abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:23:43 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944666


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:27:31 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_220944719
Onweer begon precies op het moment dat ik de autodeur opende.

Moest nog helemaal naar huis lopen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:29:26 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220944738
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef drakin het volgende:
Onweer begon precies op het moment dat ik de autodeur opende.

Moest nog helemaal naar huis lopen -O-
Dus je was gruwelijk nat
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:30:25 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944747
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je was gruwelijk nat
Gnorf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:38:38 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220944820
@TheStigsDutchCousin , ken die hele Niklos niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:38:55 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , ken die hele Niklos niet.
Mooi.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:42:36 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220944865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mooi.
Maar het lijkt mij een zak hooi. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:43:38 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maar het lijkt mij een zak hooi. :)
Aan dieren voeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:48:38 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944929
Beetje zielige regen hier maar geen onweer.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:52:53 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944956
:O

Hier ook weer droog. Maar even naar buiten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220944964
Onweer :I
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:55:57 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944976
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:54 schreef Haags het volgende:
Onweer :I
Hoax
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:57:17 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944984
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 18:58:04 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220944989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
Is je date saampjes op de bank de race kijken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:59:30 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944995
Oh nu wel een flink buitje.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:59:50 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944998
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is je date saampjes op de bank de race kijken?
Nee.

Maar als het niets wordt, kan dat nog met iemand die me geliket heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 19:00:08 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220945000
Ik kijk de docu Nachtkinderen op Videoland.

https://www.nu.nl/media/6(...)uitstel-te-zien.html
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:00:36 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220945002
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:48 schreef Ama het volgende:
Beetje zielige regen hier maar geen onweer.
Jammer eh?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:01:25 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945009
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:02:57 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee.

Maar als het niets wordt, kan dat nog met iemand die me geliket heeft.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:03:25 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220945017
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
Nou, als dat geen neuken word...
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:08:57 #22
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220945056
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
Ik kijk de docu Nachtkinderen op Videoland.

https://www.nu.nl/media/6(...)uitstel-te-zien.html
Oke
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:09:35 #23
370431 drakin
vurig typje
pi_220945062
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je was gruwelijk nat
Het was 2 hele meters lopen :s)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:09:58 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945064
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945137
:O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:37:07 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Ja die denkt waarschijnlijk sneller dan jij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:05 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Van die hooggeleiders

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:41 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220945213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Meestal tijdens de date al.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:40:11 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
"Je zit met je armen over elkaar. Ben je altijd zo gesloten?"

" :{"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:41:44 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:42:58 #33
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945252
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:45 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945258
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:48 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945261
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:44:32 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945267
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
even bij mijn moeder klagen... ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:46:52 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945287
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
En dan GLOP en weg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:27 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:48:56 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:19 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:24 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945340
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:51:33 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:52:42 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945362
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:06 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
Ik heb wel eens een paar chats gehad met zogenaamd hoger opgeleide dames. Maar daar was in het gesprek weinig van te merken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:33 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:38 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:41 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945388
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220945391
Of boys zoals ik die hun kontpunani voor gratis aanbieden.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 19:56:15 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220945394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Ben jij je kater kwijt?

pi_220945400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
hartstikke licht man :Y

of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
oh ja dus
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:57:59 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945407
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ben jij je kater kwijt?

[ afbeelding ]
Muntkat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:00:29 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd :D
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+

Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:33 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+

Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland :')
Letterlijk tijden veranderen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:37 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:57 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:TheStigsDutchCousin
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:04:02 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Letterlijk tijden veranderen :D
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:04:26 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:9
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:05:18 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
Snap ik ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
Heb ik als ik een motor hoor. Zoals de mijne of een Harley.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220945485
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Tap tap tap
pi_220945487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:05:53 #62
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945489
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:06:18 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945492
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Pics?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:06:46 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Van die hippe blije foto's zijn ook wel een uiterste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:07:22 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+
Hopelijk niet zo goed als koen dan :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Pics?
Van de Mac?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:08:00 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945516
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Van de Mac?
Van je kapsel :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:08:04 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:09:02 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
Lege persoonlijkheid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:10:02 #70
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ben jij je kater kwijt?

[ afbeelding ]
Dibs!

Mijn kater zou Dibs heten :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:10:55 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945544
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dibs!

Mijn kater zou Dibs heten :D
Niet Muntje? Of Biljetje?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:12:55 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220945554
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:13:40 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945562
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen. :@
Dat is een verwijzing naar? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:15:03 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is een verwijzing naar? :@
quote:
"Shai-Hulud" kan verwijzen naar drie heel verschillende dingen. De term is het meest bekend als de mythische reuzenworm uit het Dune-universum. Daarnaast is het de naam van een Amerikaanse metalcoreband en de naam van een berucht computer-beveiligingslek in open-source software.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:15:38 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945574
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Denk dat het door de metalcore band is :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:17:25 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945597
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Oh :D

1 van onze konijnen gaat Stig heten O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:17:57 #77
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945600
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Denk dat het door de metalcore band is :Y
@IJsdraakje ken je ze?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:19:50 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet Muntje? Of Biljetje?
Wat een kutnaam voor een kat zeg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:20:54 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945631
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:21:20 #80
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945637
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef mschol het volgende:

[..]
hartstikke licht man :Y

of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
Het is hier hartstikke donker in ieder geval. Veel donkerder dan "over anderhalf uur gaat de zon pas onder".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220945643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:23:33 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945654
quote:
Harry L. werd in 2023 ook al in Turkije opgepakt, toen om zijn banden met de criminele organisatie van zijn jongere broer Jos Leijdekkers,
Zou het Harry Leemans zijn? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:25:25 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Door schade en schande wordt men wijzer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:25:57 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220945687
Tijd voor Dune deel 2
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:26:12 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945690
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zou het Harry Leemans zijn? :?
Nee Harry Lekdeijers :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:27:15 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945701
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Ik begon toen net een beetje uit mijn revalidatie'isolement' te komen en voorzichtig wat meer werken toen dat geintje begon, was ook niet heel bevorderlijk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945713
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:29:35 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945721
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:30:46 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.

Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945762
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang :{w
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:05 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945774
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
Al onze offers waren voor jou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:50 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
The universe works in mysterious ways

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:37:36 #93
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945787
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945789
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.

Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken :P
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
pi_220945792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Al onze offers waren voor jou
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
The universe works in mysterious ways

[ afbeelding ]
Woahhh


Ja we moeten wat over hebben voor de slang
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:38:40 #96
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945798
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:11 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945802
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:13 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945803
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:04 #99
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:19 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')