Ik heb er 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
lego dit jaar?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lego dit jaar?
bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijktquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
nog triester eigenlijk..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
Hoe ouder, hoe eerder.quote:
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
nah, hier ook wel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
Ja, maar ik bedoel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, hier ook wel..
althans, aan de andere kant van de buitenmuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hier is het rustigquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier ook. Of je moet nu achter me staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Zul je wel verdiend hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Of je moet nu achter me staan
*voorzichtig omkijkt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |