Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |