abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:58:13 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925184
Parijs viert feest nadat PSG na strafschoppen de Champions League heeft gewonnen. De politie moest wel ingrijpen nadat er meerdere branden werden gesticht.

https://nos.nl/video/2616(...)ons-league-winst-psg

Parijs, de authentieke en romantische stad van weleer - verandert in 1 grote shithole
"Hoka Hey!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:06:44 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925237
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:16:09 #3
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925298
We hebben beelden.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:24:19 #4
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925364
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben beelden.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door matspontius op 31-05-2026 06:52:43 ]
"Hoka Hey!"
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 23:29:29 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Hooligans is het nieuwe jongeren?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:33:26 #6
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:35:01 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
"Hoka Hey!"
pi_220925466
twitter


Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:40:55 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:41:29 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925477
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220925481
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
Ah thanks. Laat maar weer zien dat ik eerst research
Moet doen en niet alles meteen moet geloven
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:09 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925486
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Ow zeker. Je weet hoe ik over allochtonen en hun gedrag denk he. Steek ik niet onder stoelen of banken. Dit is wel een gradatie idioot.

Maar ik voel mij niet heiliger ofso. Mijn clubgenoten maakte er in '95 en '96 ook een tyfusbende van het Leidseplein. In 2017 was het wel een mooi feestje trouwens, alleen zonder beker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:43 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925489
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef HowardRoark het volgende:
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

[ twitter ]
Wat dat er mee te maken heeft...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220925508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Klopt helemaal je zag vorig jaar inderdaad ook een boel beesten..
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:53:11 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925547
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat dat er mee te maken heeft...
Tja, niets natuurlijk. Maar een aanzienlijk aantal van de supporters daar zal een migratieachtergrond uit Noord-Afrika hebben, dus dan krijg je dat al snel helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:01:38 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is leuk speelgoed ja.
Jammer dat wij zoiets vroeger niet hadden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:03:47 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925660
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hooligans is het nieuwe jongeren?
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:07:51 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925678
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.

Hoe weten we dat? Het is ook herhaaldelijk raak in grote steden zoals Parijs, Brussel en Amsterdam/Den Haag na wedstrijden van Marokko, Algerije of andere Noord-Afrikaanse landen. Daarover gesproken: het WK begint volgende maand.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:09:05 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220925679
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220925689
Binnenkort start het WK weer. Zul je zien dat het weer die fucking Zweden zijn met al hun relzooi. :r

Zweden :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:43 #21
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925694
Ook hier moeten hulpverleners het ontgelden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:16:24 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925698
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:09 schreef Caland het volgende:

Na-apers
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:23:50 #23
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220925714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is inderdaad wat anderen al zeiden niet van Parijs maar een jaar of 2 terug bij demonstraties in Georgie.
Dit filmpje is echter wel flink viraal gegaan en sindsdien zijn dit soort vuurwerk potten enorm favoriet bij reltuig met oud en nieuw.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:24:29 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925717
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:47:28 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925768
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')