abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:58:13 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925184
Parijs viert feest nadat PSG na strafschoppen de Champions League heeft gewonnen. De politie moest wel ingrijpen nadat er meerdere branden werden gesticht.

https://nos.nl/video/2616(...)ons-league-winst-psg

Parijs, de authentieke en romantische stad van weleer - verandert in 1 grote shithole
"Hoka Hey!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:06:44 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925237
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:16:09 #3
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925298
We hebben beelden.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:24:19 #4
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925364
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:16 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben beelden.

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door matspontius op 31-05-2026 06:52:43 ]
"Hoka Hey!"
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 23:29:29 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220925405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.

Parijs heeft meerdere revoluties meegemaakt. Dus het zal er morgen nog wel zijn.
Hooligans is het nieuwe jongeren?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:33:26 #6
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:35:01 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220925441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
"Hoka Hey!"
pi_220925466
twitter


Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:40:55 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:41:29 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925477
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220925481
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zag die ook al voorbijkomen, maar dit is in niet Parijs, maar blijkbaar in ergens Georgië bij eerdere demonstraties.
Ah thanks. Laat maar weer zien dat ik eerst research
Moet doen en niet alles meteen moet geloven
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:09 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925486
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Ow zeker. Je weet hoe ik over allochtonen en hun gedrag denk he. Steek ik niet onder stoelen of banken. Dit is wel een gradatie idioot.

Maar ik voel mij niet heiliger ofso. Mijn clubgenoten maakte er in '95 en '96 ook een tyfusbende van het Leidseplein. In 2017 was het wel een mooi feestje trouwens, alleen zonder beker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:43:43 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925489
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:41 schreef HowardRoark het volgende:
Prioriteiten voor de supporters zo te zien.

[ twitter ]
Wat dat er mee te maken heeft...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220925508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit soort taferelen zie je na elke CL winst? Heb je de filmpjes eigenlijk wel goed bekeken?
Klopt helemaal je zag vorig jaar inderdaad ook een boel beesten..
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:53:11 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925547
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat dat er mee te maken heeft...
Tja, niets natuurlijk. Maar een aanzienlijk aantal van de supporters daar zal een migratieachtergrond uit Noord-Afrika hebben, dus dan krijg je dat al snel helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:01:38 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is leuk speelgoed ja.
Jammer dat wij zoiets vroeger niet hadden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:03:47 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925660
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hooligans is het nieuwe jongeren?
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:07:51 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925678
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.

Hoe weten we dat? Het is ook herhaaldelijk raak in grote steden zoals Parijs, Brussel en Amsterdam/Den Haag na wedstrijden van Marokko, Algerije of andere Noord-Afrikaanse landen. Daarover gesproken: het WK begint volgende maand.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:09:05 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220925679
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220925689
Binnenkort start het WK weer. Zul je zien dat het weer die fucking Zweden zijn met al hun relzooi. :r

Zweden :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:43 #21
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925694
Ook hier moeten hulpverleners het ontgelden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:16:24 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925698
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:09 schreef Caland het volgende:

Na-apers
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 00:23:50 #23
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220925714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:39 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Wel ziek deze. Soort vuurwerk gun.
Dat is inderdaad wat anderen al zeiden niet van Parijs maar een jaar of 2 terug bij demonstraties in Georgie.
Dit filmpje is echter wel flink viraal gegaan en sindsdien zijn dit soort vuurwerk potten enorm favoriet bij reltuig met oud en nieuw.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:24:29 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220925717
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:47:28 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220925768
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220925824
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
pi_220925827
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
pi_220925850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
twitter
pi_220925851
twitter


Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:57:52 #30
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925860
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
"Jongeren".
pi_220925867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was te verwachten.
Als hooligans ergens van houden is het rellen bij winst of verlies.
Dan maar vaker gelijkspel.
  zondag 31 mei 2026 @ 06:55:06 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926264
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Het is nu 2026, en jij post een video van 1999. Welk punt wil je hier precies mee maken?
Het punt van hullie doen het ook - standaard reacties van de gutmensch :r

[ Bericht 8% gewijzigd door matspontius op 01-06-2026 20:47:55 ]
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 07:09:36 #33
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220926278
Voor een Afrikaanse stad valt dit nog enigszins mee.
pi_220926625
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 08:10:08 #35
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220926681
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
AZ
ALKMAAR
pi_220926715
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
pi_220926743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Fransen die ik spreek zeggen precies hetzelfde.
Paris n'est pas plus la France
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:17:42 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926756
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Alleen maar lijn 4 genomen ofzo? Op de meeste metrolijnen was dit totaal niet mijn ervaring. Er zijn inderdaad wel delen van Parijs die zo zijn, dat was overigens 15 jaar geleden ook al zo.

