abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 11:03:45 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927884
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:36 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ach Feyenoord.
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:04:47 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927903
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom kwam je nu met die video van 1999?
Waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927906
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
pi_220927910
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
pi_220927912
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Toen had je standaard een relgroep en een roversgroep aanwezig bij dat soort potjes

Dat is inmiddels wel een stukje minder geworden
Een roversgroep ook :')
U MAD?
pi_220927918
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Lekker grappen over het feit dat vrouwen zich onveilig voelen op straat
  zondag 31 mei 2026 @ 11:06:07 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927919
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927926
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
pi_220927929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
Dus de PSG fans van gisteren die geïntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:38 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927933
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat we iets moeten doen aan problemen zoals hooliganisme of verkrachting in de brede zin van het woord. Het maakt mij dan niet uit of iemand wit, donker of paars is.

Helaas geldt dat niet voor sommige in sommige contreien. Die vinden onderwerpen als verkrachting of pedofilie pas ernstig als ze zich niet kunnen conformeren met de verdachte of dader.

Zoals ik eerder in een van mijn bronnen aanhaalde is dat een agent wordt neergestoken tijdens de huldiging van PSV blijkbaar niet ernstig genoeg of valt het onder de normale gang van zaken. Ik heb geen debatten gezien, geen uitgebreide media artikelen en geen afkeurende reacties gelezen op FOK! of ander social media.

Wordt je neergestoken als hulpverlener door een doorgesnoven malloot en iedereen gaat gewoon verder met de normale gang van zaken alsof het normaal is
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:08:54 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927935
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat het niets met rellen in Parijs te maken heeft. Welk punt probeerde je ermee te maken?
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927937
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
pi_220927940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Voetbalrellen en ongeregeldheden zijn al ruim 40 jaar aan de gang dat heeft weinig of niets met samenstelling van de bevolking te maken zoals sommige hier beweren
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
pi_220927943
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ga je nu echt opzoek naar ieder incident ?
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:06 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927946
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Het halve topic staat inmiddels vol met filmpjes van jaren geleden of uit compleet andere landen, maak je niet zo druk meid
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 11:10:46 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927954
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij was de eerste die zo een video deelde, waarom deed je dat? Dat doe je niet als je niet denkt dat het niet relevant is.
Er stond een woordje boven, dat jij dan de relevantie compleet mist is niet mijn probleem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927955
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dus de PSG fans van gisteren die geïntegreerd genoeg zijn om te rellen bij voetbal zijn opeens geen "supporters" meer?

Dit is net zo'n doodzonde als de klassieke drogreden "ach het zijn maar tokkies"
Maak je maar goed woest, jouw tijd kom nog wel.
U MAD?
pi_220927960
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is stelselmatig geweld gebruiken tegen hulpverleners, het slopen van publieke eigendommen en het gooien van zwaar vuurwerk naar mensen rondom voetbal een "incident"?

Ik ken namelijk de hele dag doorgaan met het posten van dit soort "incidenten" aan bronnen. Maar als jij het een "incident" wilt noemen, sure thing. Dan ben je naar mijn mening onderdeel van het probleem van wegkijken van geweld van hooligans
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
pi_220927962
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen merken in sommige situaties, zoals bijvoorbeeld gisteren in Parijs, simpelweg een oververtegenwoordiging op van bepaalde groepen. Iets dat iedereen kan zien, en jij probeert dat dan te ontkennen.

Het is ook erg ongeloofwaardig om te claimen dat jij van mening zou zijn dat we hooliganisme in de brede zin van het woord moeten afkeuren, want als er gisterenavond zulke rellen zijn, probeer jij met name daar de aandacht de aandacht van af te leiden door over allerlei andere dingen te beginnen in de hoop te daders in bescherming te kunnen nemen.

Je zit zelfs doodleuk antisemitische rellen van november 2024, zo draaien dat het aan de slachtoffers zelf zou liggen.
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".

Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
pi_220927966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nogmaals dit zijn geen voetbalrellen.
Voetbal gerelateerd dan
pi_220927967
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee dat is geen incident en moet worden aangepakt, maar nogmaals dit zijn geen voetbalrellen. Dit gaat veel verder dan dat en dat weet je zelf ook wel.
>PSG wint
>Dooby op FOK!: "Dit zijn geen voetbalrellen"
pi_220927972
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
Het is weer een uitzaaiing van dezelfde kanker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 11:15:34 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927983
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar is dan ook genoeg commentaar opgeweest. Wat een tuig had Feyenoord altijd. Daar was het ook niet de vraag of maar hoeveel er vernield werd. Misschien kunnen we een keer een wedstrijd organiseren. Hooligans VS gaza tokkies.
Paar jaar terug in Marseille nog, dat ging redelijk gelijk op. Sowieso complete anarchie daar.

Gelukkig niet al te breed in de media gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 mei 2026 @ 11:17:52 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure thing. De Maccabi fans waren allemaal lieverdjes en ze kritisch belichten is "antisemitisme".
Niemand die dit zegt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dat er volgens getuigen geweld is gebruikt, eigendommen vernield en antisemitische leuzen zijn geroepen over Arabieren is allemaal een complot van de linkse media wat jij vaak schrijft.
Ook niemand die dit zegt.

Wat we inmiddels helaas wel kunnen concluderen is dat jij dus helemaal niet hooliganisme/voetbalrellen in de brede zin wilt afkeuren, zodra de daders niet-Westers zijn begin je naar alles en iedereen te wijzen, behalve de daders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')