Ik bedoelde ook meer dat de huidige prijzen overpriced zijn denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
met de huidige prijzen valt het overpriced zijn volgens mij nog wel mee
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De Steam Machine maakt gebruik van een GPU met RDNA 3 technologie die ongeveer gelijkwaardig is aan 7600m GPU chip. En de de eerste implementatie van FSR 4.1 (int 8) zijn al beschikbaar in de laatste beta van Steam OS 3.8.x
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
steammachine is gewoon een gamepc, alleen in een slicker jasjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.
nooit meer steam in het nederlands?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:mschol
[ afbeelding ]
Nooit. Meer.
quote:
Een 5060 koop je voor 460 piek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:49 schreef Monolith het volgende:
Qua specs lijkt het ook niet heel bijzonder toch? Die GPU schijnt vergelijkbaar te zijn met een 8GB 3060.
Natuurlijk, een beetje moderne videokaart kost op het moment bijna vaak net zoveel als de hele steam machine en de high end kaarten nog een stuk meer, maar het lijkt me dat zo'n steam machine al wel vrij snel gedateerd gaat zijn op deze manier.
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.quote:
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.
Dat is toch best een deftige kaart.
En dat laatste vinden ze bij Valve ook prima. Want ze zijn al met andere fabrikanten van hardware in overleg (zoals Nvidia) om hardware support uit te breiden voor Steam OS.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.
quote:If you don’t get lucky with Valve’s Steam Machine reservation system, you can make your own Steam Machine instead. Valve says that “starting with the SteamOS 3.8 release, you can put together your own Steam Machine using whatever PC parts you want.” SteamOS 3.8.10 launched last week with a slew of updates, including “improved compatibility with recent Intel and AMD platforms.” Alongside that improved compatibility, Valve is giving gamers the green light to install SteamOS on their own desktops.
Sweet Lord.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:39 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowere(...)ns_On_Your_Purchase/
Het apparaat was nooit gericht op de high-end pc users. Waarom zou je zo'n ding aanschaffen als je al een goede pc hebt? Maar er zit een gpu met technologie in van 3 jaar geleden, wat hedendaags misschien tot mid-range grafische kracht wordt beschouwd. Het is eerder gericht op mensen die geen goede pc hebben maar iets voor in de woonkamer willen hebben wat stil is en klein in formaat is of console-users die net hun begin willen maken met pc-gaming met het gebruiksgemak van een console (met fatsoenlijke werking van HDMI-CEC). Zonder al te veel getweak, wat normaal gesproken bij een pc komt kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
Kopen en refunden. Dan kost het de devs geldquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:39 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowere(...)ns_On_Your_Purchase/
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe
Dit is ook zo’n gevalletje van: Oja die stond ook nog op m’n backlog…quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |