:43 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
Bij mij is die 15,50 zonder combikorting omdat ik net daarvoor voor het eerst was overgestapt van ziggo naar kpn :'). Maar de telefoon was daar toen flink goedkoper dan bij andere aanbieders en nog een rentepunten bon voor nog meer korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948098
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Maar perenijsjes :9~
pi_220948100
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:19:34 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948104
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
pi_220948125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef rival het volgende:

[..]
Maar perenijsjes :9~
Past wel bij de temperatuur in sommige huiskamers hier ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
Dutton ranch *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:18 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Werkt gewoon allemaal?
Alles lijkt in orde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Zijn je IBAN en pornhub geschiedenis nog wel veilig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:46 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Ik heb nu 25GB voor ¤10 :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948161
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:24:10 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
jeej
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:25:13 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')