SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef Aether het volgende:
FP: Valve verhoogt de prijzen van de Steam Deck
Lekker moment ook om daarmee op de markt te komen inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Belooft wat voor de steam machine. Die zal ook aardig aan de prijs zijn als die uitkomt.
Ze hadden sowieso gehint dat steam machine duurder zou zijn dan de ps5 en xbox of next gen variant.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker moment ook om daarmee op de markt te komen inderdaad.![]()
Van de andere kant worden alle andere consoles ook duurder.
Gelukkig heb ik er al eentje. Moet ie niet kapot gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:57 schreef Aether het volgende:
FP: Valve verhoogt de prijzen van de Steam Deck
Om maar niet te spreken van pc-ingrediënten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker moment ook om daarmee op de markt te komen inderdaad.![]()
Van de andere kant worden alle andere consoles ook duurder.
Same, ik heb nog een Q3 LCD model. Gebruik em echt nog wel regelmatig. Maar ik wissel af tussen verschillende consoles..quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er al eentje. Moet ie niet kapot gaan.
* TheStigsDutchCousin blij is met nieuwe pc uit februariquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef V. het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van pc-ingrediënten.
Misschien is dit een betere optie. Scheelt je weer zeulen en als je van de trap af tieft met je dure apparatuur is dat ook niet geweldig. Ik gebruik m’n Steam Deck icm pc daarvoor als de games net iets te veeleisend zijn voor m’n Steam Deck.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:29 schreef V. het volgende:
Ik had wel een beetje een oogje op de Steam Machine, maar als de kosten de pan uitrijzen dan ga ik mettertijd, als mijn pc het echt niet meer trekt, wel gewoon een itx-build maken, die ik als ik beneden wil gamen gewoon de trap af til.
dreigt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ai slokt geheugen op en dreigt van gaming een elitehobby te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
alle AI haten gaat wat ver, uiteindelijk is het wel een handige tool in bepaalde situaties..quote:
Ik doel op generatieve AI. Maar ook op het hysterische enthousiasme waarmee alles wat AI ademt, wordt omarmdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
alle AI haten gaat wat ver, uiteindelijk is het wel een handige tool in bepaalde situaties..
generieke nietszeggende AI, dat is om te haten, want dat kost echt alle resources
Kijk voor de 'lol' eens naar de prijsontwikkeling van SSD schijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |