abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:58:13 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925184
Parijs viert feest nadat PSG na strafschoppen de Champions League heeft gewonnen. De politie moest wel ingrijpen nadat er meerdere branden werden gesticht.

https://nos.nl/video/2616(...)ons-league-winst-psg

Parijs, de authentieke en romantische stad van weleer - verandert in 1 grote shithole
"Hoka Hey!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:06:44 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925237
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:16:09 #3
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925298
We hebben beelden.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:24:19 #4
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925364
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben beelden.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door matspontius op 31-05-2026 06:52:43 ]
"Hoka Hey!"
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 23:29:29 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Hooligans is het nieuwe jongeren?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:33:26 #6
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:35:01 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
"Hoka Hey!"
pi_220925466
twitter


Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:40:55 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:41:29 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925477
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220925481
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
Ah thanks. Laat maar weer zien dat ik eerst research
Moet doen en niet alles meteen moet geloven
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:09 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925486
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Ow zeker. Je weet hoe ik over allochtonen en hun gedrag denk he. Steek ik niet onder stoelen of banken. Dit is wel een gradatie idioot.

Maar ik voel mij niet heiliger ofso. Mijn clubgenoten maakte er in '95 en '96 ook een tyfusbende van het Leidseplein. In 2017 was het wel een mooi feestje trouwens, alleen zonder beker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:43 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925489
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef HowardRoark het volgende:
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

[ twitter ]
Wat dat er mee te maken heeft...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220925508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Klopt helemaal je zag vorig jaar inderdaad ook een boel beesten..
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:53:11 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925547
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat dat er mee te maken heeft...
Tja, niets natuurlijk. Maar een aanzienlijk aantal van de supporters daar zal een migratieachtergrond uit Noord-Afrika hebben, dus dan krijg je dat al snel helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:01:38 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is leuk speelgoed ja.
Jammer dat wij zoiets vroeger niet hadden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:03:47 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925660
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hooligans is het nieuwe jongeren?
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:07:51 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925678
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.

Hoe weten we dat? Het is ook herhaaldelijk raak in grote steden zoals Parijs, Brussel en Amsterdam/Den Haag na wedstrijden van Marokko, Algerije of andere Noord-Afrikaanse landen. Daarover gesproken: het WK begint volgende maand.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:09:05 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220925679
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220925689
Binnenkort start het WK weer. Zul je zien dat het weer die fucking Zweden zijn met al hun relzooi. :r

Zweden :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:43 #21
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925694
Ook hier moeten hulpverleners het ontgelden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:16:24 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925698
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:09 schreef Caland het volgende:

Na-apers
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:23:50 #23
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220925714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is inderdaad wat anderen al zeiden niet van Parijs maar een jaar of 2 terug bij demonstraties in Georgie.
Dit filmpje is echter wel flink viraal gegaan en sindsdien zijn dit soort vuurwerk potten enorm favoriet bij reltuig met oud en nieuw.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:24:29 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925717
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:47:28 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925768
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220925824
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
pi_220925827
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
pi_220925850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
twitter
pi_220925851
twitter


Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:57:52 #30
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925860
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
"Jongeren".
pi_220925867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.
Dan maar vaker gelijkspel.
  zondag 31 mei 2026 @ 06:55:06 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926264
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
Het punt van hullie doen het ook - standaard reacties van de gutmensch :r

[ Bericht 8% gewijzigd door matspontius op 01-06-2026 20:47:55 ]
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 07:09:36 #33
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220926278
Voor een Afrikaanse stad valt dit nog enigszins mee.
pi_220926625
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:10:08 #35
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220926681
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
AZ
ALKMAAR
pi_220926715
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
pi_220926743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Fransen die ik spreek zeggen precies hetzelfde.
Paris n'est pas plus la France
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:17:42 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926756
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Alleen maar lijn 4 genomen ofzo? Op de meeste metrolijnen was dit totaal niet mijn ervaring. Er zijn inderdaad wel delen van Parijs die zo zijn, dat was overigens 15 jaar geleden ook al zo.

Dat betekent trouwens ook dat dit totaal niet de samenleving is zoals in de linkse natte droom, daar zijn niet alle mensen met Afrikaanse roots weggepropt in dezelfde wijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:23:31 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Het is echt per arrondissement of het een beetje fraai is of dat het een grote teringbende is. Dat is ook al jaren zo, zoals je inderdaad stelt. Herinner ik me al van toen ik jong was.

En dan is het de laatste paar jaar beter, minder straatverkopers etc. Beetje opgepoetst omdat de Spelen er waren vermoed ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220926836
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
dit zijn helemaal geen voetbalhooligans
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:39:46 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220926883
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220926928
Qatar heeft natuurlijk niet voor niks PSG gekocht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:01:41 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220926992
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:05:15 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927037
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:10:52 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927090
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Ja, wat dat betreft kun je beter Turkije hebben. Die houden het doorgaans bij een beetje toeteren.
pi_220927103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Toine51 het volgende:
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
Kickboks- en rapworkshops schijnen goed te helpen.
pi_220927122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
  zondag 31 mei 2026 @ 09:17:57 #48
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220927123
Als je half donker Afrika je stad in haalt moet je hier niet gek van opkijken.
pi_220927130
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
In de VS of Mexico zullen ze niet gaan rellen, als ze überhaupt binnen komen...
pi_220927142
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
  zondag 31 mei 2026 @ 09:47:41 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927280
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef Durmada het volgende:
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:48:24 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927296
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:50:10 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927320
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220927427
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220927495
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
pi_220927504
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
pi_220927547
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
Al die mensen die wijs komen doen met hun ChatGPT-postjes :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:19:15 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927562
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
user AFA2022 geeft college

pi_220927574
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:22:39 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Dit is niet echt voetbalgeweld. Deze gasten grijpen elke openbare gelegenheid aan om te rellen.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 10:23:04 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220927583
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
Heb er niks mee :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:23:22 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927586
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
In 2000 heb ik een pizza uit de diepvries gehaald en in de vuilnisbak gegooid! :(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927592
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
pi_220927596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Wat heb ik gemist?

Misschien verwar je Overvecht met 10 km richting het Noorden oftewel Loosdrecht
pi_220927599
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
pi_220927607
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef Viesdik het volgende:
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
  zondag 31 mei 2026 @ 10:26:59 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927608
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Ja maar Ajax en Feijenoord spraken in de jaren '90 ook af in een weilandje.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:09 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927609
Jongens user @Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

pi_220927610
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Zijn voetbalsupporters soms de nieuwe jongeren? :D
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:50 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927612
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
pi_220927617
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
Nou toen Nederland de wk finale verloor in 2010 liep het ook goed uit de hand
pi_220927618
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
hooligans :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:28:40 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927620
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Zolang de ellende weg blijft van de toeristische hotspots blijft dit etteren in al die kutwijken in steden zoals Parijs, Brussel etc.
pi_220927621
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
Wat heeft Engeland met Nederland te maken?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:29:46 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927623
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Pas maar op, straks gaat hij nog over Westerse sekstoeristen in Azië beginnen. De andere favoriete bezigheid is om te doen alsof seksueel geweld en wangedrag en specifiek pedofilie een Westers probleem is dat veel groter is dan elders. Dat ze in Afghanistan letterlijk jongetjes voor ze laten dansen is dan natuurlijk een ongemakkelijke waarheid...
pi_220927624
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Nou toen Nederland de wk finale verloor in 2010 liep het ook goed uit de hand
Bewijs? En ja maar hunnie
pi_220927628
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Poeh poeh, er waren donkere mensen in de metro.

Heb je wel slachtofferhulp gebeld of De Telegraaf? Lijkt mij best heftig
  zondag 31 mei 2026 @ 10:31:05 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927629
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat heeft Engeland met Nederland te maken?
Het is een voorbeeld. Het topic gaat om te beginnen over Frankrijk.

Ook in Nederland zijn de nodige maatregelen getroffen en is het teruggelopen.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:32:35 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927636
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zolang de ellende weg blijft van de toeristische hotspots blijft dit etteren in al die kutwijken in steden zoals Parijs, Brussel etc.
Je struikelt letterlijk over de daklozen in Parijs en Brussel. In Brussel vragen ze elke 10 seconden om geld of sigaretten in het centrum.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:33:01 #80
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927639
quote:
Vanwege de finale tussen Paris Saint-Germain (PSG) en Arsenal waren in Franse steden meer dan 20.000 agenten op de been. In Parijs zijn zo'n 8000 agenten ingezet. Ook in andere steden, zoals Reims, Toulouse en Grenoble waren ongeregeldheden en zijn relschoppers opgepakt. Rond middernacht stond het totaal aantal arrestaties in Frankrijk op 426. In totaal raakten zes agenten gewond, van wie een "vrij ernstig", meldt de minister van Binnenlandse Zaken.
:')
pi_220927645
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.

Hoe weten we dat? Het is ook herhaaldelijk raak in grote steden zoals Parijs, Brussel en Amsterdam/Den Haag na wedstrijden van Marokko, Algerije of andere Noord-Afrikaanse landen. Daarover gesproken: het WK begint volgende maand.
Sure.

Ga je ook erkennen dat de Maccabi fans zich hebben misdragen? Of zijn jouw favoriete Israeliers allemaal engeltjes zoals vanouds?

Taxichauffeuren in elkaar slaan is verboden? Tenzij het Maccabi is!
pi_220927650
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Bewijs? En ja maar hunnie
dikke duim denk.

https://nos.nl/artikel/17(...)denten-na-wk-verlies

Wel in den haag. Lekker wijkje wel _O-
pi_220927652
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Parijs is een leuke stad. Maar je moet er wel geld voor hebben.

Wat zou jij aanraden? De camping in Swalmen?
pi_220927659
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
user AFA2022 geeft college

[ afbeelding ]
Op de man, beetje kinderachtig.

Je kunt ook gewoon proberen de inhoud te weerleggen, dan leer ik er tenminste nog wat van.
pi_220927668
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
pi_220927669
Die beelden van die jonge vrouwen die aangerand worden terwijl hun auto gesloopt wordt (dat laatste door een kind van nog geen 10 jaar oud) maken duidelijk dat we met een complete anarchie te maken hebben. Wat een stel losgeslagen beesten.

Staat natuurlijk tot geen enkele verhouding met vechtpartijtjes tussen wat hooligans van Eredivisie-clubs.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:38:10 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927670
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je struikelt letterlijk over de daklozen in Parijs en Brussel. In Brussel vragen ze elke 10 seconden om geld of sigaretten in het centrum.
Zou kunnen, ik heb geen enkele behoefte momenteel om erheen te gaan.
pi_220927680
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Qatar heeft natuurlijk niet voor niks PSG gekocht.
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
pi_220927685
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is niet echt voetbalgeweld. Deze gasten grijpen elke openbare gelegenheid aan om te rellen.
Geld dit ook niet voor voetbalgeweld, voor de “bezorgde burger” die AZC protesten afloopt of voor de mensen die het stelselmatig slopen van Gaza zo erg vonden dat ze uit bezorgdheid televisieschermen in de UvA stuk sloegen?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:42:29 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220927703
Stukje culturele verrijking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 31 mei 2026 @ 10:43:07 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927717
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
Is dit AI?
pi_220927719
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
Zullen we propaganda kanaal Twitter gewoon op Twitter laten waar de helft van de filmpjes niet klopt of context mist
pi_220927725
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
pi_220927738
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Is dit AI?
Nee zelf geschreven
pi_220927761
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is een voorbeeld. Het topic gaat om te beginnen over Frankrijk.

Ook in Nederland zijn de nodige maatregelen getroffen en is het teruggelopen.
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P

Teruggelopen ja :')
  zondag 31 mei 2026 @ 10:45:55 #96
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927771
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
:')

Leer eerst maar eens Nederlands.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 31 mei 2026 @ 10:47:17 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927777
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Geld dit ook niet voor voetbalgeweld, voor de “bezorgde burger” die AZC protesten afloopt of voor de mensen die het stelselmatig slopen van Gaza zo erg vonden dat ze uit bezorgdheid televisieschermen in de UvA stuk sloegen?
Ja. Ik kende vroeger iemand bij de harde kern van Ajax die de spelers op het veld niet kon opnoemen.

Punt is dat voetbalhooligans niet uit zijn op totale anarchie. Ze hebben geen hoger doel anders dan hun drang om af en toe een caveman te zijn. Ze worden ook niet aangestuurd door dubieuze organisaties en ideologieën.

Bij Gaza demonstranten en deze jongeren ligt dat veel complexer. Een deel van de Loosdrecht mensen komt ook van niet echt frisse clubjes vandaan maar ik kijk liever naar de schaal van de problematiek.
pi_220927778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Al deze incidenten bij elkaar opgeteld zijn nog maar een fractie van de ellende die we gister in één avond gezien hebben. Daarnaast wist iedereen al dat dit zou gebeuren, ongeacht het resultaat. Het feit dat er plunderingen en aanrandingen plaatsvonden, gecombineerd met politieke uitingen, toont wel aan dat dit een stuk verder gaat dan ordinaire voetbalrellen.
pi_220927780
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Leer eerst maar eens Nederlands.
Ahhh ik ben net wakker. Leuk dat je een spelfout hebt gevonden.

Alles behalve er inhoudelijk op in gaan.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:47:55 #100
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927781
Sommige mensen herhalen zichzelf nu letterlijk. :O

Echt, zo praat je iets niet goed.

Van het niveau; we hébben al verkrachters in Nederland, dus geen enkel probleem als we er nog wat binnen laten. |:(
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220927785
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef ISVV het volgende:

[..]
Al deze incidenten bij elkaar opgeteld zijn nog maar een fractie van de ellende die we gister in één avond gezien hebben. Daarnaast wist iedereen al dat dit zou gebeuren, ongeacht het resultaat. Het feit dat er plunderingen en aanrandingen plaatsvonden, gecombineerd met politieke uitingen, toont wel aan dat dit een stuk verder gaat dan ordinaire voetbalrellen.
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:49:33 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927793
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P

Teruggelopen ja :')
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:51:10 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927803
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure.

Ga je ook erkennen dat de Maccabi fans zich hebben misdragen? Of zijn jouw favoriete Israeliers allemaal engeltjes zoals vanouds?

Taxichauffeuren in elkaar slaan is verboden? Tenzij het Maccabi is!
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
quote:
Mishandeling Amsterdam Een onlinefilmpje uit de nacht van woensdag op donderdag dat viral ging, toont géén aanval op een taxichauffeur, zoals eerder werd gedacht. Burgemeester Halsema bevestigt dat eerder die nacht wel een chauffeur mishandeld is.

Op een veelbekeken onlinefilmpje uit de nacht van afgelopen woensdag op donderdag is niet een taxichauffeur slachtoffer van een mishandeling, maar worden twee Hebreeuws sprekende mannen in elkaar geslagen.
Dat blijkt uit beelden die NRC heeft kunnen zien
.

De aanleiding van de mishandeling is niet te zien, maar duidelijk is dat de aanvallers uit één en mogelijk twee taxi’s stappen en daar ook weer mee vertrekken. Een van de aanvallers roept „Palestina”. Na de aanval krabbelen de slachtoffers weer op. Ze spreken Hebreeuws met elkaar.

Bron
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927807
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef thedeedster het volgende:
Sommige mensen herhalen zichzelf nu letterlijk. :O

Echt, zo praat je iets niet goed.

Van het niveau; we hébben al verkrachters in Nederland, dus geen enkel probleem als we er nog wat binnen laten. |:(
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
pi_220927812
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
pi_220927815
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
[..]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
[..]
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
[..]
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
pi_220927818
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:53 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
Heb je een bron daarvan?
pi_220927824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
Jij vindt het normaal dat een agent wordt neergestoken bij de huldiging van PSV?

Vindt dit wel een erg matige take van je
pi_220927828
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dikke duim denk.

https://nos.nl/artikel/17(...)denten-na-wk-verlies

Wel in den haag. Lekker wijkje wel _O-
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
pi_220927831
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Heb je een bron daarvan?
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:56:43 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927833
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Alles ongefundeerd. Je lult maar wat.

Maar ga lekker door hoor, misschien neemt iemand je wél serieus. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:57:11 #112
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927838
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
Inderdaad. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220927839
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou kunnen, ik heb geen enkele behoefte momenteel om erheen te gaan.
Je mist er niks aan. Zelfs de eiffelltoren is lelijk.
pi_220927841
Ach laat Claude, Philippe en Jean-Pierre toch fijn de overwinning vieren *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:31 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927844
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:34 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_220927845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Het zijn alleen geen hooligans, maar de gebruikelijke primaten uit de banlieus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220927846
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
pi_220927847
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ISVV het volgende:

[..]
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
pi_220927854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
pi_220927860
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 11:01:43 #121
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927870
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
Inmiddels afgezwakt naar "vrij ernstig" inderdaad.

Maar mijn punt staat, dit soort onlusten valt echt in het niet bij die rellen rondom voetbalwedstrijden in Nederland (die ik ook niet goedpraat, ik was met mijn kinderen bij PSV toen daar die rellen uitbraken en dat was echt een smet op een prachtige dag).
  zondag 31 mei 2026 @ 11:02:42 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927873
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927874
Wat een pikzwarte dag.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220927882
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Ach Feyenoord.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 11:03:45 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927884
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:36 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ach Feyenoord.
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:47 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927903
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
Waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927906
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
pi_220927910
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
pi_220927912
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
Een roversgroep ook :')
U MAD?
pi_220927918
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Lekker grappen over het feit dat vrouwen zich onveilig voelen op straat
  zondag 31 mei 2026 @ 11:06:07 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927919
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927926
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
pi_220927929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
Dus de PSG fans van gisteren die geďntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:38 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927933
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:54 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927935
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927937
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
pi_220927940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
pi_220927943
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:06 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927946
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:46 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927954
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
Er stond een woordje boven, dat jij dan de relevantie compleet mist is niet mijn probleem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dus de PSG fans van gisteren die geďntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
Maak je maar goed woest, jouw tijd kom nog wel.
U MAD?
pi_220927960
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
pi_220927962
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".

Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
pi_220927966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
Voetbal gerelateerd dan
pi_220927967
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
>PSG wint
>Dooby op FOK!: "Dit zijn geen voetbalrellen"
pi_220927972
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
Het is weer een uitzaaiing van dezelfde kanker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:15:34 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927983
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
Paar jaar terug in Marseille nog, dat ging redelijk gelijk op. Sowieso complete anarchie daar.

Gelukkig niet al te breed in de media gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:17:52 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".
Niemand die dit zegt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
Ook niemand die dit zegt.

Wat we inmiddels helaas wel kunnen concluderen is dat jij dus helemaal niet hooliganisme/voetbalrellen in de brede zin wilt afkeuren, zodra de daders niet-Westers zijn begin je naar alles en iedereen te wijzen, behalve de daders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927998
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
Dus waarom zijn dit wel voetbalrellen maar PSG dat gisteren de Champions League wint niet?
pi_220928003
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand die dit zegt.
[..]
Ook niemand die dit zegt.

Wat we inmiddels helaas wel kunnen concluderen is dat jij dus helemaal niet hooliganisme/voetbalrellen in de brede zin wilt afkeuren, zodra de daders niet-Westers zijn begin je naar alles en iedereen te wijzen, behalve de daders.
Ik keur alle vormen van geweld en rellen af. :)

Keur jij af dat wat Maccabi deed in Amsterdam geen schoonheidsprijs verdiende?
pi_220928008
Wel hilarisch dat er users zijn die denken een goed statement te maken door met beelden van tientallen jaren geleden te gaan strooien _O-
pi_220928014
nvm
  zondag 31 mei 2026 @ 11:22:28 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928023
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik keur alle vormen van geweld en rellen af. :)
Het blijkt van niet.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Keur jij af dat wat Maccabi deed in Amsterdam geen schoonheidsprijs verdiende?
Aangezien Maccabi-fans zelfs al in de avond ervoor werden opgejaagd en in grachten werden gegooid en er een gecoördineerd en vooropgezet plan was van moslimjongeren om een 'Jodenjacht' te organiseren, waarvoor sommigen ook nog vastzitten. Ga ik het probleem niet bij Maccabi-fans zoeken nee, dat jij dit wel doet zegt genoeg over hoe je er zelf instaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:23:21 #156
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220928026
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand die dit zegt.
[..]
Ook niemand die dit zegt.

Wat we inmiddels helaas wel kunnen concluderen is dat jij dus helemaal niet hooliganisme/voetbalrellen in de brede zin wilt afkeuren, zodra de daders niet-Westers zijn begin je naar alles en iedereen te wijzen, behalve de daders.
Precies. Allemaal weer aannames. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220928027
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Koortsdroom het volgende:
nvm
De "integratie" begint in elk geval vroeg

https://youtube.com/shorts/ECfvB4xz3m8?is=MCEhVu3FD4nAPWqf
pi_220928039
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijkt van niet.
[..]
Aangezien Maccabi-fans zelfs al in de avond ervoor werden opgejaagd en in grachten werden gegooid en er een gecoördineerd en vooropgezet plan was van moslimjongeren om een 'Jodenjacht' te organiseren, waarvoor sommigen ook nog vastzitten. Ga ik het probleem niet bij Maccabi-fans zoeken nee, dat jij dit wel doet zegt genoeg over hoe je er zelf instaat.
Ja een grote groep Maccabi fans die Palestijnse vlaggen van een gebouw trekken is een "jodenjacht"

Maccabi Tel Aviv-fans rukken Palestina-vlaggen van huizen in 020, confrontatie met taxichauffeurs | PowNed https://share.google/msIuJwENjQkg0WdPs
pi_220928043
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De "integratie" begint in elk geval vroeg

https://youtube.com/shorts/ECfvB4xz3m8?is=MCEhVu3FD4nAPWqf
Dat is ook wat hč. Een deel van de allochtone jeugd (zeker niet allemaal) weigert openlijk te integreren, maar slechte gewoontes als met kanker schelden en 'voetbalrellen' worden dan wel 1:1 overgenomen.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:29:53 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928077
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:25 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja een grote groep Maccabi fans die Palestijnse vlaggen van een gebouw trekken is een "jodenjacht"

Maccabi Tel Aviv-fans rukken Palestina-vlaggen van huizen in 020, confrontatie met taxichauffeurs | PowNed https://share.google/msIuJwENjQkg0WdPs
Dat was dus al de dag het opjagen van deze mensen, waarbij sommigen in elkaar zijn geslagen en in grachten getrapt.

Waarom blijf je opkomen voor de daders enkel en alleen omdat dit moslims zijn? Als dit geen moslims waren geweest maar roomblanke FVD'ers, dan had je vooraan gestaan om van schande te spreken.

Precies hetzelfde met de rellen in Parijs gisteravond, afkomst van de daders bepaald in hoeverre jij je er druk over gaat maken om vervolgens dan ook nog doodleuk te claimen dat je hooliganisme/rellen in de brede zin afkeurt.

Dat is dus niet waar, je keurt het alleen af als de daders de gewenste etniciteit hebben: blank/autochtoon (of Joods/Israëlisch).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220928084
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat was dus al de dag het opjagen van deze mensen, waarbij sommigen in elkaar zijn geslagen en in grachten getrapt.

Waarom blijf je opkomen voor de daders enkel en alleen omdat dit moslims zijn? Als dit geen moslims waren geweest maar roomblanke FVD'ers, dan had je vooraan gestaan om van schande te spreken.

Precies hetzelfde met de rellen in Parijs gisteravond, afkomst van de daders bepaald in hoeverre jij je er druk over gaat maken om vervolgens dan ook nog doodleuk te claimen dat je hooliganisme/rellen in de brede zin afkeurt.

Dat is dus niet waar, je keurt het alleen af als de daders de gewenste etniciteit hebben: blank/autochtoon (of Joods/Israëlisch).
Nee dit was de nacht voor de wedstrijd.

"Vanavond speelt Ajax in de Europa League tegen hun Israëlische vrienden van Maccabi Tel Aviv en dan zou je denken: dat is een leuk onderonsje tussen twee clubs met Joodse roots, maar uiteraard zijn er mensen (linkse mensen) in Amsterdam die daar heul anders tegenaan kijken. Die hangen overal in de stad pamfletten op tegen de Israëlische club en daar waar de Maccabi-supporters in de stad waren, doken overal Palestijnse vlaggen op. De Maccabi-fans traden daar dan weer tegenop. Afgelopen nacht was het dan ook behoorlijk onrustig in het Centrum."

Het "opjagen" gebeurde na de wedstrijd.
pi_220928086
twitter


Het is net Mogadishu. Wat een derde wereld ghetto.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:35:32 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928101
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
"Vanavond speelt Ajax in de Europa League tegen hun Israëlische vrienden van Maccabi Tel Aviv en dan zou je denken: dat is een leuk onderonsje tussen twee clubs met Joodse roots, maar uiteraard zijn er mensen (linkse mensen) in Amsterdam die daar heul anders tegenaan kijken. Die hangen overal in de stad pamfletten op tegen de Israëlische club en daar waar de Maccabi-supporters in de stad waren, doken overal Palestijnse vlaggen op. De Maccabi-fans traden daar dan weer tegenop. Afgelopen nacht was het dan ook behoorlijk onrustig in het Centrum."
Wederom, jouw geliefde NRC: 'Al in de nacht vóór de voetbalwedstrijd vielen mannen uit taxi Israëliërs aan'

Je blijft het maar goedpraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:35:59 #164
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220928103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het zijn alleen geen hooligans, maar de gebruikelijke primaten uit de banlieus.
Het zijn voetbalhooligans, die allemaal uit armere regio's komen, altijd zo geweest.
Dat Frankrijk veel sociaal economische misstanden heeft was al bekend.
Ook bij ons als er rellen zijn, zijn dat decennialang mensen uit de lagere klasse. Het zal niet vaak voorkomen dat prins Bernard jr vandalisme gaat plegen als Feyenoord wint of verliest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:36:08 #165
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 31 mei 2026 @ 11:37:53 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928110
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het zijn voetbalhooligans, die allemaal uit armere regio?s komen, altijd zo geweest.
Dat Frankrijk veel sociaal economische misstanden heeft was al bekend.
Ook bij ons als er rellen zijn dat decennialang mensen uit de lagere klasse. Het zal niet vaak voorkomen dat prins Bernard jr vandalisme gaat plegen als Feyenoord wint of verliest.
Dit heeft niets met armoede te maken, het overgrote deel van arme mensen gedraagt zich normaal en netjes. Je zult ook zien dat hier genoeg jongeren tussen zullen zitten met een behoorlijke goede achtergrond, zeker de autochtonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220928111
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
Meerendeel van dat tuig in Parijs zijn geen voetbalsupporters.
Die pakken de alles aan om te rellen, vernielen en te stelen.
Idem met nieuwjaar, ook dezelfde figuren.
pi_220928146
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wederom, jouw geliefde NRC: 'Al in de nacht vóór de voetbalwedstrijd vielen mannen uit taxi Israëliërs aan'

Je blijft het maar goedpraten.
De NRC is mij niet geliefd. Misschien kan je stoppen met woorden in mijn mond leggen?

Sure thing, laten we ervan uitgaan dat er geen geweld is gebruikt. Er zijn wel eigendommen gesloopt en Palestijnse vlaggen van gebouwen gerukt.

Jij vindt het normaal dat gasten in een land zich zo gedragen? Als ik in Israel Israelische vlaggen van gebouwen trek dan verdien ik een aai over mijn bol?
pi_220928151
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:38 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Meerendeel van dat tuig in Parijs zijn geen voetbalsupporters.
Die pakken de alles aan om te rellen, vernielen en te stelen.
Idem met nieuwjaar, ook dezelfde figuren.
Het lijken net hooligans.

Naja voor sommige kunnen hooligans alleen uit West-Europa komen
pi_220928214
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:46 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het lijken net hooligans.

Naja voor sommige kunnen hooligans alleen uit West-Europa komen
Ja hoor, geef er maar een racistische draai aan....
Waarom huidskleur er weer bij halen?
Begin ik daar over? Nee!

Daarbij,
Ik en jij hopelijk ook, zien toch wel welke figuren steevast vooraan staan bij die rellen?
Mag je de olifant in de kamer dan niet benoemen ofwat?

Daarbij, ook al was dat tuig allemaal blank, dan mogen ze ook die keihard aanpakken. Dat softe gedoe werkt ook niet, dat leert de geschiedenis wel...
pi_220928246
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:55 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja hoor, geef er maar een racistische draai aan....
Waarom huidskleur er weer bij halen?
Begin ik daar over? Nee!

Daarbij,
Ik en jij hopelijk ook, zien toch wel welke figuren steevast vooraan staan bij die rellen?
Mag je de olifant in de kamer dan niet benoemen ofwat?

Daarbij, ook al was dat tuig allemaal blank, dan mogen ze ook die keihard aanpakken. Dat softe gedoe werkt ook niet, dat leert de geschiedenis wel...
Wie heeft het over huidskleur?
pi_220928254
"00:20 uur - 00:50 uur: ‘escalatie ongeregeldheden, het wegtrekken van de Palestinavlag’
In de vroege ochtend van 7 november omstreeks 00:20 uur komen op de meldkamer meldingen
binnen dat een groep van ongeveer 50 supporters van Maccabi Tel Aviv een Palestinavlag van een
gevel trekt en het verkeer ophoudt. In het meldkamerverslag staat:
‘[melder] geeft aan dat er iemand op de gevel is geklommen en dat er een grote groep omheen
staat’67
Uitgelicht: het wegtrekken van de Palestijnse vlag als ‘trigger’
Het trekken van de Palestinavlag van een kraakpand aan het Rokin leidt tot heftige reacties op
social media. Een geďnterviewde verklaart dit als volgt:
‘De beelden van de vlag […] maakten direct heel veel los op die groepen op sociale media. Het
meenemen van een vlag is op zich iets kleins, zeker vergeleken met de incidenten waar de
Amsterdamse politie zich normaliter tegenover geplaatst ziet. Ware het niet, dat de internationale
politieke context dit incident een behoorlijke lading geeft.’
Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max
Euweplein, waar op dat moment circa 400 supporters aanwezig zijn. Deze groep verblijft daar al
enkele uren. Om 01:40 ziet de politie een groep personen verzamelen bij het Holland Casino:
‘Stadhouderskade ter hoogte casino grote groep waarschijnlijk taxichauffeurs die heen en weer
rennen bij het casino. zwart gekleed met hoodies’.72
Eén minuut later wordt melding gemaakt van een vechtpartij voor het casino. Vrijwel tegelijkertijd
komt een melding binnen van het Holland Casino:
‘Supporters schreeuwen binnen, assistentiealarm ingedrukt. Graag politie ter plaatse’.73
Er zijn diverse vechtpartijen tussen relschoppers onder de Maccabi-supporters en taxichauffeurs.
Daarbij zijn supporters naar binnen gevlucht. Als de politie ter plekke is, worden supporters uit het
casino naar buiten begeleid. Met ordebussen wordt een grote confrontatie tussen de taxichauffeurs
en pro-Palestijnse-relschoppers aan de ene kant en relschoppers van Maccabi-Tel Aviv aan de
andere kant voorkomen. Rond het casino vinden daarna nog kleine opstootjes plaats.
02:30 uur – 04:00 uur: ‘het blijft onrustig’
In de navolgende uren blijft het op verschillende plekken in de stad onrustig. Er komen meldingen
binnen van groepen die met elkaar op de vuist gaan. De politie heeft z’n handen vol aan het uit
elkaar houden van verschillende groepen. Zo is er een groep pro-Palestina-relschoppers bij het
Vondelpark die niet wil vertrekken en kennelijk wacht op mogelijke confrontaties met Maccabi-
supporters. De politie geeft door aan de meldkamer:
‘Groep ter hoogte van ingang Vondelpark wil ik weghebben richting Museumplein. Eerst
laagdrempelig. Werken ze niet mee, dan vorderen en anders geweld gebruiken’.74
Om 02:40 uur meldt het Marriott Hotel:
‘grote groep jongens met capuchons op voor de deur.’
75
Online wordt via de app ‘Telegram’ om 02.49 uur gemeld dat een groep Maccabi-supporters bij het
Koningsplein loopt en dat daar geen politie aanwezig is, klaarblijkelijk om de confrontatie aan te
gaan. De politie anticipeert op dit bericht. Om 03:09 uur vindt een vechtpartij plaats bij Grand
Canal Boutique Hotel. Er wordt doorgegeven dat Israëlische supporters zich onveilig voelen en om
escorte door de politie vragen:
‘30 ŕ 40 man willen escorte richting de Dam, voelen zich niet veilig’.
De politie monitort groepen in de binnenstad en ziet dat het weliswaar onrustig is met ‘rennende
mensen, taxi’s en scooters’, maar ziet geen strafbare zaken.
‘veel taxi's, veel scooters, er gebeurt een hoop hier op de Keizersgracht. rennen"

Rapport van Min V&J @HowardRoark

De nacht voor de wedstrijd
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 12:09:18 #173
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220928292
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:
"00:20 uur - 00:50 uur: ‘escalatie ongeregeldheden, het wegtrekken van de Palestinavlag’
In de vroege ochtend van 7 november omstreeks 00:20 uur komen op de meldkamer meldingen
binnen dat een groep van ongeveer 50 supporters van Maccabi Tel Aviv een Palestinavlag van een
gevel trekt en het verkeer ophoudt. In het meldkamerverslag staat:
‘[melder] geeft aan dat er iemand op de gevel is geklommen en dat er een grote groep omheen
staat’67
Uitgelicht: het wegtrekken van de Palestijnse vlag als ‘trigger’
Het trekken van de Palestinavlag van een kraakpand aan het Rokin leidt tot heftige reacties op
social media. Een geďnterviewde verklaart dit als volgt:
‘De beelden van de vlag […] maakten direct heel veel los op die groepen op sociale media. Het
meenemen van een vlag is op zich iets kleins, zeker vergeleken met de incidenten waar de
Amsterdamse politie zich normaliter tegenover geplaatst ziet. Ware het niet, dat de internationale
politieke context dit incident een behoorlijke lading geeft.’
Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max
Euweplein, waar op dat moment circa 400 supporters aanwezig zijn. Deze groep verblijft daar al
enkele uren. Om 01:40 ziet de politie een groep personen verzamelen bij het Holland Casino:
‘Stadhouderskade ter hoogte casino grote groep waarschijnlijk taxichauffeurs die heen en weer
rennen bij het casino. zwart gekleed met hoodies’.72
Eén minuut later wordt melding gemaakt van een vechtpartij voor het casino. Vrijwel tegelijkertijd
komt een melding binnen van het Holland Casino:
‘Supporters schreeuwen binnen, assistentiealarm ingedrukt. Graag politie ter plaatse’.73
Er zijn diverse vechtpartijen tussen relschoppers onder de Maccabi-supporters en taxichauffeurs.
Daarbij zijn supporters naar binnen gevlucht. Als de politie ter plekke is, worden supporters uit het
casino naar buiten begeleid. Met ordebussen wordt een grote confrontatie tussen de taxichauffeurs
en pro-Palestijnse-relschoppers aan de ene kant en relschoppers van Maccabi-Tel Aviv aan de
andere kant voorkomen. Rond het casino vinden daarna nog kleine opstootjes plaats.
02:30 uur – 04:00 uur: ‘het blijft onrustig’
In de navolgende uren blijft het op verschillende plekken in de stad onrustig. Er komen meldingen
binnen van groepen die met elkaar op de vuist gaan. De politie heeft z’n handen vol aan het uit
elkaar houden van verschillende groepen. Zo is er een groep pro-Palestina-relschoppers bij het
Vondelpark die niet wil vertrekken en kennelijk wacht op mogelijke confrontaties met Maccabi-
supporters. De politie geeft door aan de meldkamer:
‘Groep ter hoogte van ingang Vondelpark wil ik weghebben richting Museumplein. Eerst
laagdrempelig. Werken ze niet mee, dan vorderen en anders geweld gebruiken’.74
Om 02:40 uur meldt het Marriott Hotel:
‘grote groep jongens met capuchons op voor de deur.’
75
Online wordt via de app ‘Telegram’ om 02.49 uur gemeld dat een groep Maccabi-supporters bij het
Koningsplein loopt en dat daar geen politie aanwezig is, klaarblijkelijk om de confrontatie aan te
gaan. De politie anticipeert op dit bericht. Om 03:09 uur vindt een vechtpartij plaats bij Grand
Canal Boutique Hotel. Er wordt doorgegeven dat Israëlische supporters zich onveilig voelen en om
escorte door de politie vragen:
‘30 ŕ 40 man willen escorte richting de Dam, voelen zich niet veilig’.
De politie monitort groepen in de binnenstad en ziet dat het weliswaar onrustig is met ‘rennende
mensen, taxi’s en scooters’, maar ziet geen strafbare zaken.
‘veel taxi's, veel scooters, er gebeurt een hoop hier op de Keizersgracht. rennen"

Rapport van Min V&J @:howardroark

De nacht voor de wedstrijd
Heb je toevallig het rapport van de pogrom de dag er op ook? Of die net even niet?
  zondag 31 mei 2026 @ 12:16:45 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928335
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:
"00:20 uur - 00:50 uur: ‘escalatie ongeregeldheden, het wegtrekken van de Palestinavlag’
In de vroege ochtend van 7 november omstreeks 00:20 uur komen op de meldkamer meldingen
binnen dat een groep van ongeveer 50 supporters van Maccabi Tel Aviv een Palestinavlag van een
gevel trekt en het verkeer ophoudt. In het meldkamerverslag staat:
‘[melder] geeft aan dat er iemand op de gevel is geklommen en dat er een grote groep omheen
staat’67
Uitgelicht: het wegtrekken van de Palestijnse vlag als ‘trigger’
Het trekken van de Palestinavlag van een kraakpand aan het Rokin leidt tot heftige reacties op
social media. Een geďnterviewde verklaart dit als volgt:
‘De beelden van de vlag […] maakten direct heel veel los op die groepen op sociale media. Het
meenemen van een vlag is op zich iets kleins, zeker vergeleken met de incidenten waar de
Amsterdamse politie zich normaliter tegenover geplaatst ziet. Ware het niet, dat de internationale
politieke context dit incident een behoorlijke lading geeft.’
Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max
Euweplein, waar op dat moment circa 400 supporters aanwezig zijn. Deze groep verblijft daar al
enkele uren. Om 01:40 ziet de politie een groep personen verzamelen bij het Holland Casino:
‘Stadhouderskade ter hoogte casino grote groep waarschijnlijk taxichauffeurs die heen en weer
rennen bij het casino. zwart gekleed met hoodies’.72
Eén minuut later wordt melding gemaakt van een vechtpartij voor het casino. Vrijwel tegelijkertijd
komt een melding binnen van het Holland Casino:
‘Supporters schreeuwen binnen, assistentiealarm ingedrukt. Graag politie ter plaatse’.73
Er zijn diverse vechtpartijen tussen relschoppers onder de Maccabi-supporters en taxichauffeurs.
Daarbij zijn supporters naar binnen gevlucht. Als de politie ter plekke is, worden supporters uit het
casino naar buiten begeleid. Met ordebussen wordt een grote confrontatie tussen de taxichauffeurs
en pro-Palestijnse-relschoppers aan de ene kant en relschoppers van Maccabi-Tel Aviv aan de
andere kant voorkomen. Rond het casino vinden daarna nog kleine opstootjes plaats.
02:30 uur – 04:00 uur: ‘het blijft onrustig’
In de navolgende uren blijft het op verschillende plekken in de stad onrustig. Er komen meldingen
binnen van groepen die met elkaar op de vuist gaan. De politie heeft z’n handen vol aan het uit
elkaar houden van verschillende groepen. Zo is er een groep pro-Palestina-relschoppers bij het
Vondelpark die niet wil vertrekken en kennelijk wacht op mogelijke confrontaties met Maccabi-
supporters. De politie geeft door aan de meldkamer:
‘Groep ter hoogte van ingang Vondelpark wil ik weghebben richting Museumplein. Eerst
laagdrempelig. Werken ze niet mee, dan vorderen en anders geweld gebruiken’.74
Om 02:40 uur meldt het Marriott Hotel:
‘grote groep jongens met capuchons op voor de deur.’
75
Online wordt via de app ‘Telegram’ om 02.49 uur gemeld dat een groep Maccabi-supporters bij het
Koningsplein loopt en dat daar geen politie aanwezig is, klaarblijkelijk om de confrontatie aan te
gaan. De politie anticipeert op dit bericht. Om 03:09 uur vindt een vechtpartij plaats bij Grand
Canal Boutique Hotel. Er wordt doorgegeven dat Israëlische supporters zich onveilig voelen en om
escorte door de politie vragen:
‘30 ŕ 40 man willen escorte richting de Dam, voelen zich niet veilig’.
De politie monitort groepen in de binnenstad en ziet dat het weliswaar onrustig is met ‘rennende
mensen, taxi’s en scooters’, maar ziet geen strafbare zaken.
‘veel taxi's, veel scooters, er gebeurt een hoop hier op de Keizersgracht. rennen"

Rapport van Min V&J @:howardroark

De nacht voor de wedstrijd
Je begint halverwege het verslag:



Man man man, zelfs hier probeer je de boel nog te verdraaien.
quote:
6 november: 23:00 uur: ‘provocaties op de Dam, graffiti en projecties bij ArenA’

Rond 23.00 uur vinden twee incidenten plaats in Amsterdam. Ten eerste lopen Maccabi-supporters
over een Palestijnse vlag op de Dam waarmee ze pro-Palestijnse sympathisanten provoceren.
Rondom dezelfde tijd wordt bij de Johan Cruijff ArenA met graffiti Pro-Palestijnse teksten gespoten.

Ook wordt met een beamer projecties tegen Israël en de F-side65 van Ajax geprojecteerd op het stadion. Na ingrijpen van de politie verlaten betrokkenen de locatie zonder verdere incidenten. De politie houdt vier personen aan in verband met de graffiti-acties.

23:30 uur: ‘gewelddadigheden in de binnenstad’

Na 23.00 uur escaleert de situatie. Rond 23.30 uur worden door de politie op het Damrak opstootjes waargenomen, waarbij Maccabi-supporters betrokken zijn. Op camerabeelden is te zien dat er gevechten plaatsvinden rond restaurants en fastfoodketens. Er worden gewonde Maccabi- supporters door de politie aangetroffen. Op verschillende social media verschijnen berichten met agressie en dreiging jegens Maccabi-supporters.

De politie monitort informatie en ziet een toename van berichtenverkeer. De politie is volop aanwezig om de situatie onder controle te houden en verdere escalatie te voorkomen maar kan niet verhinderen dat groepen relschoppers van zowel de Maccabi-supporters als Palestina-aanhangers met elkaar in gevecht raken.

Bron (p. 29)
Net zoals je dus bij deze rellen in Parijs probeert, gaat het iedere keer om het beschermen van de daders. Immers, (veel) daders hebben een migratieachtergrond (en zijn Islamitisch) dus mag er niets van worden gezegd, want dat is dan racistisch en/of Islamofoob. En dit blijf je dan stug volhouden, tegen alle feiten in.

Wat ik hier nog het meest zorgwekkende aan vind is niet het constante gelieg en gedraai, maar dat veel meer mensen er zo over denken als jij en daarmee carte blanche creëren voor intimidatie, vandalisme en geweld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220928358
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je begint halverwege het verslag:

[ afbeelding ]

Man man man, zelfs hier probeer je de boel nog te verdraaien.
[..]
Net zoals je dus bij deze rellen in Parijs probeert, gaat het iedere keer om het beschermen van de daders. Immers, (veel) daders hebben een migratieachtergrond (en zijn Islamitisch) dus mag er niets van worden gezegd, want dat is dan racistisch en/of Islamofoob. En dit blijf je dan stug volhouden, tegen alle feiten in.
Dat klopt.

Dus we kunnen concluderen dat beide partijen fout zitten?

Je weigert namelijk nog steeds het geweld van de Maccabi fans te accepteren:

"Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max"

Inb4 Trouw is links, corrupt, jodenhater
pi_220928362
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wie heeft het over huidskleur?
Jij, indirect.
Dat weet je zelf ook wel...
quote:
Naja voor sommige kunnen hooligans alleen uit West-Europa komen
pi_220928381
"Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen."

Wat antisemitisch dat mensen boos worden als dit gebeurt in hun eigen land door gasten. :')

Lieve mensen die Maccabi supporters :hartje

@HowardRoark
  zondag 31 mei 2026 @ 12:24:36 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220928391
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
FR, en zo ook een aantal andere landen zijn voorlopers op NL. Wat je daar ziet gebeuren zal,al dan niet in een andere vorm ook hier het geval zijn.

Uiteindelijk haalt de realiteit het oogklepdragend deel van het volk in wat we al zien gebeuren. Kleine dorpjes en onbbekende gehuchten krijgen nu geforceerd AZC's door het stotje geduwd.. Niets vergeleken bij hoe het er al decennialang aan toegaat in de grote steden, maar het begin is er.

Europa is terminaal.
Mai pben rai~!
  zondag 31 mei 2026 @ 12:24:36 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928393
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat klopt.

Dus we kunnen concluderen dat beide partijen fout zitten?

Je weigert namelijk nog steeds het geweld van de Maccabi fans te accepteren:

"Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geďntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max"

Inb4 Trouw is links, corrupt, jodenhater
Als er provocaties over en weer zijn en een kant begint gelijk met georganiseerd geweld op basis van etniciteit, dan zitten niet beide partijen fout. Wederom bothsidesism in een poging de daders te beschermen.

Hoe komt het dat jij er zoveel moeite mee hebt daders te veroordelen als zij een niet-Westerse migratieachtergrond hebben? Ook hier in Parijs is het overduidelijk op basis van de beelden dat deze groep is oververtegenwoordigd.
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
"Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen."

Wat antisemitisch dat mensen boos worden als dit gebeurt in hun eigen land door gasten. :')

Lieve mensen die Maccabi supporters :hartje

@:howardroark
Wederom, halverwege uit het verslag. Je blijft het maar verdraaien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220928439
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als er provocaties over en weer zijn en een kant begint gelijk met georganiseerd geweld op basis van etniciteit, dan zitten niet beide partijen fout. Wederom bothsidesism in een poging de daders te beschermen.

Hoe komt het dat jij er zoveel moeite mee hebt daders te veroordelen als zij een niet-Westerse migratieachtergrond hebben? Ook hier in Parijs is het overduidelijk op basis van de beelden dat deze groep is oververtegenwoordigd.
[..]
Wederom, halverwege uit het verslag. Je blijft het maar verdraaien.
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Bekijk deze YouTube-video

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambtenaar030 op 31-05-2026 12:36:49 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 12:58:06 #181
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928589
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.
Zij begonnen hier niet mee, dat waren Nederlandse moslimjongeren (zie ook post #174). Het staat letterlijk in het verslag dat je zelf linkt en je blijft het maar verdraaien. Man, man, man. Veel succes daar nog mee, maar kom dan ook niet met opmerken dat je hooliganisme en voetbalgeweld in brede zin afkeurt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 13:06:36 #182
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928633
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 13:07:03 #183
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220928636
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Bekijk deze YouTube-video

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.
Dit topic gaat over de rellen in Parijs. Open een eigen topic in ONZ met je antisemitische drek zou ik zeggen. Je post telkens dingen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.

Niet iedere draad hoeft verziekt te worden met jouw vreemde obsessie met Joden.
pi_220928645
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zij begonnen hier niet mee, dat waren Nederlandse moslimjongeren (zie ook post #174). Het staat letterlijk in het verslag dat je zelf linkt en je blijft het maar verdraaien. Man, man, man. Veel succes daar nog mee, maar kom dan ook niet met opmerken dat je hooliganisme en voetbalgeweld in brede zin afkeurt.
Wie er begon is niet relevant. Misschien in Israel maar in het Nederlands recht niet.

"Ja meneer de rechter, ik heb die taxi gesloopt omdat hooligans gisteren dat deden, graag vrijspraak"

:')
  zondag 31 mei 2026 @ 13:10:18 #185
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928651
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:07 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit topic gaat over de rellen in Parijs. Open een eigen topic in ONZ met je antisemitische drek zou ik zeggen. Je post telkens dingen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.

Niet iedere draad hoeft verziekt te worden met jouw vreemde obsessie met Joden.
Negeer die trol toch gewoon, geloof me - dat werkt het beste ^O^
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 13:38:57 #186
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220928764
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit heeft niets met armoede te maken, het overgrote deel van arme mensen gedraagt zich normaal en netjes. Je zult ook zien dat hier genoeg jongeren tussen zullen zitten met een behoorlijke goede achtergrond, zeker de autochtonen.
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
pi_220929071
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
Armoede is relatief. Als iedereen om je heen arm is, vind je dat minder erg. Ongelijkheid in welvaart is (voor sommige historici) dan ook een van de indicatoren die ze meenemen als verklaring voor verschillende revoluties.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:47:17 #188
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220929086
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:06 schreef matspontius het volgende:
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
Import 3rd world shit, get 3rd world shit, become 3rd world shit.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:56:21 #189
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220929137
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Armoede is relatief. Als iedereen om je heen arm is, vind je dat minder erg. Ongelijkheid in welvaart is (voor sommige historici) dan ook een van de indicatoren die ze meenemen als verklaring voor verschillende revoluties.
Oost-Europa kent veel hogere verschillen in welvaart. Frankrijk is juist een van de meest egalitaire landen ter wereld.

Altijd die framing dat we niks voor ze willen doen is onzin, ook Frankrijk pompt miljarden in die nafri's. Linkse retoriek is dat het altijd meer kan wat eigenlijk neerkomt op hun probleemgedrag simpelweg afkopen lol. Doen we hier in Nederland trouwens ook, hier gedragen ze zich enigzins beter, maar we pompen dan ook het veelvoud van Frankrijk in dit soort amoebe's.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:00:36 #190
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220929204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:06 schreef matspontius het volgende:
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
Ik snap niet dat er in Parijs niet een samenscholingsverbod en avondklok worden gehanteerd bij dit soort risico evenementen. Dit is zeg maar niet de eerste keer :') En waarom nog huldigen?

Slappe hap.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:07:39 #191
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220929332
Le Pen, vite !

Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:08:50 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220929349
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik snap niet dat er in Parijs niet een samenscholingsverbod en avondklok worden gehanteerd bij dit soort risico evenementen. Dit is zeg maar niet de eerste keer :') En waarom nog huldigen?

Slappe hap.
Kun je toch niet handhaven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 31 mei 2026 @ 15:21:46 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929440
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het zijn voetbalhooligans, die allemaal uit armere regio's komen, altijd zo geweest.
Dat Frankrijk veel sociaal economische misstanden heeft was al bekend.
Ook bij ons als er rellen zijn, zijn dat decennialang mensen uit de lagere klasse. Het zal niet vaak voorkomen dat prins Bernard jr vandalisme gaat plegen als Feyenoord wint of verliest.
Nee dat zijn het niet, ik durf te wedden dat van al die gasten die daar met daar vuurwerk lopen te sproeien er niet een ooit in het Park des Princes is geweest. Dit is hetzelfde tuig dat bij elk groot evenement in Parijs vanuit de banlieus naar hartje Parijs komt afzakken om te rellen,en mensen te beroven. Dat gebeurde ook tijdens de Olympische Spelen of elke keer wanneer er ook maar iets groots gebeurt in Parijs.

De 'originele PSG hooligans' waren gewoon allemaal in Boedapest bij de wedstrijd, waar overigens niks is gebeurt. De rellen vonden direct na afloop van de wedstrijd plaats in Parijs, geinitieerd door hoofdzakelijk Afrikaans genetisch afval dat niks met PSG te maken heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:28:51 #194
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929524
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee dat zijn het niet, ik durf te wedden dat van al die gasten die daar met daar vuurwerk lopen te sproeien er niet een ooit in het Park des Princes is geweest. Dit is hetzelfde tuig dat bij elk groot evenement in Parijs vanuit de banlieus naar hartje Parijs komt afzakken om te rellen,en mensen te beroven. Dat gebeurde ook tijdens de Olympische Spelen of elke keer wanneer er ook maar iets groots gebeurt in Parijs.

De 'originele PSG hooligans' waren gewoon allemaal in Boedapest bij de wedstrijd, waar overigens niks is gebeurt. De rellen vonden direct na afloop van de wedstrijd plaats in Parijs, geinitieerd door hoofdzakelijk Afrikaans genetisch afval dat niks met PSG te maken heeft.
Wat een onzin. Het is een wereldberoemde club met grote aanhang waarvan lang niet iedereen het geld heeft om een dagje naar Boedapest te gaan. Ik zie toch zelf in die filmpjes dat velen voetbalshirtjes aan hebben.

Ze Afrikaans genetisch afval noemen is trouwens een hele zieke uitspraak.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:30:46 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929545
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Het is een wereldberoemde club met grote aanhang waarvan lang niet iedereen het geld heeft om een dagje naar Boedapest te gaan. Ik zie toch zelf in die filmpjes dat velen voetbalshirtjes aan hebben.

Ze Afrikaans genetisch afval noemen is trouwens een hele zieke uitspraak.
Ja natuurlijk hebben ze PSG shirtjes aan, maar komen ze ook ooit daadwerkelijk in het stadion? Het antwoord is nee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:31:36 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929550
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja natuurlijk hebben ze PSG shirtjes aan, maar komen ze ook ooit daadwerkelijk in het stadion? Het antwoord is nee.
Dat weet jij helemaal niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:32:14 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929556
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat weet jij helemaal niet.
:O
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220929615
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zullen we propaganda kanaal Twitter gewoon op Twitter laten waar de helft van de filmpjes niet klopt of context mist
Daarom post ik hier speciaal voor jou de helft die wel klopt, en die helft is al gek genoeg.
pi_220930006
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
Drie jaar geleden nog

Onrust verwacht in hoofdstad Moldavië: 'Alles wordt ingezet om te destabiliseren' https://share.google/fNfeBCGTd02jZhmNR

Gelukkig lees jij niet zo vaak en doe je alleen aan loze beweringen
pi_220930018
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Oost-Europa kent veel hogere verschillen in welvaart. Frankrijk is juist een van de meest egalitaire landen ter wereld.

Altijd die framing dat we niks voor ze willen doen is onzin, ook Frankrijk pompt miljarden in die nafri's. Linkse retoriek is dat het altijd meer kan wat eigenlijk neerkomt op hun probleemgedrag simpelweg afkopen lol. Doen we hier in Nederland trouwens ook, hier gedragen ze zich enigzins beter, maar we pompen dan ook het veelvoud van Frankrijk in dit soort amoebe's.
Oost-Europa kent hogere welvaart dan West-Europa :D
pi_220930051
twitter


Aged like milk _O-
pi_220930278
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Leer eerst maar eens Nederlands.
Eerlijk is eerlijk, het is wel zijn tweede taal.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 31 mei 2026 @ 17:19:37 #203
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220930304
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Aged like milk _O-
Iedere dag schaam ik mij weer voor het feit dat Nederland lidstaat is van dit clowns circus. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 18:31:31 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220930663
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 18:44:32 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220930754
Meer bijzondere beelden. Random automobilisten bestormen is normaal volgens de jeugd in Parijs.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220931102
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
Meer bijzondere beelden. Random automobilisten bestormen is normaal volgens de jeugd in Parijs.

[ twitter ]
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:30:01 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931250
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef Aether het volgende:

[..]
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.
Inderdaad, terwijl je zou zeggen met dit gedrag dat het natuurlijk de schuld van zulke jongeren zelf is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:38:23 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931357
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef Aether het volgende:

[..]
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.
Zie net dit, volgens mij zijn deze beelden niet van gisteren maar van eerder in Parijs, maar daar kwam dus wel iemand onder de auto: https://x.com/RadioGenoa/status/2061085753434628137?s=20
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 19:46:27 #209
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220931418
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zie net dit, volgens mij zijn deze beelden niet van gisteren maar van eerder in Parijs, maar daar kwam dus wel iemand onder de auto: https://x.com/RadioGenoa/status/2061085753434628137?s=20
Dit soort types.
Je kunt ze toch bijna niet anders kwalificeren dan een lagere levensvorm. Als je over een groepje muizen rijdt stop je ook niet.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 19:50:20 #210
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220931460
Al die Jean-Pieres weer met een stokbrood onder hun arm :(
  zondag 31 mei 2026 @ 19:55:23 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220931508
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dit soort types.
Je kunt ze toch bijna niet anders kwalificeren dan een lagere levensvorm. Als je over een groepje muizen rijdt stop je ook niet.
Ik zou muizen zeker sparen, vind het wel schattige dieren. Dit soort totaalidioten heb ik daarentegen geen medelijden mee, die zouden ook beter moeten weten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 21:08:29 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220932010
Volgens Nu.nl is het aantal arrestaties in totaal bijna 800 en zijn er 57 agenten gewond geraakt. En dan hebben ze dus nog gewonnen.

Over een paar weken spelen Frankrijk, Algerije, Marokko, Ivoorkust, Tunesië mee in het wereldkampioenschap. Ik denk dat tegen het einde de agenten op gaan zijn...
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 21:12:31 #213
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220932046
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef Qarrad het volgende:
Volgens Nu.nl is het aantal arrestaties in totaal bijna 800 en zijn er 57 agenten gewond geraakt. En dan hebben ze dus nog gewonnen.

Over een paar weken spelen Frankrijk, Algerije, Marokko, Ivoorkust, Tunesië mee in het wereldkampioenschap. Ik denk dat tegen het einde de agenten op gaan zijn...
Oh maar dat gaan we in Nederland ook weer krijgen hoor.

De NOS heeft vorige keer op het jeugdjournaal nog verslag gedaan over hoe gezellig Marokko aan het feestvieren was, terwijl de cobra's achter ze ontplofte
pi_220932148
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef Qarrad het volgende:
Volgens Nu.nl is het aantal arrestaties in totaal bijna 800 en zijn er 57 agenten gewond geraakt. En dan hebben ze dus nog gewonnen.

Over een paar weken spelen Frankrijk, Algerije, Marokko, Ivoorkust, Tunesië mee in het wereldkampioenschap. Ik denk dat tegen het einde de agenten op gaan zijn...
Gelukkig krijgen we er veel voor terug!

Is zelfs al een dode gevallen.
pi_220932429
twitter


Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
pi_220932941
pi_220932952
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Ja Poolse supporters staan bekend om hun vredelievendheid

Masked football fans ambush Spanish rivals in eastern Poland https://share.google/Rlmovj3rULyPRKSKh

Serious incident in Hungary: Polish hooligans attack bus carrying Israeli fans | Israel National News https://share.google/Ay36CWssRvk6GfLjI

Polish hooligans create chaos in Belgrade - KOHA.net https://share.google/kheUmPyCeFxlEEMFm
pi_220932954
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou muizen zeker sparen, vind het wel schattige dieren. Dit soort totaalidioten heb ik daarentegen geen medelijden mee, die zouden ook beter moeten weten.
Jij zou ze behandelen zoals de Israeliers doen met Gazaanse kinderen, vrouwen, artsen en journalisten?
pi_220932956
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gelukkig krijgen we er veel voor terug!

Is zelfs al een dode gevallen.
Er is iemand blijkbaar door rood gereden en daarbij verongelukt

Kan gebeuren
pi_220932963
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
Meer bijzondere beelden. Random automobilisten bestormen is normaal volgens de jeugd in Parijs.

[ twitter ]
"Mossad commentary" :')

Mijn god

Je kan beter dan dit HR zoals een creditable bron posten.

Gemini:
Misinformatie: Onderzoek van onder andere ProPublica en diverse factcheckers heeft aangetoond dat dit specifieke account regelmatig nepnieuws, oude video's uit de context of volledig ongefundeerde geruchten over conflicten in het Midden-Oosten deelt. Vaak worden hun berichten achteraf gecorrigeerd door Community Notes (de factcheck-functie van X), maar dan hebben miljoenen mensen het al gezien.
pi_220933238
Bekijk deze YouTube-video

Dit is massa-immigratie.

Dit wil Nederland.
pi_220933267
Zelfs wetende uit wat voor barbaarse en achterlijke culturen dit soort jongeren komen, vraag je je af wat ze drijft om hun halve eigen stad in de fik te zetten, het straatmeubilair te vernielen, branden te stichten, auto's kapot te maken en noem maar op. Hoe gestoord moet je zijn om aan zoiets deel te nemen? Het lijkt erop dat elk massaal evenement in Parijs op dit soort dingen uitloopt.

Worden dit soort mensen eigenlijk gestraft, worden uitkeringen afgepakt, worden ze het land uitgezet? Er zijn heel veel mensen vol met hun gezicht in beeld.

Waarom gebruikt de politie geen zwaarder geschut als je ziet dat de halve stad vernield wordt? Hier past toch de inzet van vuurwapens, dat kan niet anders.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220933817
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Maar is dit de volgende dag ofzo, aangezien het licht is?
pi_220934123
Weinig op de NOS te zien over de rellen.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:16 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:49 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220934182
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:46 schreef TAmaru het volgende:
Zelfs wetende uit wat voor barbaarse en achterlijke culturen dit soort jongeren komen, vraag je je af wat ze drijft om hun halve eigen stad in de fik te zetten, het straatmeubilair te vernielen, branden te stichten, auto's kapot te maken en noem maar op. Hoe gestoord moet je zijn om aan zoiets deel te nemen? Het lijkt erop dat elk massaal evenement in Parijs op dit soort dingen uitloopt.

Worden dit soort mensen eigenlijk gestraft, worden uitkeringen afgepakt, worden ze het land uitgezet? Er zijn heel veel mensen vol met hun gezicht in beeld.

Waarom gebruikt de politie geen zwaarder geschut als je ziet dat de halve stad vernield wordt? Hier past toch de inzet van vuurwapens, dat kan niet anders.
Ze zien het niet als "hun" stad. Ze wonen in de voorsteden en zijn afgunstig op de Fransen en de stad zolang dit nog te veroveren territorium is.
pi_220934228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij zou ze behandelen zoals de Israeliers doen met Gazaanse kinderen, vrouwen, artsen en journalisten?
Die voetbalhooligans/relschoppers verbergen zich immers tussen het gewone volk en die doen er zelf niks aan, dus steunen ze in principe deze terroristen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220934275
Wat een peasants allemaal zeg
pi_220934289
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:46 schreef TAmaru het volgende:
Zelfs wetende uit wat voor barbaarse en achterlijke culturen dit soort jongeren komen, vraag je je af wat ze drijft om hun halve eigen stad in de fik te zetten, het straatmeubilair te vernielen, branden te stichten, auto's kapot te maken en noem maar op. Hoe gestoord moet je zijn om aan zoiets deel te nemen? Het lijkt erop dat elk massaal evenement in Parijs op dit soort dingen uitloopt.

Worden dit soort mensen eigenlijk gestraft, worden uitkeringen afgepakt, worden ze het land uitgezet? Er zijn heel veel mensen vol met hun gezicht in beeld.

Waarom gebruikt de politie geen zwaarder geschut als je ziet dat de halve stad vernield wordt? Hier past toch de inzet van vuurwapens, dat kan niet anders.
Ik denk dat het probleem is dat wij het gewoon nooit zullen begrijpen. Dus dat wij daardoor ook de problemen blijven onderschatten. Waarom wordt een dochter die geen hoofddoek draagt vermoord door vader en broers, waarom zetten ze hun eigen stad in brand, waarom alleen maar in de shisha shop zitten terwijl je niets bijdraagt aan het land dat je onderdak geeft.

Er is misschien voor ons gewoon geen verklaring voor, het is niet te begrijpen vanuit ons perspectief.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Alpha0 het volgende:
Weinig op de NOS te zien over de rellen.
Op nu.nl helemaal niet.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:41:53 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220934378
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:48 #231
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220934395
twitter
Ach Parijs
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:56 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_220934525
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Integendeel, daar komen veel van de echte hardcore hooligans vandaan, alleen slopen die niet hun eigen steden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220934628
Het was ook 'feest' in andere steden dan Parijs. PSG is immers de moslimclub van Frankrijk, dus die heeft fans door heel het land met dezelfde manier van feestvieren. Dit is een Qatarees islamiseringsprojectje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:37:46 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_220934681
Dat gaat wat worden straks met het WK. 4 weken lang rellen en plunderen. Frankrijk word volledig afgebroken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:54:13 #235
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220934790
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Je vraagt je af wat er zou gebeuren als dit soort individuen in een confrontatie zouden komen met het uitschot uit de Parijse voorsteden. De kans is aannemelijk dat dat niet goed zou aflopen voor onze (Noord-)Afrikaanse vrienden.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
"Mossad commentary" :')

Mijn god

Je kan beter dan dit HR zoals een creditable bron posten.

Gemini:
Misinformatie: Onderzoek van onder andere ProPublica en diverse factcheckers heeft aangetoond dat dit specifieke account regelmatig nepnieuws, oude video's uit de context of volledig ongefundeerde geruchten over conflicten in het Midden-Oosten deelt. Vaak worden hun berichten achteraf gecorrigeerd door Community Notes (de factcheck-functie van X), maar dan hebben miljoenen mensen het al gezien.
Ah, oké, en wat klopt er niet aan de specifieke video die ik heb gedeeld? Zijn het beelden van elders of AI-beelden? Zeg het maar, ik ben eigenlijk erg kritisch op zulke videos, vandaar ook dat ik eerder in dit topic al meteen wijs op beelden die niet vanuit Frankrijk, maar Georgië komen. Al jij een indicatie hebt dat deze video niet klopt, deel dat vooral ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220938069
Maar de redactie van NU heeft liever niet dat we dit probleem benoemen. Want 'extreem'.

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Alpha0 op 01-06-2026 22:19:09 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 20:37:57 #237
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220938108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Alpha0 het volgende:
Maar de redactie van NU heeft het liever dat we dit probleem niet benoemen. Want 'extreem'.

[ x ]
Leven in het koekoeksnest Parijs.
pi_220938134
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Leven in het koekoeksnest Parijs.
Ach als ik zie wat de prijzen daar zijn, zal dat voor sommige niet te betalen zijn
pi_220942865
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach als ik zie wat de prijzen daar zijn, zal dat voor sommige niet te betalen zijn
In dat geval opflikkeren naar ergens waar je het leven wel kunt betalen.

Den nutteloze werkeloze hoeft geen ortolaan of canard ŕ la presse te eten.
graag verwijderen
pi_220942907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In dat geval opflikkeren naar ergens waar je het leven wel kunt betalen.

Den nutteloze werkeloze hoeft geen ortolaan of canard ŕ la presse te eten.
Heb je het over jezelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')