abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Ugh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:41:58 #102
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945825
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
same :Y

wat meer afstandhouden enzo.. maar niks dramatisch veranderd
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945827
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:45 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Hoezo dat nou weer :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:48 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
Heeft in ieder geval niet geholpen
pi_220945853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:21 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+


Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945857
corona heeft mij aan een huis geholpen.. soort van .. :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:50 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945860
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
[..]
Woahhh

Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:47:04 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoezo dat nou weer :{
Omdat ze het niet redden en inmiddels te oud zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945864
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ik ging toen ook veel meer wandelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220945866
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:02 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945872
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:31 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945874
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:56 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945876
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Ja trauma voor het leven helaas
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:00 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945877
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
ga je ook een slang maken?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:16 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:

[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945879
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga je ook een slang maken?
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja trauma voor het leven helaas
hij reincarneert in een slang
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:51:17 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945882
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220945892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]
hij reincarneert in een slang
Dat is dan wel weer een goed niveau van omslachtig bezig zijn :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:54:09 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945903
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Moet ik ook nog voor morgen doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
oh zo..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:55:23 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945912
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Ieuw, lijstjes maken :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:55:36 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945915
Avondje :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220945920
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
ja..

wie heeft het licht aangelaten :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945925
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
Bohhh straks weer lekker slapen :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:33 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:56 schreef mschol het volgende:

[..]
ja..

wie heeft het licht aangelaten :{
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220945934
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde goede kant op
FTFY
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:59:48 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945937
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:32 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]
FTFY
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @teamzomer
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:03:10 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945956
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @:teamzomer
#teamherfst :! :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:06:18 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945970
Lang daglicht is een genot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:10:03 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Lang daglicht is een genot
Dit :Y
In december is het nu al 4 uur donker :{
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:11:20 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945989
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@TheStigsDutchCousin @ESF1Gamer @LTVDK @Luctor.et.Emergo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 21:12:15 #137
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220945993
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220945994
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dit :Y
In december is het nu al 4 uur donker :{
heerlijk _O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:12:21 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Komend weekend toch Monaco??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:29 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:49 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220946004
Nou, bedtijd maar weer allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:14:49 #142
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220946009
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:14:52 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bedtijd maar weer allen :W
De zon komt er juist net weer door :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:15:02 #144
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]
heerlijk _O_
Noord Noorwegen niks voor jou?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:15:03 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946013
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
Te hard rijden natuurlijk :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:16:50 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
vind ik veel te duur. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:17:38 #147
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220946022
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Noord Noorwegen niks voor jou?
Dan moet ie van een schol in een fogel veranderen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:05 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946041
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
RTL 7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:15 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946043
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Komend weekend toch Monaco??
Ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:25 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946044
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
_O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:29:36 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946074
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:31:19 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946087
Nieuw EU-voorstel voor chatcontrole komt vermoedelijk binnen een maand

En dat gedrocht komt ook weer eens terug. Manmanmanmanman :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:07 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946093
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

Wel gefixt :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:01 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

wel want je kon het zelf fixen
totaly a you problem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:35 #155
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220946105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:38 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946106
twee keer https in een link werkt idd niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:35:19 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946116
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef Nizno het volgende:
twee keer https in een link werkt idd niet
Dat FOK! er een bende van maakt heeft daar niets mee te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:01 #158
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
UK is op vele fronten afgegleden
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:19 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
Mja, dat zou relevant zijn als het ook daadwerkelijk om de kinderen zou draaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:52:18 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946206
Alweer bijna 22:00 uur. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:54:38 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer bijna 22:00 uur. :{
:z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:55:37 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:z
Ja, eigenlijk wel. Film duurt nog bijna twee uur. Dat ga ik niet afkijken hoor. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:12 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946229
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:32 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946233
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Truste :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220946242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
Hier gaan ze daar ook vrij makkelijk overheen af en toe.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 21:59:58 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946245
Ik ga eerst nog even The Handmaid's Tale verder kijken. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220946253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:56 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
Denk niet dat mensen direct op dit stemmen.

En ik ben wel benieuwd hoe breed de steun zou zijn als alle voors en tegens gewoon netjes gedeeld worden. Iets als een telefoonverbod op scholen was natuurlijk een topidee, dus die schaapjes denken dat dit dan ook wel goed zal zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:19:53 #171
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946354
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:22 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Ja, gaan we er allemaal aan?!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:56 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946356
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, gaan we er allemaal aan?!
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:40 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:59 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Hogelijk mag ik nog wel eerst op date
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:18 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Je hebt mijn post erover gelezen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:41 #177
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:30:37 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt mijn post erover gelezen?
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:35:32 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220946509
bed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:47:12 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946534
slapen enzo
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:48:26 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Paniek zaaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:49:15 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk

Ik las het ergens op het net
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.

Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:20 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946662
Kom net een enorme mot tegen in m'n slaapkamer.

Hoe de neuk is dat ooit binnengekomen :{

(inmiddels vakkundig opgezogen)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:13:40 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946683
Oh, die dingen kunnen de stofzuiger overleven :{

Ja verdomme
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:16 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946830
Oh dat was seizoen 4. Bedtijd dan maar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220947215
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 05:33:38 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220947221
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:39:27 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947226
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947237
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:47:14 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947238
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:50:19 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947241
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:

[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
Ik ga zo eens richting kantoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947251
pi_220947273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947276
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:37:11 #198
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947282
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:42:08 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220947285
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:33 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')