Dat betekent trouwens ook dat dit totaal niet de samenleving is zoals in de linkse natte droom, daar zijn niet alle mensen met Afrikaanse roots weggepropt in dezelfde wijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 08:23:31 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220926778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Het is echt per arrondissement of het een beetje fraai is of dat het een grote teringbende is. Dat is ook al jaren zo, zoals je inderdaad stelt. Herinner ik me al van toen ik jong was.

En dan is het de laatste paar jaar beter, minder straatverkopers etc. Beetje opgepoetst omdat de Spelen er waren vermoed ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220926836
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee voetbalhooligans.
Rellen en voetbalwedstrijden gaan hand in hand.

Als Ajax zou hebben gewonnen (wat niet snel meer zal gebeuren) zou dit Amsterdam zijn.
dit zijn helemaal geen voetbalhooligans
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:39:46 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220926883
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220926928
Qatar heeft natuurlijk niet voor niks PSG gekocht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:01:41 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220926992
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:05:15 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927037
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wordt in Nederland ook weer leuk in de grote steden als Marokko speelt.
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:10:52 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927090
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Ja, wat dat betreft kun je beter Turkije hebben. Die houden het doorgaans bij een beetje toeteren.
pi_220927103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:12 schreef Toine51 het volgende:
Verliezen of winnen, daar vindt dat tuig altijd wel een reden om te rellen..

Tijd dat ze daar gericht gaan schieten op de knieschijven...

Als je daar woont ben je toch helemaal klaar met dat tuig?

Of is er iemand hier die een andere oplossing weet.....?
Kickboks- en rapworkshops schijnen goed te helpen.
pi_220927122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is ook gewoon gelul. Dit gebeurd niet bij Real, City of Bayern om maar even wat te noemen.
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
  zondag 31 mei 2026 @ 09:17:57 #48
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220927123
Als je half donker Afrika je stad in haalt moet je hier niet gek van opkijken.
pi_220927130
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is een alibi. Vele mensen op straat. En relschoppers maken gewoon misbruik van de anonimiteit van de massa.

Ik houd mijn hart vast voor de WK. En niet alleen met betrekking tot Frankrijk.
In de VS of Mexico zullen ze niet gaan rellen, als ze überhaupt binnen komen...
pi_220927142
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
  zondag 31 mei 2026 @ 09:47:41 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927280
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:10 schreef Durmada het volgende:
Tja, de CL winnen is uitzonderlijk als club. Ik kan mij goed voorstellen dat de supporters blij zijn. Als je niks met voetbal hebt is het wat raar, maar er komt echt veel vreugde los.
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:48:24 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927296
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 31 mei 2026 @ 09:50:10 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220927320
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:24 schreef Toine51 het volgende:
En dan hadden we ooit een minister die dit soort volk naar NL wilde halen..

Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599

Hihaho...
:')
Koekidiekoekkoek!
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En er is een kans dat Nederland en Marokko elkaar treffen.

Dat wordt zandzakken voor de deur.
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220927427
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220927495
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
pi_220927504
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was vroeger een uitzondering. Nu is het iedere keer opnieuw raak, met de usual suspects voorop. Je kunt dit tot in treurnis blijven ontkennen, maar nagenoeg iedereen merkt die trend echt wel op.
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
pi_220927547
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
Al die mensen die wijs komen doen met hun ChatGPT-postjes :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:19:15 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927562
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nu erger dan vroeger? Ja en Nee.

In de jaren ’70–’80 waren rellen groter, gewelddadiger en chaotischer.
Arrestaties lagen toen boven de 6.000 per seizoen alleen al in de VK.
Grote rampen zoals Heysel (1985) waren direct gelinkt aan hooliganisme.

Hedendaags zie je wel een toename van hooligangeweld en dat is toe te schrijven aan: maatschappelijke onzekerheid, polarisatie, politieke radicalisering mengt zich steeds vaker met voetbal.

Kortom: het hooliganisme van vandaag is minder massaal dan vroeger, maar duidelijk weer in opkomst, harder, georganiseerder en gevoed door bredere maatschappelijke spanningen. Het verleden verklaart veel, maar de huidige trends laten zien dat het probleem opnieuw serieus genomen moet worden.`
user AFA2022 geeft college

pi_220927574
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:22:39 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927579
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ja laten we voetbalgeweld een migratieprobleem noemen, dan hoef je ook nooit meer te zeggen dat PRO de waarheid niet onder ogen ziet
Dit is niet echt voetbalgeweld. Deze gasten grijpen elke openbare gelegenheid aan om te rellen.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 10:23:04 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220927583
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als je niks hebt met voetbal, dan ben je raar.
Heb er niks mee :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:23:22 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927586
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is vooral geschreeuw van jou en wat andere rechts conservatieve schreeuwers die keer op keer een totaal gebrek aan historische kennis laten zien. :')

Het gebeurde zelfs in blanke nederlandse provinciesteden tijdens het ek in 2000.

Rellen na einde EK voor elftal Nederland

1990:
Bekijk deze YouTube-video
In 2000 heb ik een pizza uit de diepvries gehaald en in de vuilnisbak gegooid! :(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220927592
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
pi_220927596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals brussel het graag wil zien.

Maar voor de rest heb je ongeregeldheden overal bij een voetbalfeest. Groot of klein. Maakt niet uit, zijn altijd gasten die zich niet kunnen gedragen.

Hier wordt alleen niet de brandweer belaagd, zoals in Overvecht standaard is de afgelopen weken.
Wat heb ik gemist?

Misschien verwar je Overvecht met 10 km richting het Noorden oftewel Loosdrecht
pi_220927599
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
daarnaast is dit in Parijs echt wel een overtreffende trap natuurlijk. Zie je ,los van voetbal ook in zandvoort en nesselande natuurlijk. Zit nauwelijks een blanke tussen. Benoem het probleem gewoon en doe er wat aan.
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
pi_220927607
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef Viesdik het volgende:
Linkse mensen kijken weg

Ik moedig het aan :)
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
  zondag 31 mei 2026 @ 10:26:59 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927608
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Ja maar Ajax en Feijenoord spraken in de jaren '90 ook af in een weilandje.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:09 #68
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927609
Jongens user @Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

pi_220927610
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit gebeurde vroeger net zo goed.
In Engeland, Spanje, Italië, Nederland, Frankrijk. Alle grote voetballanden waarbij meestal de locatie van een succesvolle club is gebaseerd in een grote stad of hoofdstad, daar wonen natuurlijk veel supporters waardoor er grote rellen ontstaan.

Ik snap dat je geobsedeerd bent, en de vaseline uit de kast heb gepakt omdat je in sommige filmpjes alle kleuren van de regenboog ziet qua afkomst. Maar bij voetbal gaat die vlieger niet op. Je zou zelfs kunnen stellen dat op dit vlak nieuwere generaties Fransen perfect geassimileerd zijn.
Zijn voetbalsupporters soms de nieuwe jongeren? :D
  zondag 31 mei 2026 @ 10:27:50 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927612
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
pi_220927617
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Koekidiekoekkoek!
[..]
Niemand uit west europa wil dan ook tegen ze spelen. Een grote tyfusbende wordt het. Bij winst of verlies, maakt geen hol uit.
Nou toen Nederland de wk finale verloor in 2010 liep het ook goed uit de hand
pi_220927618
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij ontkent juist rechts het hooligan probleem
hooligans :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:28:40 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927620
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub, hoef je mij niet te vertellen. Het is een groot Afrikaanse shithole. Maar links gaat dat nooit, nooit erkennen.
Zolang de ellende weg blijft van de toeristische hotspots blijft dit etteren in al die kutwijken in steden zoals Parijs, Brussel etc.
pi_220927621
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Allesbehalve. De Voetbalwet in Engeland erkent dit zeer expliciet. Het is ook flink gedaald.

Het jongerenprobleem daarentegen...
Wat heeft Engeland met Nederland te maken?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:29:46 #75
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927623
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens user @:Basp1 heeft in de krochten van het internet twee incidenten gevonden met roomblanke jongens.

[ afbeelding ]
Pas maar op, straks gaat hij nog over Westerse sekstoeristen in Azië beginnen. De andere favoriete bezigheid is om te doen alsof seksueel geweld en wangedrag en specifiek pedofilie een Westers probleem is dat veel groter is dan elders. Dat ze in Afghanistan letterlijk jongetjes voor ze laten dansen is dan natuurlijk een ongemakkelijke waarheid...
pi_220927624
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Nou toen Nederland de wk finale verloor in 2010 liep het ook goed uit de hand
Bewijs? En ja maar hunnie
pi_220927628
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
Poeh poeh, er waren donkere mensen in de metro.

Heb je wel slachtofferhulp gebeld of De Telegraaf? Lijkt mij best heftig
  zondag 31 mei 2026 @ 10:31:05 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927629
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat heeft Engeland met Nederland te maken?
Het is een voorbeeld. Het topic gaat om te beginnen over Frankrijk.

Ook in Nederland zijn de nodige maatregelen getroffen en is het teruggelopen.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:32:35 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927636
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zolang de ellende weg blijft van de toeristische hotspots blijft dit etteren in al die kutwijken in steden zoals Parijs, Brussel etc.
Je struikelt letterlijk over de daklozen in Parijs en Brussel. In Brussel vragen ze elke 10 seconden om geld of sigaretten in het centrum.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:33:01 #80
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220927639
quote:
Vanwege de finale tussen Paris Saint-Germain (PSG) en Arsenal waren in Franse steden meer dan 20.000 agenten op de been. In Parijs zijn zo'n 8000 agenten ingezet. Ook in andere steden, zoals Reims, Toulouse en Grenoble waren ongeregeldheden en zijn relschoppers opgepakt. Rond middernacht stond het totaal aantal arrestaties in Frankrijk op 426. In totaal raakten zes agenten gewond, van wie een "vrij ernstig", meldt de minister van Binnenlandse Zaken.
:')
pi_220927645
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zagen we in november 2024 inderdaad, Amsterdam heeft namelijk eenzelfde demografische ontwikkeling doorgemaakt als Parijs. En het lijkt er sterk op dat er toch een samenhang is met de culturele achtergrond van zulke jongeren en dit soort rellen.

Hoe weten we dat? Het is ook herhaaldelijk raak in grote steden zoals Parijs, Brussel en Amsterdam/Den Haag na wedstrijden van Marokko, Algerije of andere Noord-Afrikaanse landen. Daarover gesproken: het WK begint volgende maand.
Sure.

Ga je ook erkennen dat de Maccabi fans zich hebben misdragen? Of zijn jouw favoriete Israeliers allemaal engeltjes zoals vanouds?

Taxichauffeuren in elkaar slaan is verboden? Tenzij het Maccabi is!
pi_220927650
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Bewijs? En ja maar hunnie
dikke duim denk.

https://nos.nl/artikel/17(...)denten-na-wk-verlies

Wel in den haag. Lekker wijkje wel _O-
pi_220927652
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Er zijn veel leugens in de wereld, maar een van de grootste is toch wel Parijs en de stad van de liefde. Een groot Noord-Afrikaanse shithole. Wat een verschrikkelijke stad. 1 keer geweest en iedere minuut was er een teveel. :r

En de toekomst van West-Eruopa zag je daar al jaren terug. Maar dit wou Brussel graag, dus die zullen wel trots zijn.
Parijs is een leuke stad. Maar je moet er wel geld voor hebben.

Wat zou jij aanraden? De camping in Swalmen?
pi_220927659
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
user AFA2022 geeft college

[ afbeelding ]
Op de man, beetje kinderachtig.

Je kunt ook gewoon proberen de inhoud te weerleggen, dan leer ik er tenminste nog wat van.
pi_220927668
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
pi_220927669
Die beelden van die jonge vrouwen die aangerand worden terwijl hun auto gesloopt wordt (dat laatste door een kind van nog geen 10 jaar oud) maken duidelijk dat we met een complete anarchie te maken hebben. Wat een stel losgeslagen beesten.

