abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:18 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Je hebt mijn post erover gelezen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:41 #177
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:30:37 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt mijn post erover gelezen?
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:35:32 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220946509
bed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:47:12 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946534
slapen enzo
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:48:26 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Paniek zaaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:49:15 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk

Ik las het ergens op het net
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.

Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:20 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946662
Kom net een enorme mot tegen in m'n slaapkamer.

Hoe de neuk is dat ooit binnengekomen :{

(inmiddels vakkundig opgezogen)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:13:40 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946683
Oh, die dingen kunnen de stofzuiger overleven :{

Ja verdomme
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:16 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946830
Oh dat was seizoen 4. Bedtijd dan maar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220947215
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 05:33:38 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220947221
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:39:27 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947226
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947237
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:47:14 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947238
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:50:19 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947241
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:

[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
Ik ga zo eens richting kantoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947251
pi_220947273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947276
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:37:11 #198
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947282
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:42:08 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220947285
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:33 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')