wel want je kon het zelf fixenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.
Wat is dat land allemaal aan het doen man
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
UK is op vele fronten afgegledenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.
Wat is dat land allemaal aan het doen man
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
Ze zijn echt knettergek aan het worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.
Wat is dat land allemaal aan het doen man
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
Mja, dat zou relevant zijn als het ook daadwerkelijk om de kinderen zou draaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
Ja, eigenlijk wel. Film duurt nog bijna twee uur. Dat ga ik niet afkijken hoor.quote:
Trustequote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Hier gaan ze daar ook vrij makkelijk overheen af en toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.
Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgevingquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.
Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
Denk niet dat mensen direct op dit stemmen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het eindequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gaan we er allemaal aan?!
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.quote:
Hogelijk mag ik nog wel eerst op datequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Je hebt mijn post erover gelezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Niet eens eigenlijkquote:
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereikenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk![]()
Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
Paniek zaaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk
Ik las het ergens op het net
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.
Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..
optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
Ik ga zo eens richting kantoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werkquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |