Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreidenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.
Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Ja zodra er echt gevoelens bijkomen of wat dan ook is het anders. Misschien blijkt de 1 in het echt toch leuker te zijn.quote:
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Zo komt dat wel een beetje overquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Hier wil ik iig niet doorheen. Beetje regen boeit me nog niet zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.
Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen
Ik kom er nu aan.quote:
Zorgen dat ze om hem gaan vechtenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |