quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.
Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken
quote:
Woahhhquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The universe works in mysterious ways
[ afbeelding ]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bentquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Ughquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
samequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen
Heeft in ieder geval niet geholpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent
Hup, 5km lopen.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neemquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Woahhh
Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Ik ging toen ook veel meer wandelenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Jij bent maar een amateur vergeleken met mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja trauma voor het leven helaasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
ga je ook een slang maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Nee gewoon regulier onderwijs.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |