abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:29:36 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946074
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:31:19 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946087
Nieuw EU-voorstel voor chatcontrole komt vermoedelijk binnen een maand

En dat gedrocht komt ook weer eens terug. Manmanmanmanman :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:07 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946093
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

Wel gefixt :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:01 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

wel want je kon het zelf fixen
totaly a you problem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:35 #155
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220946105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:38 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946106
twee keer https in een link werkt idd niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:35:19 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946116
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef Nizno het volgende:
twee keer https in een link werkt idd niet
Dat FOK! er een bende van maakt heeft daar niets mee te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:01 #158
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
UK is op vele fronten afgegleden
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:19 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
Mja, dat zou relevant zijn als het ook daadwerkelijk om de kinderen zou draaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:52:18 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946206
Alweer bijna 22:00 uur. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:54:38 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer bijna 22:00 uur. :{
:z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:55:37 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:z
Ja, eigenlijk wel. Film duurt nog bijna twee uur. Dat ga ik niet afkijken hoor. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:12 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946229
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:32 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946233
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Truste :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220946242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
Hier gaan ze daar ook vrij makkelijk overheen af en toe.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 21:59:58 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946245
Ik ga eerst nog even The Handmaid's Tale verder kijken. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220946253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:56 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
Denk niet dat mensen direct op dit stemmen.

En ik ben wel benieuwd hoe breed de steun zou zijn als alle voors en tegens gewoon netjes gedeeld worden. Iets als een telefoonverbod op scholen was natuurlijk een topidee, dus die schaapjes denken dat dit dan ook wel goed zal zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:19:53 #171
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946354
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:22 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Ja, gaan we er allemaal aan?!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:56 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946356
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, gaan we er allemaal aan?!
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:40 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:59 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Hogelijk mag ik nog wel eerst op date
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:18 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Je hebt mijn post erover gelezen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:41 #177
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:30:37 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt mijn post erover gelezen?
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:35:32 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220946509
bed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:47:12 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946534
slapen enzo
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:48:26 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Paniek zaaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:49:15 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk

Ik las het ergens op het net
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.

Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:20 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946662
Kom net een enorme mot tegen in m'n slaapkamer.

Hoe de neuk is dat ooit binnengekomen :{

(inmiddels vakkundig opgezogen)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:13:40 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946683
Oh, die dingen kunnen de stofzuiger overleven :{

Ja verdomme
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:16 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946830
Oh dat was seizoen 4. Bedtijd dan maar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220947215
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 05:33:38 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220947221
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:39:27 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947226
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947237
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:47:14 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947238
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:50:19 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947241
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:

[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
Ik ga zo eens richting kantoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947251
pi_220947273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947276
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:37:11 #198
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947282
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:42:08 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220947285
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:33 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')