Ja hier dus ook juni 2027quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:25 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer @:bomenverzameling
Rob ScheepersGod geboekt, wel pas ergens in 2027
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuhquote:
Wat is er nou weer dan??quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
Oefeninterland/uitzwaaigedoequote:
Algerije, bekend van de Vuvuzelaquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe
Nederland - Algerije
allemaal witte vlaggetjes op de tribunequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe
Nederland - Algerije
en vuvuzela's dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
Die zijn gelukkig al even verboden...quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig al even verboden...
Neem 'm mee naar je datequote:
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juliquote:
quote:WK-Selectie Algerije:
Keepers: Luca Zidane (Granada), Oussama Benbot (USM Alger), Melvin Mastil (Stade Nyonnais), Abdelatif Ramdane (MC Alger).
Verdedigers: Rafik Belghali (Hellas Verona), Samir Chergui (Paris FC), Rayan Aīt-Nouri (Manchester City), Jaouen Hadjam (Young Boys), Aīssa Mandi (Lille OSC), Ramy Bensebaīni (Borussia Dortmund), Zineddine Belaīd (JS Kabylie), Achref Abada (USM Alger), Mohamed Amine Tougaī (Espérance de Tunis).
Middenvelders: Nabil Bentaleb (Lille OSC), Hicham Boudaoui (OGC Nice), Houssem Aouar (Al-Ittihad), Farčs Chaībi (Eintracht Frankfurt), Ibrahim Maza (Bayer Leverkusen), Yacine Titraoui (Charleroi), Ramiz Zerrouki (FC Twente).
Aanvallers: Mohamed Amine Amoura (VfL Wolfsburg), Nadhir Benbouali (Győr), Adil Boulbina (Al-Duhail), Farčs Ghedjemis (Frosinone), Amine Gouiri (Olympique Marseille), Anis Hadj Moussa (Feyenoord), Riyad Mahrez (Al-Ahli).
Memphis toch wel??quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef Nizno het volgende:
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Supertrampgenotquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.deschalm.com/nl/programma/century-s-crime-mnjz
@:LTVDK![]()
FC Twente en Feyenoordquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook
[..]
Ik heb nog wat wuppies volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
die staat niet tussen dat rijtje van vanavondquote:
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WKquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Duitse band zo te zienquote:
Ben bezig met kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste aflevering was goed @:ama
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
Ik heb nog Lego van het WK '98quote:
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
ah ik dacht dat dat de opstelling van NL wasquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
dat was mijn lijstjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbalnitwit @:Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitse band zo te zien
Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen
Bekijk deze YouTube-video
Heb nu wel even het origineel aangezetquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
en ook zelf houdenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...quote:
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziekquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.quote:
Nee, snap ik. Maar ik vind zijn stem wel prettig. Ik denk dat ik dit wel mooi ga vinden die avondquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |