abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220927785
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef ISVV het volgende:

[..]
Al deze incidenten bij elkaar opgeteld zijn nog maar een fractie van de ellende die we gister in één avond gezien hebben. Daarnaast wist iedereen al dat dit zou gebeuren, ongeacht het resultaat. Het feit dat er plunderingen en aanrandingen plaatsvonden, gecombineerd met politieke uitingen, toont wel aan dat dit een stuk verder gaat dan ordinaire voetbalrellen.
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:49:33 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927793
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P

Teruggelopen ja :')
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:51:10 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927803
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Sure.

Ga je ook erkennen dat de Maccabi fans zich hebben misdragen? Of zijn jouw favoriete Israeliers allemaal engeltjes zoals vanouds?

Taxichauffeuren in elkaar slaan is verboden? Tenzij het Maccabi is!
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
quote:
Mishandeling Amsterdam Een onlinefilmpje uit de nacht van woensdag op donderdag dat viral ging, toont géén aanval op een taxichauffeur, zoals eerder werd gedacht. Burgemeester Halsema bevestigt dat eerder die nacht wel een chauffeur mishandeld is.

Op een veelbekeken onlinefilmpje uit de nacht van afgelopen woensdag op donderdag is niet een taxichauffeur slachtoffer van een mishandeling, maar worden twee Hebreeuws sprekende mannen in elkaar geslagen.
Dat blijkt uit beelden die NRC heeft kunnen zien
.

De aanleiding van de mishandeling is niet te zien, maar duidelijk is dat de aanvallers uit één en mogelijk twee taxi’s stappen en daar ook weer mee vertrekken. Een van de aanvallers roept „Palestina”. Na de aanval krabbelen de slachtoffers weer op. Ze spreken Hebreeuws met elkaar.

Bron
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220927807
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:47 schreef thedeedster het volgende:
Sommige mensen herhalen zichzelf nu letterlijk. :O

Echt, zo praat je iets niet goed.

Van het niveau; we hébben al verkrachters in Nederland, dus geen enkel probleem als we er nog wat binnen laten. |:(
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
pi_220927812
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Excuses.

Er is een agent neergestoken in Parijs, net zoals in Eindhoven gebeurde?

Aanrandingen, plunderingen en "politieke uitingen"? Mensen hebben vertelt dat ze Baudet een mooie man vinden?
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
pi_220927815
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat doet niemand. Wat nu wel zien is dat bij huidige voetbalrellen, mensen met een migratieachtergrond zijn oververtegenwoordigd. We zien dit dus ook specifiek vaak terug na (belangrijke) wedstrijden van Noord-Afrikaanse landen.
[..]
Het is vooral zo vermoeiend dat uit een bepaalde hoek, en we zullen het nu maar even uitspreken: dat is vanuit de progressief linkse hoek, men keer op keer probeert via totaalidiote whataboutisms huidige problematiek te ontkennen.
[..]
Dat laatste is dan ook nooit gebeurd, heeft zelfs jouw geliefde NRC durven te erkennen:
[..]
Het ging hier om een vooropgezette 'Jodenjacht' door met name jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Waarom blijf hierover liegen en wijzen naar de slachtoffers alsof dit de daders waren? Ook dit was weer een voorbeeld van rellen na een voetbalwedstrijd, dit keer zelfs met een openlijk antisemitisch karakter, afkomstig uit de te verwachten hoek.
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
pi_220927818
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:53 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gister is er ook minimaal een agent zwaargewond geraakt. Dus als jij een turfwedstrijdje wil houden vind ik het prima, maar dat ga je echt niet winnen.

En je tweede alinea laat ik even voor wat het is.
Heb je een bron daarvan?
pi_220927824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is een bewijs van de prevelentie ten opzichte van vroeger?
Jij vindt het normaal dat een agent wordt neergestoken bij de huldiging van PSV?

Vindt dit wel een erg matige take van je
pi_220927828
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dikke duim denk.

https://nos.nl/artikel/17(...)denten-na-wk-verlies

Wel in den haag. Lekker wijkje wel _O-
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
pi_220927831
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Heb je een bron daarvan?
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:56:43 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927833
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Alles ongefundeerd. Je lult maar wat.

Maar ga lekker door hoor, misschien neemt iemand je wél serieus. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:57:11 #112
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927838
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zoals verwacht liegt hij maar meer wat raak. Alles om de omvolking te verdedigen.
Inderdaad. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220927839
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zou kunnen, ik heb geen enkele behoefte momenteel om erheen te gaan.
Je mist er niks aan. Zelfs de eiffelltoren is lelijk.
pi_220927841
Ach laat Claude, Philippe en Jean-Pierre toch fijn de overwinning vieren *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:31 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220927844
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er was wel degelijk sprake van geweld

Amsterdammers en taxichauffeur doen hun verhaal bij Left Laser: 'Maccabi-fans spuugden en gooiden glas' https://share.google/qOw8Mx8yK45OeExXS
Die taxichauffeur liegt dus want de beelden tonen aan dat hij onderdeel was in het opjagen van Israëlische voetbalfans. Het betrof een vooropgezette 'Jodenjacht'. Vervolgens aan victim blaming gaan doen is ronduit verwerpelijk.

Net zoals je overigens het topic hier probeert te derailen door over voetbalrellen van autochtonen en vermeende seksuele intimidatie van autochtonen te beginnen, waarom doe je dat? Waarom probeer je iedere keer opnieuw relschoppers of misdadigers te beschermen via whataboutisms, alleen omdat zij een migratieachtergrond hebben?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 10:58:34 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_220927845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Het zijn alleen geen hooligans, maar de gebruikelijke primaten uit de banlieus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220927846
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
pi_220927847
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef ISVV het volgende:

[..]
Werd vanochtend gemeld bij de NOS.
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
pi_220927854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
Ahhh oke

Ajax-supporters vernielen politiebureau en -voertuigen in Amsterdam | Trouw https://share.google/CzOFWcQJ6gbbFU6jW
pi_220927860
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Precies. Dat zijn voetbalrellen.

Dat gisteren in Parijs is een gevolg van je politieke keuzes. Jammer dan.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 11:01:43 #121
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Verkrachting is in Nederland alleen een probleem als de dader niet van hier komt

De hoeveelheid ongepaste opmerkingen naar (minderjarige) vrouwen in Het Gooi is dagelijkse kost.

De meeste vrouwen in het Gooi leren op jonge leeftijd dat ze niet zomaar alleen moeten zijn met een man en altijd met een of meerdere vriendinnen moet zijn
Je kan niet wachten om ze een burka aan te trekken of wel. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927870
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees bij de Nos dat hij gewond raakte, niet zwaargewond zoals je eerder stelde
Inmiddels afgezwakt naar "vrij ernstig" inderdaad.

Maar mijn punt staat, dit soort onlusten valt echt in het niet bij die rellen rondom voetbalwedstrijden in Nederland (die ik ook niet goedpraat, ik was met mijn kinderen bij PSV toen daar die rellen uitbraken en dat was echt een smet op een prachtige dag).
  zondag 31 mei 2026 @ 11:02:42 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220927873
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zijn inderdaad hooligans. Geen auto's in de fik of winkels die vernield zijn door jongeren.
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220927874
Wat een pikzwarte dag.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220927882
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
In Nancy Feyenoorders met hele kledingrekken naar buiten zien wandelen, ook een gozer die een stuk of 10 klokkies over zijn armen had

Wat een dag _O-
Ach Feyenoord.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')