abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:36 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:52 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
GTA is overrated.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:10 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949092
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:24 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:47 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Irma O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:07 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949099
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:34 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:07:52 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.
Ze willen eerst goed verdienen aan de PS5 uitgave.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:08:36 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949110
Gewoon andere games spelen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ik moest juist vers hebben, dus ik ben niet naar binnen gegaan :@
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:26 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon andere games spelen *O*
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:53 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
De mijne ook :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
GTA is overrated.
:') kneus
pi_220949121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:11:45 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:32 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:

[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:44 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Lol in een lesboek? :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:19 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol in een lesboek? :D
Ja, echt zo slecht....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:46 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:18:21 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949147
Ik hoor gerommel in de lucht.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:18 #196
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Ja. :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:48 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949151
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:04 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
:') kneus
Nou zeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou zeg.
Het best verkochte mediaproduct ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')