abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:48 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950022


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:04 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950028
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op een normale dag doe ik dat ook niet, maar je zag hier de hele tijd buien ontstaan, moet er maar net eentje verkeerd vallen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:20 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950033
vandaag jarig.... geen plaatje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Er hoeft daar niet betaald te worden. Dat bepalen die mensen verder toch niet?
Jij zou lekker betalen als je 50 meter verder gratis kan parkeren? Want "misschien moet een bewoner nog parkeren" :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:12 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950046
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
vandaag jarig.... geen plaatje
Crappy systeem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:25 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950052
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:25:04 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950063
Vroeg me al af of Dimmy een leven had. Maar ze heeft weer verplichte FOK!vakantie zie ik. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220950064
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:28 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef Haags het volgende:
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Helaas is dat hier niet :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:35 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Haags het volgende:

[..]
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Helaas is dat hier niet :{
Wees blij. Kansloos gedoe.
Zonder wrijving geen glans
pi_220950088
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
_O-
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:27:45 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950098
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Ervaring? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:13 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Haags het volgende:

[..]
Wees blij. Kansloos gedoe.
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:30 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950106
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ervaring? :P
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:30:23 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950123
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
dat vind ik ook altijd leuk om te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:31:16 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:30 schreef Haags het volgende:

[..]
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Telkens een ander emailadres gebruiken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Telkens een ander emailadres gebruiken.
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@gmail,com
......
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950141
Ze hebben vlakbij mijn ouders in een wijk waar sinds 1 mei betaald parkeren geldt een paar dagen daarvoor een handhavingsactie gehouden, resultaat was een hoop inbeslag genomen auto's e.d.

Het is gewoon een rondtrekkend circus. Aanpakken dus.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:33:31 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950147
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@@:gmail,com
......
EenBezorgdeBewoner@gmail.com
EenBozeBewoner@gmail.com
SchietEensOpMetMijnMelding@gmail.com
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:11 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Haags het volgende:
Het is gewoon een rondtrekkend circus.
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:48 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950162
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Allemaal AI nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:36:22 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
hologrammen, afgekeken van ABBA
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:37:23 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
For great justice!
pi_220950175
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Lol
Zonder wrijving geen glans
pi_220950178
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
niet? :o
gelukkig ging ik al nooit naar het circus
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:38:08 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950179
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:01 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950184
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:45 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950190
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:37 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
Skynet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
pi_220950210
Ik ben toen dieren al niet meer mochten naar het kerstwintercircus geweest. Omdat mijn werkgever ook de schoonmaak van het theater doet, mocht ik er heen voor de prijs van 1 consumptie per kaartje. Pa en zijn toenmalige vriendin gingen ook mee. We hadden echt dikke mazzel omdat we piste-plaatsen kregen.Dus echt helemaal vooraan. Collega's van mij kregen gewone tribune plaatsen toegewezen.

Thuis uitgezocht waren toch gewoon kaarten die normaal iets van 35 euro kostten

Maar het was best een leuke middag toen. Gewoon veel acrobatiek en clowns..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:42:28 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950218
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:43:33 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950220
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef rival het volgende:

[..]
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
U mist wat context.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:01 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Je merkt er niets van, je hoeft niet te kijken, niets aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:29 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
vooraf suikerwater drinken en tijdens het prikken de andere kant op kijken met een stressbal in je hand waar ze in gaan prikken om je energie op wat anders te richten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Liedje zingen.
pi_220950233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:18 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950234
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:30 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Maar... ik geloof dat het niet de kleinste is als ik zo de foto's bekijk. Goed, even wachten tot ie weer hier is, dan even net zo'n NSB'er uithangen als Haags.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
Nee hoefde niet nuchter. Niet dat ik veel kan eten als ik zo zenuwachtig ben :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:46 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Serieus. Ik doe dat ook altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:46:29 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950245
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:44 schreef Nizno het volgende:

met een stressbal in je hand
Misschien beter dan liedje zingen.
pi_220950246
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:07 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950251
Kan eigenlijk ook wel even checken bij het bedrijf zelf, dat heeft misschien meer kans :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:22 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950255
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef rival het volgende:

[..]
Misschien beter dan liedje zingen.
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:26 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950257
quote:
Ik zou komen kijken. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950261
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Exact mijn gedachte :D
pi_220950263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:02 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950270
quote:
Hm, dat is een mooier dinopak dan ik heb :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950273
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Tap tap tap
pi_220950280
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:49 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950282
Jeroen is weer wakker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:11 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:25 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
For great justice!
pi_220950293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
Je was okay
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:37 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou komen kijken. :Y
JurassiCircus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950297
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:13 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
galblaas
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:20 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat is wel ruk ja...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:51:19 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:53:14 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
JurassiCircus.
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950356
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Laten we daarvoor eerst de uitslagen van dat bloedonderzoek afwachten :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:54:58 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:05 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Tap tap tap
pi_220950374
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Met 1 nier kun je goed leven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:25 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950376
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:34 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Is er een ander soort angst bij dit soort dingen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:44 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:33 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Ik haat naalden ook. Kijk altijd weg. Daarom vind ik het ook best sneu voor CL ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:37 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
Applaus voor Ploempie!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:17 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat goed prikken ligt vooral aan degene die prikt, ik heb ook vrij diepe lastig vindbare aderen (en ook genoeg niet bekwame prikpmiepjes gehad :'). Maar de laatste keer vorige maand in het ziekenhuis was het een zeer getalenteerde dame die hem zo in 1 keer er in stak zonder gedoetjes _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:48 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Applaus voor Ploempie!
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:00:13 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
Whehe, exact! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:19 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950426
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Goeie luier.
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:39 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950427
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Met 1 nier kun je goed leven
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 14:12:07 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950429
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Q. het volgende:

[..]
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
Zie de politiek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:19 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950436
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:43 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950439
Wie heb ik ook al weer terug naar de brugklas gestuurd vandaag? Wil weten of het gelukt is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 14:15:38 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950447
Paarse Balisto bij de Action :9 :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:16:57 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vond altijd dat ie geluk heeft gehad daar dat de boom hem heeft opgevangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950503
Ik heb geen zin meer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220950508
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:32:50 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950511
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950516
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:31 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Why nut
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950600
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Same.
Moet ik straks nog klussen ook.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:49:09 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950636
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
_O-

I'm a lost cause, bru ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:55:16 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950739
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:56:00 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950752
Ik heb duin muziek opgezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950757
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:57:03 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950766
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
En toen was de zin weg? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950809
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En toen was de zin weg? :D
Ja. Gewoon *poef* weg -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:04:07 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950817
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Heb je het langer volgehouden dan ik. :')
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')