Dat is dan wel weer een goed niveau van omslachtig bezig zijnquote:
Moet ik ook nog voor morgen doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
oh zo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Ieuw, lijstjes makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Bohhh straks weer lekker slapenquote:
FTFYquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde goede kant op
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @teamzomerquote:
#teamherfstquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @:teamzomer
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
heerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
In december is het nu al 4 uur donker
Komend weekend toch Monaco??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Heb daar ooit een bekeuring gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Te hard rijden?quote:
De zon komt er juist net weer doorquote:
Te hard rijden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
vind ik veel te duur.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
Dan moet ie van een schol in een fogel veranderenquote:
RTL 7quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |