abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 18:41:27 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221081352
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ter gelegenheid van Dave The Diver - In The Jungle DLC:
Bekijk deze YouTube-video

van de studio achter Sharknado
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221082476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Sinds wanneer maakt microsoft desktops? Je bedoelt OS markt.
desktopOS markt dan, beetje heel erg mierenneuken maargoed :)
quote:
En dat komt omdat ze het zo inbakken dat hun eigen software altijd voorrang krijgt en er geen fatsoenlijke alternatieven zijn behalve Linux, maar dat is nou niet echt user friendly.
userfriendly of niet, dat IS je alternatief (in een HELEBOEL smaakjes overigns, dus keuze genoeg), hierdoor heeft microsoft (met windows) geen zuiver monopolie
quote:
Steam doet dat niet, het zijn de andere aanbieders zelf die zichzelf constant in de voet schieten.
Steam doet niks behalve veruit het beste platform zijn. Dat maakt het geen monopolie.
zet die roze bril eens af?

steam heeft met steam DRM ook de boel afhankelijk van de client gemaakt (hadden ze ook niet kunnen doen, en een veredelde downloadclient kunnen maken, was het nog beter geweest, maar waren ze niet zo groot geworden)

steam heeft, indezelfde lijn als Windows, absoluut geen zuiver monopoly maar in zekere zin wel een vorm van monopolie (gezien hoe breed dat begrip wordt getrokken door de waakhonden)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221085045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]
desktopOS markt dan, beetje heel erg mierenneuken maargoed :)
[..]
userfriendly of niet, dat IS je alternatief (in een HELEBOEL smaakjes overigns, dus keuze genoeg), hierdoor heeft microsoft (met windows) geen zuiver monopolie
[..]
zet die roze bril eens af?

steam heeft met steam DRM ook de boel afhankelijk van de client gemaakt (hadden ze ook niet kunnen doen, en een veredelde downloadclient kunnen maken, was het nog beter geweest, maar waren ze niet zo groot geworden)

steam heeft, indezelfde lijn als Windows, absoluut geen zuiver monopoly maar in zekere zin wel een vorm van monopolie (gezien hoe breed dat begrip wordt getrokken door de waakhonden)
Probeer het gros van de games eens te draaien op Linux zonder dat er allemaal rare shit opduikt en je een halve dag kwijt bent aan troubleshooten waarom? En dan heb je een fix gevonden en veroorzaakt dat weer andere onzin. Juist, lekker alternatief.( voor gamers dan, maar dit is een gaming draadje). En niet dual booten dan, dan draai je nog steeds Windows OS, dat is valsspelen.

Steam werkt altijd gewoon, terwijl alle andere launchers in vergelijking ontzettend brak zijn, +ze naaien de consumer niet. Gek he, dat dat model werkt?

En het is het absoluut geen monopolie, ik kan uit mijn hoofd 10 andere aanbieders opnoemen waar ik exact dezelfde games kan halen voor zo'n beetje dezelfde prijs, uitgezonderd de sales. De enige concurrentie die Miicrosoft heeft is ja wat eigenlijk? Linux en Apple.

Dat er geen fatsoenlijke concurrentie is komt omdat de concurrentie zichzelf steeds om zeep helpt. Kijk maar naar de reputatie die bijvoorbeeld de epic and ubisoft launchers hebben.(behalve GoG, maar die heeft hebben hun eigen niche gevonden). Steam hoeft helemaal niks te doen, behalve steam zijn.
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2026 @ 09:49:41 #154
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221085757
De verwachting is dat Steam Machine vanaf volgende week te reserveren is (vroeg in de week). De Welcome Tour pagina's zijn al in de lucht. En er is gisteren een nieuwe SteamOS 3.8 uitgebracht met initiële aanpassingen voor de Steam Machine. Prijzen zullen waarschijnlijk tegenvallen, maar ik verwacht nog steeds nog wel dat het snel zal gaan met de verkoop aangezien de 2e generatie Steam Controllers nu ook al niet meer aan te slepen zijn..

En de Summer Sale start ook nog volgende week. Dus de store zal wel druk zijn..

Dus mocht je er alsnog één willen..

Plus, SteamOS Linux Desktop-mode heeft volledige Wayland support erin zitten nu.Wat grafische verbeteringen mee brengt qua performance, VRR ondersteuning en beter werkt met Nvidia kaarten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 19-06-2026 09:58:27 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221115609
https://dbrand.com/shop/limited-edition/companion-cube

quote:
Poverty Cube

Less lovingly packaged in a plain cardboard box. The Companion Cube is otherwise identical, for what it's worth. Perfect for those who truly broke the bank on their Steam Machine purchase.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:34:42 #156
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221115736
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
De verwachting is dat Steam Machine vanaf volgende week te reserveren is (vroeg in de week). De Welcome Tour pagina's zijn al in de lucht. En er is gisteren een nieuwe SteamOS 3.8 uitgebracht met initiële aanpassingen voor de Steam Machine. Prijzen zullen waarschijnlijk tegenvallen, maar ik verwacht nog steeds nog wel dat het snel zal gaan met de verkoop aangezien de 2e generatie Steam Controllers nu ook al niet meer aan te slepen zijn..

En de Summer Sale start ook nog volgende week. Dus de store zal wel druk zijn..

Dus mocht je er alsnog één willen..

Plus, SteamOS Linux Desktop-mode heeft volledige Wayland support erin zitten nu.Wat grafische verbeteringen mee brengt qua performance, VRR ondersteuning en beter werkt met Nvidia kaarten.
Worden ze geleverd met of zonder steam controllers, omdat ze daar leveringsproblemen mee hebben?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221118165
Two Point Museum heeft nu Dave the Diver content.

Bekijk deze YouTube-video
  Redactie Games maandag 22 juni 2026 @ 19:11:57 #158
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221120212
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Worden ze geleverd met of zonder steam controllers, omdat ze daar leveringsproblemen mee hebben?
Prijzen en verschillende configuraties staan live en de prijzen zijn (zoals verwacht) niet mals.
https://store.steampowered.com/sale/steammachine

Je kan je aanmelden voor het reserveringssysteem dat op 25 juni begint.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 22-06-2026 19:18:48 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:38:12 #159
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221120663
quote:
3s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Prijzen en verschillende configuraties staan live en de prijzen zijn (zoals verwacht) niet mals.
https://store.steampowered.com/sale/steammachine

Je kan je aanmelden voor het reserveringssysteem dat op 25 juni begint.
Ik had erger verwacht qua prijs, maar ik zit te twijfelen of ik me op de listing zet.
Met de steamdeck, steam dongel en de steam controller aangesloten op mijn tv heb ik hetzelfde in principe.
Alleen heb ik nog lcd steam deck. Dus als die stuk gaat of veel games niet meer goed spelen op de steamdeck dan ga ik over op de steam machine.

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 22-06-2026 19:44:31 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:22 #160
8781 crew  Frutsel
pi_221120698
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik had erger verwacht qua prijs, maar ik zit te twijfelen of ik me op de sluting zet.
Met de steamdeck, steam dongel en de steam controller aangesloten op mijn tv heb ik hetzelfde in principe.
Alleen heb ik nog lcd steam deck. Dus als die stuk gaat of veel games niet meer goed spelen op de steamdeck dan ga ik over op de steam machine.
Als je maar met ons speelt :(
pi_221120711
Ingeschreven voor de 512Gb zonder en met controller. Niet super veel interesse in de controller omdat ik nog een extra PS5 controller heb liggen maar goed, als we toch al ruim 1000 neerleggen kan die 70 er ook wel bij.

Kan m’n bejaarde PC uit 2011 eindelijk met pensioen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:45:23 #163
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221120828
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef Drankster het volgende:
Ingeschreven voor de 512Gb zonder en met controller. Niet super veel interesse in de controller omdat ik nog een extra PS5 controller heb liggen maar goed, als we toch al ruim 1000 neerleggen kan die 70 er ook wel bij.

Kan m’n bejaarde PC uit 2011 eindelijk met pensioen.
Veel games plezier en hopelijk ontvang je hem snel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Games maandag 22 juni 2026 @ 19:49:49 #164
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221120910
Ik heb me ingeschreven, kan me later deze week nog bedenken.. :@
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221120928
twitter


@Coco @PowerLoungen

Reviews op YouTube.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:31 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221120946
Mezelf ingeschreven voor een 512gb + controller en 2tb + controller
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:52:38 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120950
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

@:coco @:powerloungen

Reviews op YouTube.
1039 euro _O-
What can change the nature of a man?
pi_221120974
Announce Half-Life 3.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:52 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221121004
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

@:coco @:powerloungen

Reviews op YouTube.
quote:
16 GB DDR5 + 8 GB GDDR6 VRAM
Bekijk deze YouTube-video
RED ONS HENNIEGOD
pi_221122912
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
Mezelf ingeschreven voor een 512gb + controller en 2tb + controller
Handig om rekening mee te houden.

quote:
Do I have to pick a specific model at signup?

If you care about getting any available Steam Machine model, more than any specific one, you're welcome to sign up for multiple models. Each model has its own list of sign-ups that will be randomized on June 25th at 10am. After that, if you are assigned a reservation queue spot for one or more models, you'll automatically be allocated a reservation for the highest end one you're in, and removed from all the others. If you didn't get a reservation spot for any of the models you signed up for, you'll be placed on the waitlist for the model that you were closest to the front of.
pi_221124061
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221124146
Dat je jezelf moet inschrijven om iets wat overpriced is te mogen kopen. :')

Echt waar gaat het heen met deze wereld :'):')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221124221
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef vosss het volgende:
Dat je jezelf moet inschrijven om iets wat overpriced is te mogen kopen. :')

Echt waar gaat het heen met deze wereld :'):')
met de huidige prijzen valt het overpriced zijn volgens mij nog wel mee
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:01:53 #174
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221124224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Coco het volgende:

[..]
1039 euro _O-
Dat gaat hem niet worden. De casual gamer koopt voor iets meer dan de helft een PS5 of desnoods een Switch 2
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:07:59 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_221124254
Beetje jammer, allemaal dankzij AI. Gaat alleen nog maar erger worden met de volgende generaties consoles. Gaming wordt onbetaalbaar! *O*

Maar hey, we kunnen tenminste wel plaatjes van schaatsende beren genereren. *O*
For great justice!
pi_221124495
Qua specs lijkt het ook niet heel bijzonder toch? Die GPU schijnt vergelijkbaar te zijn met een 8GB 3060.
Natuurlijk, een beetje moderne videokaart kost op het moment bijna vaak net zoveel als de hele steam machine en de high end kaarten nog een stuk meer, maar het lijkt me dat zo'n steam machine al wel vrij snel gedateerd gaat zijn op deze manier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221124513
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:01 schreef mschol het volgende:

[..]
met de huidige prijzen valt het overpriced zijn volgens mij nog wel mee
Ik bedoelde ook meer dat de huidige prijzen overpriced zijn denk ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 09:59:35 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221124635
Toch maar begonnen met een playthrough van Turok 2 op Hardcore :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2026 @ 11:02:28 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221125244
Bekijk deze YouTube-video

De Steam Machine maakt gebruik van een GPU met RDNA 3 technologie die ongeveer gelijkwaardig is aan 7600m GPU chip. En de de eerste implementatie van FSR 4.1 (int 8) zijn al beschikbaar in de laatste beta van Steam OS 3.8.x
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221126218
Alien Isolation gekocht voor 3 piek, ik verbaas me erover dat de graphics zo mooi zijn, en dat terwijl het spel 12 jaar oud is inmiddels. Erg tof spel, maar de AI is wel erg overtuned heb ik het idee.
greetings and salutations
pi_221126221
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

De Steam Machine maakt gebruik van een GPU met RDNA 3 technologie die ongeveer gelijkwaardig is aan 7600m GPU chip. En de de eerste implementatie van FSR 4.1 (int 8) zijn al beschikbaar in de laatste beta van Steam OS 3.8.x
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221126225
Qua grafische rekenkracht voor games dan bedoel ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221126232
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.
greetings and salutations
pi_221127258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.
steammachine is gewoon een gamepc, alleen in een slicker jasje
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221128601
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:29 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221131565
@mschol



*O*

Nooit. Meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221131592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:mschol

[ afbeelding ]

*O*

Nooit. Meer.
nooit meer steam in het nederlands? *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:00 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221131692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef mschol het volgende:

[..]
nooit meer steam in het nederlands? *O*
:@

Turok 3 op Oblivion mode is makkelijker dan Turok 2 op Hardcore. Ben er bijna doorheen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221131738
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:49 schreef Monolith het volgende:
Qua specs lijkt het ook niet heel bijzonder toch? Die GPU schijnt vergelijkbaar te zijn met een 8GB 3060.
Natuurlijk, een beetje moderne videokaart kost op het moment bijna vaak net zoveel als de hele steam machine en de high end kaarten nog een stuk meer, maar het lijkt me dat zo'n steam machine al wel vrij snel gedateerd gaat zijn op deze manier.
Een 5060 koop je voor 460 piek.
blablablabla
pi_221133792
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221133930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Een 5060 koop je voor 460 piek.
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.
Dat is toch best een deftige kaart.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221133954
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:36 schreef vosss het volgende:

[..]
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.
Dat is toch best een deftige kaart.
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.
blablablabla
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 10:30:38 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221134693
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.
En dat laatste vinden ze bij Valve ook prima. Want ze zijn al met andere fabrikanten van hardware in overleg (zoals Nvidia) om hardware support uit te breiden voor Steam OS.

quote:
If you don’t get lucky with Valve’s Steam Machine reservation system, you can make your own Steam Machine instead. Valve says that “starting with the SteamOS 3.8 release, you can put together your own Steam Machine using whatever PC parts you want.” SteamOS 3.8.10 launched last week with a slew of updates, including “improved compatibility with recent Intel and AMD platforms.” Alongside that improved compatibility, Valve is giving gamers the green light to install SteamOS on their own desktops.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 10:37:10 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221134732
quote:
Sweet Lord.

En ook 1 achievement :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 10:44:05 #195
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221134759
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
Het apparaat was nooit gericht op de high-end pc users. Waarom zou je zo'n ding aanschaffen als je al een goede pc hebt? Maar er zit een gpu met technologie in van 3 jaar geleden, wat hedendaags misschien tot mid-range grafische kracht wordt beschouwd. Het is eerder gericht op mensen die geen goede pc hebben maar iets voor in de woonkamer willen hebben wat stil is en klein in formaat is of console-users die net hun begin willen maken met pc-gaming met het gebruiksgemak van een console (met fatsoenlijke werking van HDMI-CEC). Zonder al te veel getweak, wat normaal gesproken bij een pc komt kijken.

De release is qua timing gewoon ontzettend waardeloos, gezien de huidige componentprijzen. Als ze dit apparaat vorig jaar in september hadden uitgebracht, was het waarschijnlijk ¤700 a ¤800,- wat dan al een stuk beter te behappen is.

Voor context waarom ik dit poste:
FSR 1.x t/m 3.x liep altijd hopeloos achter op Nvidia's DLSS upscaling technologie. FSR 4.x lijkt iig dichter bij Nvidia's DLSS 2.0 standaard te komen en het is iig goed dat het op iets oudere hardware uitkomt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 10:46:07 #196
364681 over_hedge
pi_221134768
quote:
Kopen en refunden. Dan kost het de devs geld :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:09:30 #197
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137032
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 16:00:37 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221137344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemen :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 16:11:22 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221137391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Dit is ook zo’n gevalletje van: Oja die stond ook nog op m’n backlog…
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:06 #200
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137526
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')