oh ja dusquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Muntkat?quote:
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd
Letterlijk tijden veranderenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:TheStigsDutchCousin
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemistquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk tijden veranderen
Snap ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Heb ik als ik een motor hoor. Zoals de mijne of een Harley.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goedquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is dat een pluspunt
Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen
Pics?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Van die hippe blije foto's zijn ook wel een uiterste.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Hopelijk niet zo goed als koen danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Van je kapselquote:
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Lege persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
Niet Muntje? Of Biljetje?quote:
Dat is een verwijzing naar?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar?
quote:"Shai-Hulud" kan verwijzen naar drie heel verschillende dingen. De term is het meest bekend als de mythische reuzenworm uit het Dune-universum. Daarnaast is het de naam van een Amerikaanse metalcoreband en de naam van een berucht computer-beveiligingslek in open-source software.
Denk dat het door de metalcore band isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |