abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:06:18 #101
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950832
Gewoon niet werken (op woensdag) :7 8-)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:06:33 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950834
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb duin muziek opgezet.
Wattes
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:08:41 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950844
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Wattes
Dune misschien??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:11:27 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950863
quote:
Het aangekondigde abonnement waarmee reizigers in de zomermaanden in de daluren voor 49 euro een maand onbeperkt met de trein kunnen reizen, gaat eerder in dan gedacht. De startdatum is nu maandag 15 juni. Maar als het te duur wordt, kán het kabinet de stekker er tussentijds uit trekken.
:')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:26 #105
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef Ama het volgende:

[..]
:')
Dat laatste gaat dus op zeker gebeuren...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef Ama het volgende:

[..]
:')
Krijg je wel je geld terug hoop ik.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:52 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950880
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat laatste gaat dus op zeker gebeuren...
Ja als ze het nu alvast zeggen.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:16:18 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Krijg je wel je geld terug hoop ik.
Haha ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950962
nou jongens. Als je denkt dat het niet erger kan...

Ik had dus onder een nieuwsbericht op fb wat verkeerde info gaf over onze arrestatie verteld wat er met mij was gebeurd en toen kwamen er meer vragen. Dus schreef als mensen wilde weten wat er aan de hand was dat ze mij konden pm-en op fb. Want veel mensen hebben ook deze constructie en zijn bang nu.

Dus kreeg ongeveer van 7 mensen een bericht en daar heb ik aan verteld wat er met mij was gebeurd.
Krijg ik gister een app van het kantoor van die pleurishoer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu blijkt dus dat mijn verhaal wat ik aan die mensen in die prive berichten heb geschreven bij hun terecht is gekomen.

het gaat hierom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk je dat die vieze parasiet mij nog niet genoeg schade heeft berokkend he :')
pi_220950968
schrijft ze dat mij altijd heeft geholpen, ze heeft mij alleen de bak in geholpen _O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:31:30 #111
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950981
pffffff :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950997
op maandag had ik haar dit gestuurd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vond ze dat niet leuk
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:34:33 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951008
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Wattes
Duin muziek gecomponeerd door Hans Kamer. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951028
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
pffffff :{
het is zon shitzooi geworden en begrijp niet waarom
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:37:45 #115
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951034
Vanavond oefeninterland/uitzwaai wedstrijd Oranje. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ze moeten tegen Algerije....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:38:22 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951037
"Altijd geholpen." Lol :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951047
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Altijd geholpen." Lol :')
ze heeft niks gedaan van wat ik heb gevraagd _O-

toen ik paar weken terug er heen ging om mijn paspoort te halen omdat ik mijn 90 day report moest doen zeiden ze don't worry , doen wij wel voor je.
Nou wat denk je niet dus. Dus nu doet een visa agent het voor mij omdat ik zelf niet durf en ga denk ik een boete krijgen van 100 euro.

ze heeft mij alleen maar in de problemen geholpen. en dan nog denken dat ze nu een slachtoffer is
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:41:05 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951051
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond oefeninterland/uitzwaai wedstrijd Oranje. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ze moeten tegen Algerije....
Oh ja. Ik zal het wel opzetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:42:02 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ze heeft niks gedaan van wat ik heb gevraagd _O-

toen ik paar weken terug er heen ging om mijn paspoort te halen omdat ik mijn 90 day report moest doen zeiden ze don't worry , doen wij wel voor je.
Nou wat denk je niet dus. Dus nu doet een visa agent het voor mij omdat ik zelf niet durf en ga denk ik een boete krijgen van 100 euro.

ze heeft mij alleen maar in de problemen geholpen. en dan nog denken dat ze nu een slachtoffer is
Waarschijnlijk betekent "geholpen" in het thai iets anders dan bij ons. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:43:45 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. Als je denkt dat het niet erger kan...

Ik had dus onder een nieuwsbericht op fb wat verkeerde info gaf over onze arrestatie verteld wat er met mij was gebeurd en toen kwamen er meer vragen. Dus schreef als mensen wilde weten wat er aan de hand was dat ze mij konden pm-en op fb. Want veel mensen hebben ook deze constructie en zijn bang nu.

Dus kreeg ongeveer van 7 mensen een bericht en daar heb ik aan verteld wat er met mij was gebeurd.
Krijg ik gister een app van het kantoor van die pleurishoer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu blijkt dus dat mijn verhaal wat ik aan die mensen in die prive berichten heb geschreven bij hun terecht is gekomen.

het gaat hierom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk je dat die vieze parasiet mij nog niet genoeg schade heeft berokkend he :')
Gaat die kut je nou ook nog proberen aan te klagen voor smaad -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951067
Het is geen smaad als het waar is *O*
Tap tap tap
pi_220951070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gaat die kut je nou ook nog proberen aan te klagen voor smaad -O-
yes alsof het nog niet genoeg is wat ze heeft gedaan
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:45:00 #123
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen smaad als het waar is *O*
Dat die corrupte kut maar lekker er in stikt *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:45:44 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
yes alsof het nog niet genoeg is wat ze heeft gedaan
En schijnbaar is ze toch niet te ziek om jouw privéberichten te onderscheppen en uit te pluizen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951081
Wat een verhaal.... -O- :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')