SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Dan zijn ze wel rijkelijk laat, normaal beginnen ze 4 maanden van tevoren alquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Meestal iets met rechten aankopen en verliezen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Als ik nou de F1 kon kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Viaplayquote:
Herkenbaar. Ik heb 10Gb per maand. Kom ik ook nooit aan. Behalve tijdens vakantie dan is het altijd opeens op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook
Maken die ook perenijsjes?quote:
Maken die nog wat?quote:
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.quote:
Komt door de RedBullijsjes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
Das net zo interessant als verf zien drogenquote:
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruiktquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel
Kom brengen danquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
Tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |