abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220928362
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wie heeft het over huidskleur?
Jij, indirect.
Dat weet je zelf ook wel...
quote:
Naja voor sommige kunnen hooligans alleen uit West-Europa komen
pi_220928381
"Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen."

Wat antisemitisch dat mensen boos worden als dit gebeurt in hun eigen land door gasten. :')

Lieve mensen die Maccabi supporters :hartje

@HowardRoark
  zondag 31 mei 2026 @ 12:24:36 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220928391
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leuke stad niet? Vorig jaar nog geweest en op het traject in de metro de enige blanken _O- _O- De eerste keer denk je nog, dit zal toch toeval zijn. Maar nee hoor ...............

Maar volgens de gutmensch is dit een geslaagde multi-culti samenleving 8)7 8)7
FR, en zo ook een aantal andere landen zijn voorlopers op NL. Wat je daar ziet gebeuren zal,al dan niet in een andere vorm ook hier het geval zijn.

Uiteindelijk haalt de realiteit het oogklepdragend deel van het volk in wat we al zien gebeuren. Kleine dorpjes en onbbekende gehuchten krijgen nu geforceerd AZC's door het stotje geduwd.. Niets vergeleken bij hoe het er al decennialang aan toegaat in de grote steden, maar het begin is er.

Europa is terminaal.
Mai pben rai~!
  zondag 31 mei 2026 @ 12:24:36 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928393
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat klopt.

Dus we kunnen concluderen dat beide partijen fout zitten?

Je weigert namelijk nog steeds het geweld van de Maccabi fans te accepteren:

"Dagblad Trouw68 beschrijft deze gebeurtenis als volgt:
‘De kiem voor de geweldsuitbarsting ligt een dag eerder op het Rokin, hartje centrum. Toegejuicht
door landgenoten klimt een Maccabi-aanhanger op de luifel van een souvenirwinkel. Met zijn volle
gewicht gaat hij hangen aan een Palestijnse vlag, toebehorend aan het boven gelegen kraakpand.
‘Fuck you, Palestine!’, klinkt het uit tientallen kelen. Het zet kwaad bloed bij Amsterdamse
taxichauffeurs, van wie veel een islamitische achtergrond hebben en sympathiseren met de
Palestijnen.’
Enkele van de supporters dragen gezichtsbedekking, roepen anti-Palestijnse uitingen en vallen
mensen lastig. De groep splitst zich vervolgens op. Een deel verplaatst zich richting Centraal
Station en het Spui, een ander deel richting de Wallen. In het meldkamerverslag van 00:32 uur
staat:
‘Groep lijkt steeds groter te worden. Zingen leuzen en vallen mensen lastig’ 69
Om 00:39 uur stelt de politie vast:
‘Er gaat wel een deel richting de Wallen, zeker ook een deel harde kern, mogelijk krijgen we hier
vannacht nog mee te maken.’70
Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen. De politie gaat in groten getale (ook bijstand en de KMar) ter plaatse om de rust te
herstellen. Daarbij zet de politie ook ordebussen in.
67 Geïntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 68 Dagblad Trouw: ‘Wat gebeurde er vorige maand precies in Amsterdam? Een reconstructie door Trouw en Bellingcat’, 6
december 2024.
69 Geïntegreerd Meldkamer Systeem (GMS): meldingen ochtend 7 november. 70 Geïntegreerd Meldkamer Systeem (GMS). meldingen ochtend 7 november De aanpak van de ongeregeldheden in Amsterdam op 7 en 8 november 2024
31
01:20 uur - 02:30 uur: ‘confrontaties taxichauffeurs - Maccabi-supporters’
De politie ziet omstreeks 01:20 uur diverse online oproepen verschijnen waarin taxichauffeurs
worden opgeroepen zich te mobiliseren. Van deze groep is bekend dat een groot deel een
Arabische achtergrond heeft, pro-Palestina is en sterk solidair met elkaar is.71 In de periode daarna
verzamelen taxichauffeurs zich op verschillende plekken waarbij ze de Maccabi-supporters
proberen te lokaliseren. De taxichauffeurs rijden vervolgens naar het Holland Casino aan het Max"

Inb4 Trouw is links, corrupt, jodenhater
Als er provocaties over en weer zijn en een kant begint gelijk met georganiseerd geweld op basis van etniciteit, dan zitten niet beide partijen fout. Wederom bothsidesism in een poging de daders te beschermen.

Hoe komt het dat jij er zoveel moeite mee hebt daders te veroordelen als zij een niet-Westerse migratieachtergrond hebben? Ook hier in Parijs is het overduidelijk op basis van de beelden dat deze groep is oververtegenwoordigd.
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
"Van de groep die over het Rokin loopt, doet een aantal personen hun riem af en vallen hiermee
taxi’s aan. Een politievoertuig signaleert dit. Ook worden met hangsloten scooterrijders
aangevallen."

Wat antisemitisch dat mensen boos worden als dit gebeurt in hun eigen land door gasten. :')

Lieve mensen die Maccabi supporters :hartje

@:howardroark
Wederom, halverwege uit het verslag. Je blijft het maar verdraaien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220928439
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als er provocaties over en weer zijn en een kant begint gelijk met georganiseerd geweld op basis van etniciteit, dan zitten niet beide partijen fout. Wederom bothsidesism in een poging de daders te beschermen.

Hoe komt het dat jij er zoveel moeite mee hebt daders te veroordelen als zij een niet-Westerse migratieachtergrond hebben? Ook hier in Parijs is het overduidelijk op basis van de beelden dat deze groep is oververtegenwoordigd.
[..]
Wederom, halverwege uit het verslag. Je blijft het maar verdraaien.
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Bekijk deze YouTube-video

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambtenaar030 op 31-05-2026 12:36:49 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 12:58:06 #181
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220928589
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.
Zij begonnen hier niet mee, dat waren Nederlandse moslimjongeren (zie ook post #174). Het staat letterlijk in het verslag dat je zelf linkt en je blijft het maar verdraaien. Man, man, man. Veel succes daar nog mee, maar kom dan ook niet met opmerken dat je hooliganisme en voetbalgeweld in brede zin afkeurt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 mei 2026 @ 13:06:36 #182
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928633
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 13:07:03 #183
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220928636
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wacht.

Dus de Maccabi fans die riepen: "fuck Palestine" "alle Arabieren moeten dood" en vervolgens geweld gebruiken en eigendommen slopen van Arabische taxichauffeurs is niet "georganiseerd geweld op basis van etniciteit"

Bekijk deze YouTube-video

Het verslag van Min V&J en die van Left Laser zijn er duidelijk over.

De enige hier die moeite heeft met het veroordelen van geweld ben jij. Elke strafbare scheet van een Israelier verdedig jij op dit forum. En dat is je goed recht natuurlijk. Ook jij mag je "mening" hebben. Net zoals je laatst verdedigde dat Ben Gvir helemaal niet homofoob is ondanks zijn homofobe uitspraken.
Dit topic gaat over de rellen in Parijs. Open een eigen topic in ONZ met je antisemitische drek zou ik zeggen. Je post telkens dingen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.

Niet iedere draad hoeft verziekt te worden met jouw vreemde obsessie met Joden.
pi_220928645
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zij begonnen hier niet mee, dat waren Nederlandse moslimjongeren (zie ook post #174). Het staat letterlijk in het verslag dat je zelf linkt en je blijft het maar verdraaien. Man, man, man. Veel succes daar nog mee, maar kom dan ook niet met opmerken dat je hooliganisme en voetbalgeweld in brede zin afkeurt.
Wie er begon is niet relevant. Misschien in Israel maar in het Nederlands recht niet.

"Ja meneer de rechter, ik heb die taxi gesloopt omdat hooligans gisteren dat deden, graag vrijspraak"

:')
  zondag 31 mei 2026 @ 13:10:18 #185
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220928651
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:07 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit topic gaat over de rellen in Parijs. Open een eigen topic in ONZ met je antisemitische drek zou ik zeggen. Je post telkens dingen die helemaal niets met dit topic te maken hebben.

Niet iedere draad hoeft verziekt te worden met jouw vreemde obsessie met Joden.
Negeer die trol toch gewoon, geloof me - dat werkt het beste ^O^
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 13:38:57 #186
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220928764
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit heeft niets met armoede te maken, het overgrote deel van arme mensen gedraagt zich normaal en netjes. Je zult ook zien dat hier genoeg jongeren tussen zullen zitten met een behoorlijke goede achtergrond, zeker de autochtonen.
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
pi_220929071
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
Armoede is relatief. Als iedereen om je heen arm is, vind je dat minder erg. Ongelijkheid in welvaart is (voor sommige historici) dan ook een van de indicatoren die ze meenemen als verklaring voor verschillende revoluties.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:47:17 #188
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220929086
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:06 schreef matspontius het volgende:
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
Import 3rd world shit, get 3rd world shit, become 3rd world shit.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:56:21 #189
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220929137
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Armoede is relatief. Als iedereen om je heen arm is, vind je dat minder erg. Ongelijkheid in welvaart is (voor sommige historici) dan ook een van de indicatoren die ze meenemen als verklaring voor verschillende revoluties.
Oost-Europa kent veel hogere verschillen in welvaart. Frankrijk is juist een van de meest egalitaire landen ter wereld.

Altijd die framing dat we niks voor ze willen doen is onzin, ook Frankrijk pompt miljarden in die nafri's. Linkse retoriek is dat het altijd meer kan wat eigenlijk neerkomt op hun probleemgedrag simpelweg afkopen lol. Doen we hier in Nederland trouwens ook, hier gedragen ze zich enigzins beter, maar we pompen dan ook het veelvoud van Frankrijk in dit soort amoebe's.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:00:36 #190
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220929204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:06 schreef matspontius het volgende:
Update: https://nos.nl/artikel/26(...)zag-guerrilla-oorlog

Leuk he, zo'n import stad - en dan nog zijn er genoeg mensen die beweren dat dit helemaal niet met culturele achtergronden te maken heeft en komen ze op de proppen met: hullie doen het ook :r :r
Ik snap niet dat er in Parijs niet een samenscholingsverbod en avondklok worden gehanteerd bij dit soort risico evenementen. Dit is zeg maar niet de eerste keer :') En waarom nog huldigen?

Slappe hap.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:07:39 #191
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220929332
Le Pen, vite !

Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:08:50 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220929349
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik snap niet dat er in Parijs niet een samenscholingsverbod en avondklok worden gehanteerd bij dit soort risico evenementen. Dit is zeg maar niet de eerste keer :') En waarom nog huldigen?

Slappe hap.
Kun je toch niet handhaven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 31 mei 2026 @ 15:21:46 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929440
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het zijn voetbalhooligans, die allemaal uit armere regio's komen, altijd zo geweest.
Dat Frankrijk veel sociaal economische misstanden heeft was al bekend.
Ook bij ons als er rellen zijn, zijn dat decennialang mensen uit de lagere klasse. Het zal niet vaak voorkomen dat prins Bernard jr vandalisme gaat plegen als Feyenoord wint of verliest.
Nee dat zijn het niet, ik durf te wedden dat van al die gasten die daar met daar vuurwerk lopen te sproeien er niet een ooit in het Park des Princes is geweest. Dit is hetzelfde tuig dat bij elk groot evenement in Parijs vanuit de banlieus naar hartje Parijs komt afzakken om te rellen,en mensen te beroven. Dat gebeurde ook tijdens de Olympische Spelen of elke keer wanneer er ook maar iets groots gebeurt in Parijs.

De 'originele PSG hooligans' waren gewoon allemaal in Boedapest bij de wedstrijd, waar overigens niks is gebeurt. De rellen vonden direct na afloop van de wedstrijd plaats in Parijs, geinitieerd door hoofdzakelijk Afrikaans genetisch afval dat niks met PSG te maken heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:28:51 #194
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929524
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee dat zijn het niet, ik durf te wedden dat van al die gasten die daar met daar vuurwerk lopen te sproeien er niet een ooit in het Park des Princes is geweest. Dit is hetzelfde tuig dat bij elk groot evenement in Parijs vanuit de banlieus naar hartje Parijs komt afzakken om te rellen,en mensen te beroven. Dat gebeurde ook tijdens de Olympische Spelen of elke keer wanneer er ook maar iets groots gebeurt in Parijs.

De 'originele PSG hooligans' waren gewoon allemaal in Boedapest bij de wedstrijd, waar overigens niks is gebeurt. De rellen vonden direct na afloop van de wedstrijd plaats in Parijs, geinitieerd door hoofdzakelijk Afrikaans genetisch afval dat niks met PSG te maken heeft.
Wat een onzin. Het is een wereldberoemde club met grote aanhang waarvan lang niet iedereen het geld heeft om een dagje naar Boedapest te gaan. Ik zie toch zelf in die filmpjes dat velen voetbalshirtjes aan hebben.

Ze Afrikaans genetisch afval noemen is trouwens een hele zieke uitspraak.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:30:46 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929545
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Het is een wereldberoemde club met grote aanhang waarvan lang niet iedereen het geld heeft om een dagje naar Boedapest te gaan. Ik zie toch zelf in die filmpjes dat velen voetbalshirtjes aan hebben.

Ze Afrikaans genetisch afval noemen is trouwens een hele zieke uitspraak.
Ja natuurlijk hebben ze PSG shirtjes aan, maar komen ze ook ooit daadwerkelijk in het stadion? Het antwoord is nee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:31:36 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929550
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja natuurlijk hebben ze PSG shirtjes aan, maar komen ze ook ooit daadwerkelijk in het stadion? Het antwoord is nee.
Dat weet jij helemaal niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:32:14 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_220929556
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat weet jij helemaal niet.
:O
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220929615
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zullen we propaganda kanaal Twitter gewoon op Twitter laten waar de helft van de filmpjes niet klopt of context mist
Daarom post ik hier speciaal voor jou de helft die wel klopt, en die helft is al gek genoeg.
pi_220930006
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Armoede als oorzaak is natuurlijk een fallacy. Dat zou betekenen dat landen als Belarus of Moldavië één grote anarchie moeten zijn van rellende 'jongeren' gezien de armoede daar.

Hier in het westen is het eerder een gevolg van hun gedrag.
Drie jaar geleden nog

Onrust verwacht in hoofdstad Moldavië: 'Alles wordt ingezet om te destabiliseren' https://share.google/fNfeBCGTd02jZhmNR

Gelukkig lees jij niet zo vaak en doe je alleen aan loze beweringen
pi_220930018
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Oost-Europa kent veel hogere verschillen in welvaart. Frankrijk is juist een van de meest egalitaire landen ter wereld.

Altijd die framing dat we niks voor ze willen doen is onzin, ook Frankrijk pompt miljarden in die nafri's. Linkse retoriek is dat het altijd meer kan wat eigenlijk neerkomt op hun probleemgedrag simpelweg afkopen lol. Doen we hier in Nederland trouwens ook, hier gedragen ze zich enigzins beter, maar we pompen dan ook het veelvoud van Frankrijk in dit soort amoebe's.
Oost-Europa kent hogere welvaart dan West-Europa :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')