Staat natuurlijk tot geen enkele verhouding met vechtpartijtjes tussen wat hooligans van Eredivisie-clubs.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:38:10 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927670
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je struikelt letterlijk over de daklozen in Parijs en Brussel. In Brussel vragen ze elke 10 seconden om geld of sigaretten in het centrum.
Zou kunnen, ik heb geen enkele behoefte momenteel om erheen te gaan.
pi_220927680
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Qatar heeft natuurlijk niet voor niks PSG gekocht.
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
pi_220927685
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is niet echt voetbalgeweld. Deze gasten grijpen elke openbare gelegenheid aan om te rellen.
Geld dit ook niet voor voetbalgeweld, voor de “bezorgde burger” die AZC protesten afloopt of voor de mensen die het stelselmatig slopen van Gaza zo erg vonden dat ze uit bezorgdheid televisieschermen in de UvA stuk sloegen?
  zondag 31 mei 2026 @ 10:42:29 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220927703
Stukje culturele verrijking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 31 mei 2026 @ 10:43:07 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220927717
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
Is dit AI?
pi_220927719
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:51 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Ook echt nul, NUL! Fransozen in dit filmpje :') Enkel voetbalsupporters... Bwhaha.. sommige mensen hier.
Zullen we propaganda kanaal Twitter gewoon op Twitter laten waar de helft van de filmpjes niet klopt of context mist
pi_220927725
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:22 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Aggg wat aandoenlijk. Je hebt een video uit 1990 gevonden. We zijn nu 36 jaar verder en in Parijs is dit structurele kost bij een groot sport evenement. Blijven wegkijken.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Je krijgt wat je stemt. Dit als ‘voetbalrellen’ betitelen _O-
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
pi_220927738
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Is dit AI?
Nee zelf geschreven
pi_220927761
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is een voorbeeld. Het topic gaat om te beginnen over Frankrijk.

Ook in Nederland zijn de nodige maatregelen getroffen en is het teruggelopen.
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P

Teruggelopen ja :')
  zondag 31 mei 2026 @ 10:45:55 #96
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220927771
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat deden ze omdat de fossiele grondstoffen industrie op den duur ophoudt. Parijs trekt veel supporters, heeft een goede metro netwerk en het is een mooie stad voor de beste voetballers in de wereld
:')

Leer eerst maar eens Nederlands.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 31 mei 2026 @ 10:47:17 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927777
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Geld dit ook niet voor voetbalgeweld, voor de “bezorgde burger” die AZC protesten afloopt of voor de mensen die het stelselmatig slopen van Gaza zo erg vonden dat ze uit bezorgdheid televisieschermen in de UvA stuk sloegen?
Ja. Ik kende vroeger iemand bij de harde kern van Ajax die de spelers op het veld niet kon opnoemen.

Punt is dat voetbalhooligans niet uit zijn op totale anarchie. Ze hebben geen hoger doel anders dan hun drang om af en toe een caveman te zijn. Ze worden ook niet aangestuurd door dubieuze organisaties en ideologieën.

Bij Gaza demonstranten en deze jongeren ligt dat veel complexer. Een deel van de Loosdrecht mensen komt ook van niet echt frisse clubjes vandaan maar ik kijk liever naar de schaal van de problematiek.
pi_220927778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Agent neergestoken tijdens huldiging PSV

Slagveld rond Philips Stadion: PSV-fans vechten met ME https://share.google/rJejgIuFXk1MiLta0

Tien maanden cel voor "supporter" na rellen Fc Utrecht - Go Ahead

Utrecht-fans veroordeeld tot 10 maanden cel na rellen tegen Go Ahead https://share.google/nbf7uYHNsutPFEVUb

Rellen bij Cambuur - Ado

Van minuut tot minuut: de rellen in het stadion van Cambuur - Omrop Fryslân https://share.google/PYSjiaEfy55OzTb3P
Al deze incidenten bij elkaar opgeteld zijn nog maar een fractie van de ellende die we gister in één avond gezien hebben. Daarnaast wist iedereen al dat dit zou gebeuren, ongeacht het resultaat. Het feit dat er plunderingen en aanrandingen plaatsvonden, gecombineerd met politieke uitingen, toont wel aan dat dit een stuk verder gaat dan ordinaire voetbalrellen.
pi_220927780
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Leer eerst maar eens Nederlands.
Ahhh ik ben net wakker. Leuk dat je een spelfout hebt gevonden.

Alles behalve er inhoudelijk op in gaan.
  zondag 31 mei 2026 @ 10:47:55 #100
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220927781
Sommige mensen herhalen zichzelf nu letterlijk. :O

Echt, zo praat je iets niet goed.

Van het niveau; we hébben al verkrachters in Nederland, dus geen enkel probleem als we er nog wat binnen laten. |:(
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')