Applaus voor Ploempie!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Publiek: "Hahahaha-"
*CHOMP*
Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
Dat goed prikken ligt vooral aan degene die prikt, ik heb ook vrij diepe lastig vindbare aderen (en ook genoeg niet bekwame prikpmiepjes gehadquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."quote:
Whehe, exact!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
Goeie luier.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met 1 nier kun je goed leven
Zie de politiek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee
Vond altijd dat ie geluk heeft gehad daar dat de boom hem heeft opgevangen.quote:
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.
Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters
Dus je had nog wel zin eerder vandaag?quote:
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je had nog wel zin eerder vandaag?
En toen was de zin weg?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Ja. Gewoon *poef* wegquote:
Heb je het langer volgehouden dan ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |