abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:37:07 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Ja die denkt waarschijnlijk sneller dan jij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:05 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Van die hooggeleiders

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:41 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220945213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Meestal tijdens de date al.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:40:11 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
"Je zit met je armen over elkaar. Ben je altijd zo gesloten?"

" :{"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:41:44 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:42:58 #33
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945252
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:45 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945258
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:48 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945261
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:44:32 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945267
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
even bij mijn moeder klagen... ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:46:52 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945287
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
En dan GLOP en weg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:27 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:48:56 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:19 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:24 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945340
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:51:33 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:52:42 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945362
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:06 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
Ik heb wel eens een paar chats gehad met zogenaamd hoger opgeleide dames. Maar daar was in het gesprek weinig van te merken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:33 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:38 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:41 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945388
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220945391
Of boys zoals ik die hun kontpunani voor gratis aanbieden.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 19:56:15 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220945394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Ben jij je kater kwijt?

pi_220945400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
hartstikke licht man :Y

of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')