abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220925824
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
pi_220925827
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
pi_220925850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
twitter
pi_220925851
twitter


Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:57:52 #30
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925860
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
"Jongeren".
pi_220925867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.
Dan maar vaker gelijkspel.
  zondag 31 mei 2026 @ 06:55:06 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926264
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
Het punt van hullie doen het ook - standaard reacties van de gutmensch :r

[ Bericht 8% gewijzigd door matspontius op 01-06-2026 20:47:55 ]
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 07:09:36 #33
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220926278
Voor een Afrikaanse stad valt dit nog enigszins mee.
pi_220926625
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:10:08 #35
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220926681
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
AZ
ALKMAAR
pi_220926715
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
pi_220926743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Fransen die ik spreek zeggen precies hetzelfde.
Paris n'est pas plus la France
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:17:42 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926756
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Alleen maar lijn 4 genomen ofzo? Op de meeste metrolijnen was dit totaal niet mijn ervaring. Er zijn inderdaad wel delen van Parijs die zo zijn, dat was overigens 15 jaar geleden ook al zo.

Dat betekent trouwens ook dat dit totaal niet de samenleving is zoals in de linkse natte droom, daar zijn niet alle mensen met Afrikaanse roots weggepropt in dezelfde wijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:23:31 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Het is echt per arrondissement of het een beetje fraai is of dat het een grote teringbende is. Dat is ook al jaren zo, zoals je inderdaad stelt. Herinner ik me al van toen ik jong was.

En dan is het de laatste paar jaar beter, minder straatverkopers etc. Beetje opgepoetst omdat de Spelen er waren vermoed ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220926836
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
dit zijn helemaal geen voetbalhooligans
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:39:46 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220926883
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220926928
Qatar heeft natuurlijk niet voor niks PSG gekocht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:01:41 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220926992
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:05:15 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927037
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:10:52 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927090
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Ja, wat dat betreft kun je beter Turkije hebben. Die houden het doorgaans bij een beetje toeteren.
pi_220927103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Toine51 het volgende:
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
Kickboks- en rapworkshops schijnen goed te helpen.
pi_220927122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
  zondag 31 mei 2026 @ 09:17:57 #48
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220927123
Als je half donker Afrika je stad in haalt moet je hier niet gek van opkijken.
pi_220927130
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
In de VS of Mexico zullen ze niet gaan rellen, als ze überhaupt binnen komen...
pi_220927142
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')