abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126221
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

De Steam Machine maakt gebruik van een GPU met RDNA 3 technologie die ongeveer gelijkwaardig is aan 7600m GPU chip. En de de eerste implementatie van FSR 4.1 (int 8) zijn al beschikbaar in de laatste beta van Steam OS 3.8.x
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221126225
Qua grafische rekenkracht voor games dan bedoel ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221126232
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.
greetings and salutations
pi_221127258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klopt, beter koop je gewoon een Gamepc, kun je veel meer mee.
steammachine is gewoon een gamepc, alleen in een slicker jasje
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221128601
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:29 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221131565
@mschol



*O*

Nooit. Meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221131592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:mschol

[ afbeelding ]

*O*

Nooit. Meer.
nooit meer steam in het nederlands? *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:00 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221131692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef mschol het volgende:

[..]
nooit meer steam in het nederlands? *O*
:@

Turok 3 op Oblivion mode is makkelijker dan Turok 2 op Hardcore. Ben er bijna doorheen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221131738
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:49 schreef Monolith het volgende:
Qua specs lijkt het ook niet heel bijzonder toch? Die GPU schijnt vergelijkbaar te zijn met een 8GB 3060.
Natuurlijk, een beetje moderne videokaart kost op het moment bijna vaak net zoveel als de hele steam machine en de high end kaarten nog een stuk meer, maar het lijkt me dat zo'n steam machine al wel vrij snel gedateerd gaat zijn op deze manier.
Een 5060 koop je voor 460 piek.
blablablabla
pi_221133792
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221133930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Een 5060 koop je voor 460 piek.
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.
Dat is toch best een deftige kaart.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221133954
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:36 schreef vosss het volgende:

[..]
Een 9070XT voor 700. De helft van wat dit apparaat kost.
Dat is toch best een deftige kaart.
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.
blablablabla
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 10:30:38 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221134693
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Qua performance is dat een enorme overkill tov van de grafische prestaties van de Steam machine. Ik vind het best een geinig ding maar dan had het vorig jaar moeten uitkomen voor maximaal 800 piek. Op dit punt kun je voor dat geld beter zelf een Linux based Steam machine bouwen.
En dat laatste vinden ze bij Valve ook prima. Want ze zijn al met andere fabrikanten van hardware in overleg (zoals Nvidia) om hardware support uit te breiden voor Steam OS.

quote:
If you don’t get lucky with Valve’s Steam Machine reservation system, you can make your own Steam Machine instead. Valve says that “starting with the SteamOS 3.8 release, you can put together your own Steam Machine using whatever PC parts you want.” SteamOS 3.8.10 launched last week with a slew of updates, including “improved compatibility with recent Intel and AMD platforms.” Alongside that improved compatibility, Valve is giving gamers the green light to install SteamOS on their own desktops.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 10:37:10 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221134732
quote:
Sweet Lord.

En ook 1 achievement :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 10:44:05 #195
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221134759
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is toch erg mediocre op zn best niet?
Het apparaat was nooit gericht op de high-end pc users. Waarom zou je zo'n ding aanschaffen als je al een goede pc hebt? Maar er zit een gpu met technologie in van 3 jaar geleden, wat hedendaags misschien tot mid-range grafische kracht wordt beschouwd. Het is eerder gericht op mensen die geen goede pc hebben maar iets voor in de woonkamer willen hebben wat stil is en klein in formaat is of console-users die net hun begin willen maken met pc-gaming met het gebruiksgemak van een console (met fatsoenlijke werking van HDMI-CEC). Zonder al te veel getweak, wat normaal gesproken bij een pc komt kijken.

De release is qua timing gewoon ontzettend waardeloos, gezien de huidige componentprijzen. Als ze dit apparaat vorig jaar in september hadden uitgebracht, was het waarschijnlijk ¤700 a ¤800,- wat dan al een stuk beter te behappen is.

Voor context waarom ik dit poste:
FSR 1.x t/m 3.x liep altijd hopeloos achter op Nvidia's DLSS upscaling technologie. FSR 4.x lijkt iig dichter bij Nvidia's DLSS 2.0 standaard te komen en het is iig goed dat het op iets oudere hardware uitkomt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 10:46:07 #196
364681 over_hedge
pi_221134768
quote:
Kopen en refunden. Dan kost het de devs geld :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:09:30 #197
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137032
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 16:00:37 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221137344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemen :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 24 juni 2026 @ 16:11:22 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221137391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:09 schreef V. het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan Dredge. Nog een beetje wennen, maar leuke game tot nu toe :)
Dit is ook zo’n gevalletje van: Oja die stond ook nog op m’n backlog…
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:36:06 #200
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137526
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 16:39:32 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221137556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leveren :P

Later kan je ijs meenemen dacht ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:15:54 #202
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137808
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, je moet op tijd terug om je vis af te leveren :P

Later kan je ijs meenemen dacht ik.
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.

Wat zijn die dagen trouwens fucking kort. Ben je lekker aan het vissen is het alweer 22 uur nogwat.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221137821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dredge is geweldig. Ik zou de DLC ook nemen :Y
Ja _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 17:59:14 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221138045
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:15 schreef V. het volgende:

[..]
Nee, ik bedoelde hoe ik er vanaf kwam. Met de controller lukte het niet om te discarden, maar met het toetsenbord wel, ontdekte ik net.

Wat zijn die dagen trouwens fucking kort. Ben je lekker aan het vissen is het alweer 22 uur nogwat.
Ah zo.

Tijd gaat straks 'langzamer' als je betere motoren en hengels hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:03:32 #205
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221138070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef V. het volgende:
Is er iets te doen aan al die rot in mijn storage?
Ja, de vis verkopen :D

Oh, nvm er was een volgende pagina :')

Nou ja, veel plezier dan maar :) Laatst ook weer eens aan begonnen.
pi_221139093
Alien Isolation uitgespeeld, wat mij betreft een Masterpiece. Alien Isolation 2 is ook aangekondigd.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
pi_221139139
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221139178
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:20 schreef vosss het volgende:
Ok ik ben sinds kort weer terug op de pc. Beetje up gegrade enzo.

Ik ben, of was voordat het zo tyfusheet werd op zolder, bezig met Mafia The Old Country.
Zit in chapter 7 dacht ik.

Ik ga soberzo 9 juli BF Resynced doen.
Er van uit gaande dat ik vanaf komende week wel weer op de zolder kan toeven, wat is een toffe game om tussen dan en 9 juli te doen die mijn 9070XT een beetje aan het werk zet met 4k FSR op quality.

Crimson Desert wil ik zeker gaan doen, maar dat red ik op die korte tijd niet. Zoiets wat een uurtje of 20 of 30 ofzo duurt zou wel goed zijn denk ik.

Tips iemands? :)
007, een Tomb Raider of twee, nieuwe Wolfenstein of Doom, Cyberpunk, God of War / Spiderman, zoiets
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221139212
Cyberpunk red je toch niet in 20 uur gek!
Tomb Raiders heb ik allemaal al gedaan. Die 007, is dat wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221139233
Nog aanraders? Heb Death Stranding 2 zo goed als uit, maar ik kan nog niet helemaal stoppen omdat ik nog niet alles 5-sterren heb. :')

Gaat nergens over.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')