oh ja dusquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Muntkat?quote:
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd
Letterlijk tijden veranderenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:TheStigsDutchCousin
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemistquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk tijden veranderen
Snap ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Heb ik als ik een motor hoor. Zoals de mijne of een Harley.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goedquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is dat een pluspunt
Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen
Pics?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Van die hippe blije foto's zijn ook wel een uiterste.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Hopelijk niet zo goed als koen danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Van je kapselquote:
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Lege persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
Niet Muntje? Of Biljetje?quote:
Dat is een verwijzing naar?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar?
quote:"Shai-Hulud" kan verwijzen naar drie heel verschillende dingen. De term is het meest bekend als de mythische reuzenworm uit het Dune-universum. Daarnaast is het de naam van een Amerikaanse metalcoreband en de naam van een berucht computer-beveiligingslek in open-source software.
Denk dat het door de metalcore band isquote:
Ohquote:
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
Het is hier hartstikke donker in ieder geval. Veel donkerder dan "over anderhalf uur gaat de zon pas onder".quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hartstikke licht man
of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest
Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Zou het Harry Leemans zijn?quote:Harry L. werd in 2023 ook al in Turkije opgepakt, toen om zijn banden met de criminele organisatie van zijn jongere broer Jos Leijdekkers,
Door schade en schande wordt men wijzer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest
Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Nee Harry Lekdeijersquote:
Ik begon toen net een beetje uit mijn revalidatie'isolement' te komen en voorzichtig wat meer werken toen dat geintje begon, was ook niet heel bevorderlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslangquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Woah!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.
Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken
quote:
Woahhhquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The universe works in mysterious ways
[ afbeelding ]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bentquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |