abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:05 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945774
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
Al onze offers waren voor jou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:50 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
The universe works in mysterious ways

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:37:36 #93
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945787
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945789
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.

Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken :P
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
pi_220945792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Al onze offers waren voor jou
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
The universe works in mysterious ways

[ afbeelding ]
Woahhh


Ja we moeten wat over hebben voor de slang
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:38:40 #96
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945798
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:11 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945802
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:13 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945803
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:04 #99
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:19 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Ugh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:41:58 #102
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945825
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
same :Y

wat meer afstandhouden enzo.. maar niks dramatisch veranderd
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945827
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:45 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Hoezo dat nou weer :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:48 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
Heeft in ieder geval niet geholpen
pi_220945853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:21 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+


Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945857
corona heeft mij aan een huis geholpen.. soort van .. :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:50 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945860
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
[..]
Woahhh

Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:47:04 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoezo dat nou weer :{
Omdat ze het niet redden en inmiddels te oud zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945864
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ik ging toen ook veel meer wandelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220945866
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:02 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945872
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:31 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945874
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:56 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945876
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Ja trauma voor het leven helaas
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:00 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945877
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
ga je ook een slang maken?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:16 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:

[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945879
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga je ook een slang maken?
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja trauma voor het leven helaas
hij reincarneert in een slang
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')