SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef Aether het volgende:
FP: Valve verhoogt de prijzen van de Steam Deck
Lekker moment ook om daarmee op de markt te komen inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Belooft wat voor de steam machine. Die zal ook aardig aan de prijs zijn als die uitkomt.
Ze hadden sowieso gehint dat steam machine duurder zou zijn dan de ps5 en xbox of next gen variant.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker moment ook om daarmee op de markt te komen inderdaad.![]()
Van de andere kant worden alle andere consoles ook duurder.
Gelukkig heb ik er al eentje. Moet ie niet kapot gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef Aether het volgende:
FP: Valve verhoogt de prijzen van de Steam Deck
Om maar niet te spreken van pc-ingrediënten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, ik heb nog een Q3 LCD model. Gebruik em echt nog wel regelmatig. Maar ik wissel af tussen verschillende consoles..quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er al eentje. Moet ie niet kapot gaan.
* TheStigsDutchCousin blij is met nieuwe pc uit februariquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef V. het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van pc-ingrediënten.
Misschien is dit een betere optie. Scheelt je weer zeulen en als je van de trap af tieft met je dure apparatuur is dat ook niet geweldig. Ik gebruik m’n Steam Deck icm pc daarvoor als de games net iets te veeleisend zijn voor m’n Steam Deck.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef V. het volgende:
Ik had wel een beetje een oogje op de Steam Machine, maar als de kosten de pan uitrijzen dan ga ik mettertijd, als mijn pc het echt niet meer trekt, wel gewoon een itx-build maken, die ik als ik beneden wil gamen gewoon de trap af til.
dreigt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ai slokt geheugen op en dreigt van gaming een elitehobby te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
alle AI haten gaat wat ver, uiteindelijk is het wel een handige tool in bepaalde situaties..quote:
Ik doel op generatieve AI. Maar ook op het hysterische enthousiasme waarmee alles wat AI ademt, wordt omarmdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
alle AI haten gaat wat ver, uiteindelijk is het wel een handige tool in bepaalde situaties..
generieke nietszeggende AI, dat is om te haten, want dat kost echt alle resources
Kijk voor de 'lol' eens naar de prijsontwikkeling van SSD schijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig hoef ik er nog geen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk voor de 'lol' eens naar de prijsontwikkeling van SSD schijven
datis nog te breed imho, zelfs generatieve AI kan nuttig zijn..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:29 schreef V. het volgende:
[..]
Ik doel op generatieve AI. Maar ook op het hysterische enthousiasme waarmee alles wat AI ademt, wordt omarmd
Heb een nieuwe backup nodig, dus zat er naar te kijken,quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er nog geen.
Ik moet misschien over een tijdje één in m'n laptop. Weet niet zo goed welke ik moet kiezen en wat qua prijs het beste is. 1 TB is wel genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk voor de 'lol' eens naar de prijsontwikkeling van SSD schijven
Ik heb 2 M2 in de pc nu. En 1 voor documenten etc. Misschien dat ik ooit voor meer opslag ga.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een nieuwe backup nodig, dus zat er naar te kijken,
maar![]()
Zal best.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
datis nog te breed imho, zelfs generatieve AI kan nuttig zijn..
ergens wel benieuwd, maar eigenlijk moet ik het eerste deel eens meer spelenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Planet Zoo 2 aangekondigd, komt 13 oktober uit op Steam:
Bekijk deze YouTube-video
Vind je het gek ze moeten wel. Ram en opslag is schreeuwend duur tegenwoordig, en het einde van de prijsstijging is nog niet in zicht, met dank aan de AI bubbel. Dat gaat zo gigantisch hard klappen een keer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker. En dat komt dan nog bovenop de wereldwijde depressie die er ook nog aan zit te komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vind je het gek ze moeten wel. Ram en opslag is schreeuwend duur tegenwoordig, en het einde van de prijsstijging is nog niet in zicht, met dank aan de AI bubbel. Dat gaat zo gigantisch hard klappen een keer.
probleem is beetje het "een keer"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vind je het gek ze moeten wel. Ram en opslag is schreeuwend duur tegenwoordig, en het einde van de prijsstijging is nog niet in zicht, met dank aan de AI bubbel. Dat gaat zo gigantisch hard klappen een keer.
Wat zijn we weer vrolijk vandaag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:49 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker. En dat komt dan nog bovenop de wereldwijde depressie die er ook nog aan zit te komen.
Heeft niets met vrolijkheid te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn we weer vrolijk vandaag.
Die tekenen die al een jaar of 6 worden benoemd bedoel je?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:56 schreef V. het volgende:
[..]
Heeft niets met vrolijkheid te maken.
Gewoon de tekenen aan de wand zien.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die tekenen die al een jaar of 6 worden benoemd bedoel je?
Deel 2 komt uit zag ik van de week.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben weer begonnen met Planet Zoo. Meteen even DLC gekocht
Zie bovenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deel 2 komt uit zag ik van de week.
Die had ik gemist jaquote:
Kan gebeuren!quote:
Alles KOPEN!!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weer games op mijn Steam in de aanbieding
Speel jij niet 80% van de tijd stiekem toch dezelfde spelen dan?quote:
ik val wel vaak terug op dezelfde games, maar games die ik koop op steam probeer ik wel altijd binnen redelijke tijd een zooi uren in te stekenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel jij niet 80% van de tijd stiekem toch dezelfde spelen dan?
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik val wel vaak terug op dezelfde games, maar games die ik koop op steam probeer ik wel altijd binnen redelijke tijd een zooi uren in te steken
Civilization 5/6 my beloved.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar
is ook deels de leeftijd vrees ik, een nieuwe game leren is ook weer een dingetjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar
https://store.steampowered.com/franchise/rustylake deze games?quote:Op maandag 1 juni 2026 00:21 schreef Soury het volgende:
Iemand hier liefhebber van Rusty Lake games. Ik vind het geweldig.
In Europa zijn mensen gelukkig nog niet zo gek, dat het een precedent schept om producten maar kunstmatig duurder te maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Aether het volgende:
Steam Deck sells out in North America within 24 hours of price hike
https://arstechnica.com/g(...)ut-in-north-america/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |