Je hebt mijn post erover gelezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Niet eens eigenlijkquote:
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereikenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk![]()
Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
Paniek zaaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk
Ik las het ergens op het net
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.
Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..
optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
Ik ga zo eens richting kantoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werkquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |