Ik heb er 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
lego dit jaar?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lego dit jaar?
bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijktquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
nog triester eigenlijk..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
Hoe ouder, hoe eerder.quote:
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
nah, hier ook wel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
Ja, maar ik bedoel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, hier ook wel..
althans, aan de andere kant van de buitenmuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hier is het rustigquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier ook. Of je moet nu achter me staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Zul je wel verdiend hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Of je moet nu achter me staan
*voorzichtig omkijkt*
Nouja zegquote:
achterdeur afgelopen nacht weer open gehad en raam op logeerkamer open.quote:
*Waait wegquote:
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneertquote:
quote:
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.quote:
Ah ja dat moet wel even jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.
Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
Ja dit zal bij Callantsoog of Sint Maartenszee zijn geweest oidquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
Ja dat is wel praktischquote:
De Zwarte Dame of zo toch?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
Witte Dame, maar die is niet zo hoog. In het centrum heb je wel bijvoorbeeld Het Regent.quote:
In tegenstelling tot Woensel Westquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
Bijna niemand weet de eigenlijke naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:41 schreef mschol het volgende:
Naaktslakken leggen deel attractiepark stil
@:ama
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |