Ja hier dus ook juni 2027quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:25 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer @:bomenverzameling
Rob ScheepersGod geboekt, wel pas ergens in 2027
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuhquote:
Wat is er nou weer dan??quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
Oefeninterland/uitzwaaigedoequote:
Algerije, bekend van de Vuvuzelaquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe
Nederland - Algerije
allemaal witte vlaggetjes op de tribunequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe
Nederland - Algerije
en vuvuzela's dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
Die zijn gelukkig al even verboden...quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig al even verboden...
Neem 'm mee naar je datequote:
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juliquote:
quote:WK-Selectie Algerije:
Keepers: Luca Zidane (Granada), Oussama Benbot (USM Alger), Melvin Mastil (Stade Nyonnais), Abdelatif Ramdane (MC Alger).
Verdedigers: Rafik Belghali (Hellas Verona), Samir Chergui (Paris FC), Rayan Aīt-Nouri (Manchester City), Jaouen Hadjam (Young Boys), Aīssa Mandi (Lille OSC), Ramy Bensebaīni (Borussia Dortmund), Zineddine Belaīd (JS Kabylie), Achref Abada (USM Alger), Mohamed Amine Tougaī (Espérance de Tunis).
Middenvelders: Nabil Bentaleb (Lille OSC), Hicham Boudaoui (OGC Nice), Houssem Aouar (Al-Ittihad), Farčs Chaībi (Eintracht Frankfurt), Ibrahim Maza (Bayer Leverkusen), Yacine Titraoui (Charleroi), Ramiz Zerrouki (FC Twente).
Aanvallers: Mohamed Amine Amoura (VfL Wolfsburg), Nadhir Benbouali (Győr), Adil Boulbina (Al-Duhail), Farčs Ghedjemis (Frosinone), Amine Gouiri (Olympique Marseille), Anis Hadj Moussa (Feyenoord), Riyad Mahrez (Al-Ahli).
Memphis toch wel??quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef Nizno het volgende:
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Supertrampgenotquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.deschalm.com/nl/programma/century-s-crime-mnjz
@:LTVDK![]()
FC Twente en Feyenoordquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook
[..]
Ik heb nog wat wuppies volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
die staat niet tussen dat rijtje van vanavondquote:
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WKquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Duitse band zo te zienquote:
Ben bezig met kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste aflevering was goed @:ama
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
Ik heb nog Lego van het WK '98quote:
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
ah ik dacht dat dat de opstelling van NL wasquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
dat was mijn lijstjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbalnitwit @:Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitse band zo te zien
Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen
Bekijk deze YouTube-video
Heb nu wel even het origineel aangezetquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
en ook zelf houdenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...quote:
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziekquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.quote:
Nee, snap ik. Maar ik vind zijn stem wel prettig. Ik denk dat ik dit wel mooi ga vinden die avondquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
Ik heb er 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
lego dit jaar?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lego dit jaar?
bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijktquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
nog triester eigenlijk..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
Hoe ouder, hoe eerder.quote:
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
nah, hier ook wel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
Ja, maar ik bedoel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, hier ook wel..
althans, aan de andere kant van de buitenmuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hier is het rustigquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier ook. Of je moet nu achter me staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Zul je wel verdiend hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Of je moet nu achter me staan
*voorzichtig omkijkt*
Nouja zegquote:
achterdeur afgelopen nacht weer open gehad en raam op logeerkamer open.quote:
*Waait wegquote:
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneertquote:
quote:
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.quote:
Ah ja dat moet wel even jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.
Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
Ja dit zal bij Callantsoog of Sint Maartenszee zijn geweest oidquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
Ja dat is wel praktischquote:
De Zwarte Dame of zo toch?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
Witte Dame, maar die is niet zo hoog. In het centrum heb je wel bijvoorbeeld Het Regent.quote:
In tegenstelling tot Woensel Westquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
Bijna niemand weet de eigenlijke naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:41 schreef mschol het volgende:
Naaktslakken leggen deel attractiepark stil
@:ama
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |