lekker vroeg ookquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef Karzai het volgende:
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan
ik weet, zeker, niet waar dat isquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is.
Ik ben er alquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk![]()
quote:
Ik vertrek meestal rond half 3.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]jij kan zeker wel eerder weg?
ik niet..
ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Dat is wel vroeg zat ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]jij kan zeker wel eerder weg?
ik niet..
ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Als het straks maar weer droog is. Moet nog naar huis lopen zoquote:
quote:
Fijn voor je.quote:
Had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Dit moet je date zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
dat is toch de droom van iedere man?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder
Interessante dromen heb jij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch de droom van iedere man?
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder
Ik ben nimmer gemeen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
Ga je met Muis daten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |