Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blankenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben beelden.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hooligans is het nieuwe jongeren?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.
Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Zoals brussel het graag wil zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Leuke stad niet? Vorig nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken![]()
De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............
Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving![]()
![]()
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals brussel het graag wil zien.
Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.
Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.quote:
Ah thanks. Laat maar weer zien dat ik eerst researchquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
Ow zeker. Je weet hoe ik over allochtonen en hun gedrag denk he. Steek ik niet onder stoelen of banken. Dit is wel een gradatie idioot.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Wat dat er mee te maken heeft...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef HowardRoark het volgende:
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.
[ twitter ]
Klopt helemaal je zag vorig jaar inderdaad ook een boel beesten..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Tja, niets natuurlijk. Maar een aanzienlijk aantal van de supporters daar zal een migratieachtergrond uit Noord-Afrika hebben, dus dan krijg je dat al snel helaas.quote:
Dat is leuk speelgoed ja.quote:
Nee voetbalhooligans.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hooligans is het nieuwe jongeren?
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.
Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Hmm.quote:
Dat is inderdaad wat anderen al zeiden niet van Parijs maar een jaar of 2 terug bij demonstraties in Georgie.quote:
Dit gebeurde vroeger net zo goed.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.
Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |