Veel van mijn lijst in de aanbiedingquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel van mijn lijst in de aanbieding
Heel aanlokkelijk welquote:
?quote:
Weer een ontslagronde. Gaat lekker.quote:
Voor 59,99 ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ja hooooor. Koop ik een game voor 69,99 is ie nu in de aanbieding.![]()
Ik moet wat meer hier om denken.
Kingdom Come Deliverance 2 voor ¤23,99 60% off een jaar na release is niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Er begint vandaag weer een sale,
eens kijken hoe teleurstellend deze wordt ......
Is Pacific Drive wat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kingdom Come Deliverance 2 voor ¤23,99 60% off een jaar na release is niet verkeerd.
Like a Dragon Infinite Wealth: ¤16,62 75% off
Pacific Drive ¤9,89
Phantom Brigade 2.0 voor ¤9,27
The Binding of Isaac Rebirth Complete bundle:¤4,81
Sonic Mania voor ¤1,99
Demo gespeeld. Ik ga hem aanschaffen. Is een keer wat anders. Met een auto door een exclusion zone heen rijden. En onderweg gekke dingen meemaken.quote:
Wel veel grinden hoorde ik in de garage. Ambience leek me wel heel goed, maar verhaal vonden mensen dan weer niet zo goed. Het ziet er heel goed uit, maar ik weet dus niet of ik het wil spelen...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Demo gespeeld. Ik ga hem aanschaffen. Is een keer wat anders. Met een auto door een exclusion zone heen rijden. En onderweg gekke dingen meemaken.
Volgens mij is hij niet eens zo duur nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel veel grinden hoorde ik in de garage. Ambience leek me wel heel goed, maar verhaal vonden mensen dan weer niet zo goed. Het ziet er heel goed uit, maar ik weet dus niet of ik het wil spelen...
Ik ben te kieskeurig. Ik wil weer een game spelen waarbij ik het gevoel krijg wat ik bij Outer Wilds had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet eens zo duur nu.
Ritual Edition is nu 26,57.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig. Ik wil weer een game spelen waarbij ik het gevoel krijg wat ik bij Outer Wilds had.
Misschien Pacific Drive gewoon proberen.
Wellicht. Is die goed story driven?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon doen
Ik speel zelf ook Witchfire, misschien is dat ook iets voor je?
Niet als in cutscenes e.d. maar vooral lore-driven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wellicht. Is die goed story driven?
Ben nu eerst bezig met Silent Hill 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet als in cutscenes e.d. maar vooral lore-driven.
Silent Hill 2 is geweldig (het origineel dan)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben nu eerst bezig met Silent Hill 2.
Verder zijn m'n favorieten: Death Stranding 1/2, Reanimal/Little Nightmares, Inscryption, Outer Wilds (all time), Subnautica, Disco Elysium en Dredge. Oja en dingen zoals Firewatch enzo. Die sfeer lijkt Pacific Drive ook wel een beetje op denk ik.
Die games hebben weinig gemeen... Dus ik weet ook niet precies waar ik dan wel naar moet zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |