abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950261
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Exact mijn gedachte :D
pi_220950263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:02 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950270
quote:
Hm, dat is een mooier dinopak dan ik heb :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950273
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Tap tap tap
pi_220950280
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:49 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950282
Jeroen is weer wakker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:11 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:25 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
For great justice!
pi_220950293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
Je was okay
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:37 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou komen kijken. :Y
JurassiCircus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950297
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:13 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
galblaas
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:20 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat is wel ruk ja...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:51:19 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:53:14 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
JurassiCircus.
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950356
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Laten we daarvoor eerst de uitslagen van dat bloedonderzoek afwachten :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:54:58 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:05 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Tap tap tap
pi_220950374
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Met 1 nier kun je goed leven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:25 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950376
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:34 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Is er een ander soort angst bij dit soort dingen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:44 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:33 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Ik haat naalden ook. Kijk altijd weg. Daarom vind ik het ook best sneu voor CL ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')