Ughquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
samequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen
Heeft in ieder geval niet geholpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent
Hup, 5km lopen.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neemquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Woahhh
Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Ik ging toen ook veel meer wandelenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Jij bent maar een amateur vergeleken met mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja trauma voor het leven helaasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
ga je ook een slang maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Nee gewoon regulier onderwijs.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
Dat is dan wel weer een goed niveau van omslachtig bezig zijnquote:
Moet ik ook nog voor morgen doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
oh zo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Ieuw, lijstjes makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Bohhh straks weer lekker slapenquote:
FTFYquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde goede kant op
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @teamzomerquote:
#teamherfstquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @:teamzomer
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
heerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
In december is het nu al 4 uur donker
Komend weekend toch Monaco??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Heb daar ooit een bekeuring gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Te hard rijden?quote:
De zon komt er juist net weer doorquote:
Te hard rijden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
vind ik veel te duur.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
Dan moet ie van een schol in een fogel veranderenquote:
RTL 7quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |