abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 09:47:41 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927280
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef Durmada het volgende:
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:48:24 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927296
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:50:10 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927320
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220927427
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220927495
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
pi_220927504
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
pi_220927547
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
Al die mensen die wijs komen doen met hun ChatGPT-postjes :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:19:15 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927562
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
user AFA2022 geeft college

pi_220927574
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:22:39 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Dit is niet echt voetbalgeweld. Deze gasten grijpen elke openbare gelegenheid aan om te rellen.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 10:23:04 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220927583
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
Heb er niks mee :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:23:22 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927586
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
In 2000 heb ik een pizza uit de diepvries gehaald en in de vuilnisbak gegooid! :(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927592
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
pi_220927596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Wat heb ik gemist?

Misschien verwar je Overvecht met 10 km richting het Noorden oftewel Loosdrecht
pi_220927599
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
pi_220927607
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef Viesdik het volgende:
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
  zondag 31 mei 2026 @ 10:26:59 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927608
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Ja maar Ajax en Feijenoord spraken in de jaren '90 ook af in een weilandje.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:09 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927609
Jongens user @Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

pi_220927610
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Zijn voetbalsupporters soms de nieuwe jongeren? :D
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:50 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927612
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
pi_220927617
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
Nou toen Nederland de wk finale verloor in 2010 liep het ook goed uit de hand
pi_220927618
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
hooligans :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:28:40 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927620
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Zolang de ellende weg blijft van de toeristische hotspots blijft dit etteren in al die kutwijken in steden zoals Parijs, Brussel etc.
pi_220927621
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
Wat heeft Engeland met Nederland te maken?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:29:46 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927623
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Pas maar op, straks gaat hij nog over Westerse sekstoeristen in Azië beginnen. De andere favoriete bezigheid is om te doen alsof seksueel geweld en wangedrag en specifiek pedofilie een Westers probleem is dat veel groter is dan elders. Dat ze in Afghanistan letterlijk jongetjes voor ze laten dansen is dan natuurlijk een ongemakkelijke waarheid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')