abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950261
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Exact mijn gedachte :D
pi_220950263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:02 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950270
quote:
Hm, dat is een mooier dinopak dan ik heb :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950273
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Tap tap tap
pi_220950280
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:49 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950282
Jeroen is weer wakker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:11 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:25 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
For great justice!
pi_220950293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
Je was okay
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:37 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou komen kijken. :Y
JurassiCircus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950297
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:13 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
galblaas
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:20 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat is wel ruk ja...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:51:19 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:53:14 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
JurassiCircus.
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950356
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Laten we daarvoor eerst de uitslagen van dat bloedonderzoek afwachten :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:54:58 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:05 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Tap tap tap
pi_220950374
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Met 1 nier kun je goed leven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:25 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950376
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:34 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Is er een ander soort angst bij dit soort dingen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:44 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:33 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Ik haat naalden ook. Kijk altijd weg. Daarom vind ik het ook best sneu voor CL ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:37 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
Applaus voor Ploempie!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:17 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat goed prikken ligt vooral aan degene die prikt, ik heb ook vrij diepe lastig vindbare aderen (en ook genoeg niet bekwame prikpmiepjes gehad :'). Maar de laatste keer vorige maand in het ziekenhuis was het een zeer getalenteerde dame die hem zo in 1 keer er in stak zonder gedoetjes _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:48 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Applaus voor Ploempie!
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:00:13 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
Whehe, exact! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:19 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950426
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Goeie luier.
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:39 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950427
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Met 1 nier kun je goed leven
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 14:12:07 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950429
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Q. het volgende:

[..]
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
Zie de politiek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:19 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950436
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:43 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950439
Wie heb ik ook al weer terug naar de brugklas gestuurd vandaag? Wil weten of het gelukt is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 14:15:38 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950447
Paarse Balisto bij de Action :9 :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:16:57 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vond altijd dat ie geluk heeft gehad daar dat de boom hem heeft opgevangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950503
Ik heb geen zin meer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220950508
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:32:50 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950511
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950516
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:31 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Why nut
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950600
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Same.
Moet ik straks nog klussen ook.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:49:09 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950636
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
_O-

I'm a lost cause, bru ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:55:16 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950739
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:56:00 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950752
Ik heb duin muziek opgezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950757
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:57:03 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950766
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
En toen was de zin weg? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950809
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En toen was de zin weg? :D
Ja. Gewoon *poef* weg -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:04:07 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950817
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Heb je het langer volgehouden dan ik. :')
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')