dat was mijn lijstjequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbalnitwit @:Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitse band zo te zien
Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen
Bekijk deze YouTube-video
Heb nu wel even het origineel aangezetquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
en ook zelf houdenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...quote:
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziekquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.quote:
Nee, snap ik. Maar ik vind zijn stem wel prettig. Ik denk dat ik dit wel mooi ga vinden die avondquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
Ik heb er 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
lego dit jaar?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.
Achterlijke scalpercultuur
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lego dit jaar?
bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijktquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
nog triester eigenlijk..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
Hoe ouder, hoe eerder.quote:
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
nah, hier ook wel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
Ja, maar ik bedoel..quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, hier ook wel..
althans, aan de andere kant van de buitenmuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hier is het rustigquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink
Schijnbaar ook alleen hier
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel..Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |