abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220927785
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef ISVV het volgende:

[..]
Al deze incidenten bij elkaar opgeteld zijn nog maar een fractie van de ellende die we gister in één avond gezien hebben. Daarnaast wist iedereen al dat dit zou gebeuren, ongeacht het resultaat. Het feit dat er plunderingen en aanrandingen plaatsvonden, gecombineerd met politieke uitingen, toont wel aan dat dit een stuk verder gaat dan ordinaire voetbalrellen.
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:49:33 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927793
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P

Teruggelopen ja :')
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:51:10 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927803
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure.

Ga je ook erkennen dat de Maccabi fans zich hebben misdragen? Of zijn jouw favoriete Israeliers allemaal engeltjes zoals vanouds?

Taxichauffeuren in elkaar slaan is verboden? Tenzij het Maccabi is!
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
quote:
Mishandeling Amsterdam Een onlinefilmpje uit de nacht van woensdag op donderdag dat viral ging, toont géén aanval op een taxichauffeur, zoals eerder werd gedacht. Burgemeester Halsema bevestigt dat eerder die nacht wel een chauffeur mishandeld is.

Op een veelbekeken onlinefilmpje uit de nacht van afgelopen woensdag op donderdag is niet een taxichauffeur slachtoffer van een mishandeling, maar worden twee Hebreeuws sprekende mannen in elkaar geslagen.
Dat blijkt uit beelden die NRC heeft kunnen zien
.

De aanleiding van de mishandeling is niet te zien, maar duidelijk is dat de aanvallers uit één en mogelijk twee taxi’s stappen en daar ook weer mee vertrekken. Een van de aanvallers roept „Palestina”. Na de aanval krabbelen de slachtoffers weer op. Ze spreken Hebreeuws met elkaar.

Bron
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927807
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef thedeedster het volgende:
Sommige mensen herhalen zichzelf nu letterlijk. :O

Echt, zo praat je iets niet goed.

Van het niveau; we hébben al verkrachters in Nederland, dus geen enkel probleem als we er nog wat binnen laten. |:(
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
pi_220927812
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
pi_220927815
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
[..]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
[..]
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
[..]
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
pi_220927818
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:53 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
Heb je een bron daarvan?
pi_220927824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
Jij vindt het normaal dat een agent wordt neergestoken bij de huldiging van PSV?

Vindt dit wel een erg matige take van je
pi_220927828
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dikke duim denk.

https://nos.nl/artikel/17(...)denten-na-wk-verlies

Wel in den haag. Lekker wijkje wel _O-
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
pi_220927831
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Heb je een bron daarvan?
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:56:43 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927833
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Alles ongefundeerd. Je lult maar wat.

Maar ga lekker door hoor, misschien neemt iemand je wél serieus. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:57:11 #112
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927838
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
Inderdaad. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220927839
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou kunnen, ik heb geen enkele behoefte momenteel om erheen te gaan.
Je mist er niks aan. Zelfs de eiffelltoren is lelijk.
pi_220927841
Ach laat Claude, Philippe en Jean-Pierre toch fijn de overwinning vieren *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:31 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927844
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:34 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_220927845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Het zijn alleen geen hooligans, maar de gebruikelijke primaten uit de banlieus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220927846
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
pi_220927847
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ISVV het volgende:

[..]
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
pi_220927854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
pi_220927860
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 11:01:43 #121
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927870
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
Inmiddels afgezwakt naar "vrij ernstig" inderdaad.

Maar mijn punt staat, dit soort onlusten valt echt in het niet bij die rellen rondom voetbalwedstrijden in Nederland (die ik ook niet goedpraat, ik was met mijn kinderen bij PSV toen daar die rellen uitbraken en dat was echt een smet op een prachtige dag).
  zondag 31 mei 2026 @ 11:02:42 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927873
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927874
Wat een pikzwarte dag.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220927882
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Ach Feyenoord.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 11:03:45 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927884
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:36 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ach Feyenoord.
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:47 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927903
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
Waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927906
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
pi_220927910
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
pi_220927912
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
Een roversgroep ook :')
U MAD?
pi_220927918
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Lekker grappen over het feit dat vrouwen zich onveilig voelen op straat
  zondag 31 mei 2026 @ 11:06:07 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927919
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927926
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
pi_220927929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
Dus de PSG fans van gisteren die geïntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:38 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927933
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:54 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927935
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927937
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
pi_220927940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
pi_220927943
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:06 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927946
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:46 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927954
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
Er stond een woordje boven, dat jij dan de relevantie compleet mist is niet mijn probleem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dus de PSG fans van gisteren die geïntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
Maak je maar goed woest, jouw tijd kom nog wel.
U MAD?
pi_220927960
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
pi_220927962
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".

Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
pi_220927966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
Voetbal gerelateerd dan
pi_220927967
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
>PSG wint
>Dooby op FOK!: "Dit zijn geen voetbalrellen"
pi_220927972
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
Het is weer een uitzaaiing van dezelfde kanker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:15:34 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927983
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
Paar jaar terug in Marseille nog, dat ging redelijk gelijk op. Sowieso complete anarchie daar.

Gelukkig niet al te breed in de media gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:17:52 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".
Niemand die dit zegt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
Ook niemand die dit zegt.

Wat we inmiddels helaas wel kunnen concluderen is dat jij dus helemaal niet hooliganisme/voetbalrellen in de brede zin wilt afkeuren, zodra de daders niet-Westers zijn begin je naar alles en iedereen te wijzen, behalve de daders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')