Eerlijk is eerlijk, het is wel zijn tweede taal.quote:
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
Meer bijzondere beelden. Random automobilisten bestormen is normaal volgens de jeugd in Parijs.
[ twitter ]
Inderdaad, terwijl je zou zeggen met dit gedrag dat het natuurlijk de schuld van zulke jongeren zelf is.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef Aether het volgende:
[..]
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.
Zie net dit, volgens mij zijn deze beelden niet van gisteren maar van eerder in Parijs, maar daar kwam dus wel iemand onder de auto: https://x.com/RadioGenoa/status/2061085753434628137?s=20quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef Aether het volgende:
[..]
En komt zo'n kneus onder je auto door een val ben jij schuldig.
Dit soort types.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zie net dit, volgens mij zijn deze beelden niet van gisteren maar van eerder in Parijs, maar daar kwam dus wel iemand onder de auto: https://x.com/RadioGenoa/status/2061085753434628137?s=20
Ik zou muizen zeker sparen, vind het wel schattige dieren. Dit soort totaalidioten heb ik daarentegen geen medelijden mee, die zouden ook beter moeten weten.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit soort types.
Je kunt ze toch bijna niet anders kwalificeren dan een lagere levensvorm. Als je over een groepje muizen rijdt stop je ook niet.
Oh maar dat gaan we in Nederland ook weer krijgen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef Qarrad het volgende:
Volgens Nu.nl is het aantal arrestaties in totaal bijna 800 en zijn er 57 agenten gewond geraakt. En dan hebben ze dus nog gewonnen.
Over een paar weken spelen Frankrijk, Algerije, Marokko, Ivoorkust, Tunesië mee in het wereldkampioenschap. Ik denk dat tegen het einde de agenten op gaan zijn...
Gelukkig krijgen we er veel voor terug!quote:Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef Qarrad het volgende:
Volgens Nu.nl is het aantal arrestaties in totaal bijna 800 en zijn er 57 agenten gewond geraakt. En dan hebben ze dus nog gewonnen.
Over een paar weken spelen Frankrijk, Algerije, Marokko, Ivoorkust, Tunesië mee in het wereldkampioenschap. Ik denk dat tegen het einde de agenten op gaan zijn...
Ja Poolse supporters staan bekend om hun vredelievendheidquote:Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Jij zou ze behandelen zoals de Israeliers doen met Gazaanse kinderen, vrouwen, artsen en journalisten?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou muizen zeker sparen, vind het wel schattige dieren. Dit soort totaalidioten heb ik daarentegen geen medelijden mee, die zouden ook beter moeten weten.
Er is iemand blijkbaar door rood gereden en daarbij verongeluktquote:Op zondag 31 mei 2026 21:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we er veel voor terug!
Is zelfs al een dode gevallen.
"Mossad commentary"quote:Op zondag 31 mei 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
Meer bijzondere beelden. Random automobilisten bestormen is normaal volgens de jeugd in Parijs.
[ twitter ]
https://nos.nl/video/2616(...)ons-league-winst-psgquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |