Exact mijn gedachtequote:Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
RIP aan je nabestaanden alvast.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
JurassiCircus.quote:
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
galblaasquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat is wel ruk ja...quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Die nieren heb je ook nergens voor nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!quote:
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebtquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.
Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt
+1quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt
Is er een ander soort angst bij dit soort dingen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Publiek: "Hahahaha-"quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
Ik haat naalden ook. Kijk altijd weg. Daarom vind ik het ook best sneu voor CLquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.
Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt
Applaus voor Ploempie!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Publiek: "Hahahaha-"
*CHOMP*
Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
Dat goed prikken ligt vooral aan degene die prikt, ik heb ook vrij diepe lastig vindbare aderen (en ook genoeg niet bekwame prikpmiepjes gehadquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."quote:
Whehe, exact!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
Goeie luier.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met 1 nier kun je goed leven
Zie de politiek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee
Vond altijd dat ie geluk heeft gehad daar dat de boom hem heeft opgevangen.quote:
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.
Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters
Dus je had nog wel zin eerder vandaag?quote:
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je had nog wel zin eerder vandaag?
En toen was de zin weg?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Ja. Gewoon *poef* wegquote:
Heb je het langer volgehouden dan ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |