De kleine visjes laten vangen om de grote te beschermen, nog een klassieke corruptie tactiekquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
wij denken dat ze onze namen aan de politie heeft gegeven om de grote namen te beschermen dus dan heeft ze mij al vanaf het begin dubbel genaaid
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, en dan zal ze zeker ook opeens weer plots 'genezen' zijn
Moet ze wel eerst Nederlands leren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
Misschien moeten we een gerecht voor het restaurant maken met de naam 'Thaise Kut', en dat het dan een bord gekookte naaktslakken met mayo is ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Google Translate, AIquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst Nederlands leren.
Die muur komt hier ook bijna aanquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 16 uur stoppen en dan naar de sportschool gaan. Maar het is en blijft voorlopig regenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!Godverdomme waarom klik ik toch ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme waarom klik ik toch ook weer.
Dimmy kan even niet reageren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ye is in Amsterdam, zou dimmie al om z'n nek hangen?
Hier best wel wat wind en donkere lucht....quote:
Neuh, zo te zien gaat het wel langer duren dan ffquote:
Oh, echt precies tijdens het uur dat ik op de fiets zou moeten springen.quote:
hmm misschien een andere keerquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, misschien ook 'leuk' om dit te kijken, begint over gedoetjes met een paar Legosetjes en slaat daarna door naar volledige corruptie bij de politie.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja. Leuk is dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan kijk ik bij de application status en dan zou alles moeten werken
Ja zijn vrij lange video's, jij moet nu naar bed toequote:
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Zeg dat.quote:
We gaan met de FOK! knokploeg heen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Kopen de knuppels daar wel.quote:
Goed eten daar, dus ik zeg goquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.
I have a guy for that.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kopen de knuppels daar wel.
Noice.quote:
Ik zal stil zijn.quote:
quote:
en dat tijdens de alp d'huzes week.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zat er al aan te komen helaas....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |