abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:51:28 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:25 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer @:bomenverzameling

Rob ScheepersGod geboekt, wel pas ergens in 2027
Ja hier dus ook juni 2027
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 17:59:23 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220951909
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220951920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
:D
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 18:03:48 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:05:01 #205
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951933
Toch eens kijken of er wat leuks komt in het Theater in Veldhoven. Is ook maar 15 minuten fietsen volgens google Maps, en ik denk dat dat wel klopt, als ik kijk naar hoe lang ik er over doe als ik vanuit werk er langs kom..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:12:15 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220951971
Ik heb wel zin in een biertje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:14:10 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin in een biertje.
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:14:42 #208
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220951981
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
Wat is er nou weer dan??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:16:50 #209
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951990
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat is er nou weer dan??
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:19:05 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952000
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
Algerije, bekend van de Vuvuzela *O*

Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:20:12 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952007
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:22:17 #212
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952018
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
en vuvuzela's dus
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:25:42 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952039
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 18:29:17 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220952057
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
en vuvuzela's dus
De horror.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:31:26 #215
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952065
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:29 schreef Ama het volgende:

[..]
De horror.
Die zijn gelukkig al even verboden...

Maar het was eigenlijk met een knipoog referend aan de post van Flessie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:33:31 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952078
Weer een rib minder, maar weer 3 voorstellingen toegevoegd.... :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:44:37 #217
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220952130
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Die zijn gelukkig al even verboden...

:{ :{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 18:48:50 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952154
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
en vuvuzela's dus
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:47 #219
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220952169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Neem 'm mee naar je date
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:56 #220
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:51:50 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952181
ik heb nog een serie wuppies en op mijn kast in de woonkamer staat ook nog een welpie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:54:13 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Ik ook *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:55:04 #223
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952197
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook ^O^

quote:
WK-Selectie Algerije:
Keepers: Luca Zidane (Granada), Oussama Benbot (USM Alger), Melvin Mastil (Stade Nyonnais), Abdelatif Ramdane (MC Alger).

Verdedigers: Rafik Belghali (Hellas Verona), Samir Chergui (Paris FC), Rayan Aīt-Nouri (Manchester City), Jaouen Hadjam (Young Boys), Aīssa Mandi (Lille OSC), Ramy Bensebaīni (Borussia Dortmund), Zineddine Belaīd (JS Kabylie), Achref Abada (USM Alger), Mohamed Amine Tougaī (Espérance de Tunis).

Middenvelders: Nabil Bentaleb (Lille OSC), Hicham Boudaoui (OGC Nice), Houssem Aouar (Al-Ittihad), Farčs Chaībi (Eintracht Frankfurt), Ibrahim Maza (Bayer Leverkusen), Yacine Titraoui (Charleroi), Ramiz Zerrouki (FC Twente).

Aanvallers: Mohamed Amine Amoura (VfL Wolfsburg), Nadhir Benbouali (Győr), Adil Boulbina (Al-Duhail), Farčs Ghedjemis (Frosinone), Amine Gouiri (Olympique Marseille), Anis Hadj Moussa (Feyenoord), Riyad Mahrez (Al-Ahli).
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:56:01 #224
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952208
ergens rond 2014 hadden ze bij 1 van de supermarkten een serie lawaaidingen. muziekjes voor oranje...
maar naar mate de batterij minder werd konden die dingen ook amper maat meer houden :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:56:56 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952214
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:01:15 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952247
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef Nizno het volgende:
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Memphis toch wel??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:02:43 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952264
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:03:53 #228
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952276
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Supertrampgenot _O_
Ik ga er dus heen :Y :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:06 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952278
(Granada)
(USM Alger)
(Stade Nyonnais)
(MC Alger).
(Hellas Verona)
(Paris FC)
(Manchester City)
(Young Boys)
(Lille OSC)
(Borussia Dortmund)
(JS Kabylie)
(USM Alger)
(Espérance de Tunis)
(Lille OSC)
(OGC Nice)
(Al-Ittihad)
(Eintracht Frankfurt)
(Bayer Leverkusen)
(Charleroi)
(FC Twente).
(VfL Wolfsburg)
(Győr)
(Al-Duhail)
(Frosinone)
(Olympique Marseille)
(Feyenoord)
(Al-Ahli).
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:14 #230
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952280
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook ^O^
[..]

FC Twente en Feyenoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:36 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952284
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
Ik heb nog wat wuppies volgens mij *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:37 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952285
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Memphis toch wel??
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:06:14 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952296
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 19:07:23 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952307
Eerste aflevering was goed @Ama :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:08 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952311
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga er dus heen :Y :Y :Y
Duitse band zo te zien :P

Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen :Y

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:50 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220952316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste aflevering was goed @:ama :Y
Ben bezig met kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:52 #237
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952317
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:52 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb nog wat wuppies volgens mij *O*
Ik heb nog Lego van het WK '98 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:10:22 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952334
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:11:28 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952345
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
ah ik dacht dat dat de opstelling van NL was :o .... had net zo goed gekund tegenwoordig

ik ga weer even onder mijn hunebed
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:11:38 #241
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952347
Voetbalnitwit @Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:12:10 #242
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952349
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbalnitwit @:Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:12:13 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Duitse band zo te zien :P

Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen :Y

Bekijk deze YouTube-video
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:13:12 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952352
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
Heb nu wel even het origineel aangezet :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:13:14 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952353
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
en ook zelf houden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:15:04 #246
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952361
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb nu wel even het origineel aangezet :@
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:15:59 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952364
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:16:13 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb nog Lego van het WK '98 *G*
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:16:52 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952369
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek :+
Nee, snap ik. Maar ik vind zijn stem wel prettig. Ik denk dat ik dit wel mooi ga vinden die avond
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:17:52 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:18:20 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Ik heb er 2 :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:21:10 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952397
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220952435
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
lego dit jaar?

bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:31:22 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:

[..]
lego dit jaar?

bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf :D
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:32:56 #255
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220952476
Oh, voetbal. Ik ben al weer weg. Moeten we gewoon keihard boycotten. Kut FIFA en kut Murica. Ik hoop dat mensen die er naar afreizen vet in de problemen komen. Zijn we er van af, proletensport.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:33:33 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952484
quote:
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijkt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220952500
quote:
nog triester eigenlijk..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:43:06 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952573
hoe laat is de aftrap Bomenmans?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:46:00 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952592
OIh 20:45 pas ja dan slaap ik al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220952602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
OIh 20:45 pas ja dan slaap ik al
:o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:35 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952606
bij wijze van spreken hea :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220952656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
bij wijze van spreken hea :P
ow dacht al, wordt met de dag eerder :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:58 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
bij wijze van spreken hea :P
uhuh

bij wijze van spreke
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 19:56:24 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef mschol het volgende:

[..]
ow dacht al, wordt met de dag eerder :P
Hoe ouder, hoe eerder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220952710
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:00:38 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952733
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
uhuh

bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220952734
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
nah, hier ook wel..

althans, aan de andere kant van de buitenmuur
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220952752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:

[..]
nah, hier ook wel..

althans, aan de andere kant van de buitenmuur
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:50 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952756
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
hier is het rustig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:34 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952763
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:45 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952764
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
Hier ook. Of je moet nu achter me staan :{

*voorzichtig omkijkt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:09 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952770
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
Zul je wel verdiend hebben dan |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220952787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant? :P
Nee :+

Heb nog geen mails verstuurd :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220952791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier ook. Of je moet nu achter me staan :{

*voorzichtig omkijkt*
*)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220952792
ramen staan al dagen vol open.. nog steeds 23 graden in huis :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220952795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zul je wel verdiend hebben dan |:)
Nouja zeg :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:29 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952800
21,6
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220952813
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:07 schreef Nizno het volgende:
21,6
was het maar zo'n feesssttt
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 20:09:53 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952831
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nouja zeg :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:09:59 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952832
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee :+

Heb nog geen mails verstuurd :+
-O- Doe nou :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:11:23 #281
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952843
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef mschol het volgende:

[..]
was het maar zo'n feesssttt
achterdeur afgelopen nacht weer open gehad en raam op logeerkamer open.
plus dat het hier lekker buiig is geweest vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220952850
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*Waait weg
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220952853
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
-O- Doe nou :Y
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220952859
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Waait weg
grijpt @essnhills vast :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 20:12:55 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952861
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Waait weg
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:14:13 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952880
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef mschol het volgende:

[..]
grijpt @:essnhills vast :@
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.

Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:15:00 #288
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952888
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert :Y
Ah ja dat moet wel even ja :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220952889
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:

[..]
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.

Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220952907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef mschol het volgende:

[..]
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
Ja dit zal bij Callantsoog of Sint Maartenszee zijn geweest oid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220952910
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ah ja dat moet wel even ja :P
Ja dat is wel praktisch :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:31:34 #292
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953022
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:32:55 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220953034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
De Zwarte Dame of zo toch?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:37:15 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953059
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De Zwarte Dame of zo toch?
Witte Dame, maar die is niet zo hoog. In het centrum heb je wel bijvoorbeeld Het Regent.

Maar toen woonde ik in Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:38:20 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220953068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
In tegenstelling tot Woensel West :D :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:38:25 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953071
Flat was 15 hoog, dat is dus ook best behoorlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:40:01 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953083
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
In tegenstelling tot Woensel West :D :')
Bijna niemand weet de eigenlijke naam

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220953093
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220953103
zin in een milkshake.. maar geen zin om te bestellen of weg te gaan ;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:43:05 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953113
quote:
*O* *O*
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')