Hier best wel wat wind en donkere lucht....quote:
Neuh, zo te zien gaat het wel langer duren dan ffquote:
Oh, echt precies tijdens het uur dat ik op de fiets zou moeten springen.quote:
hmm misschien een andere keerquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, misschien ook 'leuk' om dit te kijken, begint over gedoetjes met een paar Legosetjes en slaat daarna door naar volledige corruptie bij de politie.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja. Leuk is dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan kijk ik bij de application status en dan zou alles moeten werken
Ja zijn vrij lange video's, jij moet nu naar bed toequote:
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Zeg dat.quote:
We gaan met de FOK! knokploeg heen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Kopen de knuppels daar wel.quote:
Goed eten daar, dus ik zeg goquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.
I have a guy for that.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kopen de knuppels daar wel.
Noice.quote:
Ik zal stil zijn.quote:
quote:
en dat tijdens de alp d'huzes week.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zat er al aan te komen helaas....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |