abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:56 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
_O-
ja ik kwam er ook net achter hoe beroerd de winkels van de nettorama zijn verdeeld over NL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:17 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948786
de poiesz durft de kop van NL niet uit

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:27 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:

[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
Kijk dat is het betere werk. :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:52 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948788
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit

[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:12:20 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hè
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948808
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Nizno het volgende:

nettorama
Das toch een tekenfilm?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:37 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948817
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande


quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef rival het volgende:

[..]
Das toch een tekenfilm?
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:16:58 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948822
Ik mis de C1000 en de EDAH
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948831
@Bomenverzameling andere tijden sport gekeken over het wk1994.

Wat een genot.
Zonder wrijving geen glans
pi_220948832
En de Konmar
Tap tap tap
pi_220948835
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande

[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:20:33 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948836
Ik heb wel aardbeienijsjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:19 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...

quote:
Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:25 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948852
Konmar hebben we hier ook niet. Denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:20 schreef rival het volgende:

[..]
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjes :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:23:24 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948857
Oh hadden haha.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:24:17 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948860
quote:
Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
deze hebben we hier ook nog gehad
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948863
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Snap ik wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:25:38 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948864
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]

Jij hebt gewoon geen smaak :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948865
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:27 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
c1000 mis ik wel
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:41 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...
wel eens geweest toen we op vakantie waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij hebt gewoon geen smaak :{w
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:27:59 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948875
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Het is een topshow!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:28:55 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948880
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:27 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948882
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef Nizno het volgende:
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
De Boer en Super de Boer ken ik ook ja. Heb ik nog gewerkt :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:51 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948885
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
Sterkte aan de tandarts
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:30:49 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:17 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sterkte aan de tandarts
"Doe maar open"

*geluid van opentrekkende putdeksel*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:40 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948893
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:02 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Ik ergens onkruid wieden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948898
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:47 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948900
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:57 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Die ken ik niet. Lokaal?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:11 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
Nee, dan is alles Chinees.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:20 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:30 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948906
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Oh dat is nog beter. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_220948907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Ja, was particulier denk ik.
Zat tegenover de middelbare school dus Bureau Halt had er maar druk mee.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:53 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, was particulier denk ik.
Soort buurtsuper zeg maar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:58 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, dan is alles Chinees.
Dat ook, maar ze houden de naam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Zat ook in Eindhoven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:36:24 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948921
quote:
De eerste Groenwoudt supermarkt werd in 1927 geopend in Bussum door Willem Groenwoudt. Later volgde een filiaal in Zeist en een slijterij, Curio Cave genoemd. Na de pensionering van Willem Groenwoudt ontwikkelde zijn schoonzoon, J.C de Rijcke, de onderneming tot een grootwinkelbedrijf, Groenwoudt Profimarkten (niet te verwarren met de Profimarkt van Jac. Hermans), met meer dan 1000 filialen in Nederland. De groei kwam met name tot stand door de acquisitie van veel regionale ketens zoals De Ru, Minten, Beerkens, De Witte Prijzen Hal, Bingo Supermarkten en Weltevreden supermarkten. In 1997 kocht Groenwoudt supermarktketen Nieuwe Weme. In 2000 vond grote schaalvergrotingplaats binnen de Nederlandse supermarktbranche en werden de supermarkten van de Groenwoudt-Groep verkocht aan Laurus. De supermarkten werden in 2000 nagenoeg allemaal omgebouwd tot Konmar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
pi_220948925
Jumbo > C1000.
pi_220948927
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Tap tap tap
pi_220948929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is nog beter. :D
Die bakker is inmiddels weg, zit nu een ander soort zaak in. Maar ja aan de ene kant logisch, ik deed eindexamen in 1998. #opavertelt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:18 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
Edah hebben we ook gehad denk ik.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')