Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
quote:Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.
Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
"Jongeren".quote:Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpjeEnkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
Dan maar vaker gelijkspel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.
Het punt van hullie doen het ook - standaard reacties van de gutmenschquote:Op zondag 31 mei 2026 00:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
Fransen die ik spreek zeggen precies hetzelfde.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel.![]()
En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Alleen maar lijn 4 genomen ofzo? Op de meeste metrolijnen was dit totaal niet mijn ervaring. Er zijn inderdaad wel delen van Parijs die zo zijn, dat was overigens 15 jaar geleden ook al zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken![]()
De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............
Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving![]()
![]()
Het is echt per arrondissement of het een beetje fraai is of dat het een grote teringbende is. Dat is ook al jaren zo, zoals je inderdaad stelt. Herinner ik me al van toen ik jong was.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel.![]()
En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
dit zijn helemaal geen voetbalhooligansquote:Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.
Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.
Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
Ja, wat dat betreft kun je beter Turkije hebben. Die houden het doorgaans bij een beetje toeteren.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.
Dat wordt zandzakken voor de deur.
Kickboks- en rapworkshops schijnen goed te helpen.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Toine51 het volgende:
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..
Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...
Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?
Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
In de VS of Mexico zullen ze niet gaan rellen, als ze überhaupt binnen komen...quote:Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.
Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |