abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 18:15:43 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221040840
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
surprisedpikachu.gif
Ja maar gelukkig weet jij het altijd beter :+

Ze mogen het gaan proberen aan te tonen in de rechtzaal, maar denk dat het weinig kans van slagen heeft.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221040864
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja maar gelukkig weet jij het altijd beter :+

Ze mogen het gaan proberen aan te tonen in de rechtzaal, maar denk dat het weinig kans van slagen heeft.
De vraag is niet of ze een monopolie hebben, maar of ze die positie misbruiken. Twee verschillende dingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 14 juni 2026 @ 18:22:45 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221040882
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De vraag is niet of ze een monopolie hebben, maar of ze die positie misbruiken. Twee verschillende dingen.
Zeker maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet doen.

Good guy gabe jwz
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221040893
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zeker maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet doen.

Good guy gabe jwz
Ik denk het ook niet, maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat een miljardenbedrijf niet alleen maar het consumentenbelang voor ogen had.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221041650
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Van wat ik op Tweakers lees
[..]
[..]

Dit zijn allemaal nogal stellige claims zonder dat ze gebaseerd zijn op enige jurisprudentie. No offense, maar ik zie in de IT wel vaker dat men denkt dat het recht en rechtspraak een stuk ondubbelzinniger is dan het in werkelijkheid is. Een bedrijf als booking is teruggefloten voor iets dat hier op lijkt, al biedt Steam zoals hier gesteld wel meer vrijheid en opties voor gamedevelopers om aan alternatieve prijsstelling te doen.
Maar goed, ik ben geen jurist dus ik heb echt geen flauw idee of een rechter dit vergelijkbaar gaat vinden met waar ze booking voor hebben teruggefloten of dat die vindt dat Valve hier in hun recht staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juni 2026 @ 19:21:51 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221041763
Begonnen met Turok 2.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221043734
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Begonnen met Turok 2.
Beste Turok. Flink gespeeld vroeger. Wel op PC met mijn monster 3dfx natuurlijk.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 09:06:28 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221058557
quote:
8s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef ems. het volgende:

[..]
Beste Turok. Flink gespeeld vroeger. Wel op PC met mijn monster 3dfx natuurlijk.
Ja die heb ik hier nog liggen. Belachelijk slechte port _O-

Remaster is een heel stuk beter te spelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221067050
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Turok Remastered uitgespeeld, alle achievements behaald *O*
heb je linkje? ik zie em niet?
of is dat Turok origins?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 08:53:09 #135
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221067380
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:01 schreef mschol het volgende:

[..]
heb je linkje? ik zie em niet?
of is dat Turok origins?
Zo heten ze niet, maar ze zijn gereleased op steam met opgepoetste graphics en zo.

https://store.steampowered.com/app/405820/Turok/
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 20:54:57 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221073412
Turok 2 is tof maar ik HAAT Lair of the Blind Ones _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221073594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Zo heten ze niet, maar ze zijn gereleased op steam met opgepoetste graphics en zo.

https://store.steampowered.com/app/405820/Turok/
ah, nice.. die heb ik al :D

(alleen deel 3 niet)

die heb ik vroeger wel willen spelen, maarja.. ik had zoveel dat ik wilde spelen en niet kon kopen _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:51 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221073628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:03 schreef mschol het volgende:

[..]
ah, nice.. die heb ik al :D

(alleen deel 3 niet)

die heb ik vroeger wel willen spelen, maarja.. ik had zoveel dat ik wilde spelen en niet kon kopen _O-
Deel 3 is best leuk, alleen meer lineair dan de eerste 2. Wel 2 verschillende characters plus 2 unlockable characters.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221077897
Ik lees veel gaming gerelateerde forums, en er zijn verschillende gaming journo's de afgelopen tijd die proberen Gabe Newell slecht af te schilderen omdat hij een duur huis heeft gekocht.

It's biting them in the ass, elke gamer op de planeet gaat vierkant achter Gabe staan. Dat krijg je nou wanneer je gewoon een goed platform bied en je succes gewoon verdiend hebt door geen eikel te zijn.
pi_221077904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:05 schreef Donderkonijn het volgende:
die proberen Gabe Newell slecht af te schilderen omdat hij een duur huis heeft gekocht.

Dat lijkt me vreemd, aangezien deze man al een tijd een vloot jachten bezit. Het kan geen verrassing zijn dat hij dure dingen kan betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221077945
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat lijkt me vreemd, aangezien deze man al een tijd een vloot jachten bezit. Het kan geen verrassing zijn dat hij dure dingen kan betalen.
Het is niet alleen een duur huis, ze proberen het te verkopen alsof steam een monopolie is. Wat het niet is, er zijn genoeg andere aanbieders.
pi_221078146
Jaaa deze discussie weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 12:39:02 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221078527
Turok 2 bijna uitgespeeld *O*

Weet nog niet of ik voor de hardcore-achievement ga :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 14:25:21 #144
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221079807
Oh wacht, eerst nog alle Primagen keys vinden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221079824
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het is niet alleen een duur huis, ze proberen het te verkopen alsof steam een monopolie is. Wat het niet is, er zijn genoeg andere aanbieders.
Dat het geen zuiver monopolie is betekent niet dat het alsnog als monopolie geclassificeerd kan worden

Microsoft heeft op de desktop markt ook nooit een echt zuiver monopolie gehad (er waren alternatieven) maar ze worden wel altijd beticht van een monopolie
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221079825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Turok 2 bijna uitgespeeld *O*

Weet nog niet of ik voor de hardcore-achievement ga :')
gewoon doen, volgens mij heb je tijd genoeg
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 15:12:06 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221080046
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:28 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon doen, volgens mij heb je tijd genoeg
Ik heb hem uitgespeeld *O*

Misschien ga ik het doen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221080060
Deze zag er ook nog wel interessant uit voor de liefhebbers van games als No Man's sky: https://store.steampowered.com/app/3276050/SpaceCraft/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221080514
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef mschol het volgende:

[..]
Dat het geen zuiver monopolie is betekent niet dat het alsnog als monopolie geclassificeerd kan worden

Microsoft heeft op de desktop markt ook nooit een echt zuiver monopolie gehad (er waren alternatieven) maar ze worden wel altijd beticht van een monopolie
Sinds wanneer maakt microsoft desktops? Je bedoelt OS markt. En dat komt omdat ze het zo inbakken dat hun eigen software altijd voorrang krijgt en er geen fatsoenlijke alternatieven zijn behalve Linux, maar dat is nou niet echt user friendly. Steam doet dat niet, het zijn de andere aanbieders zelf die zichzelf constant in de voet schieten.
Steam doet niks behalve veruit het beste platform zijn. Dat maakt het geen monopolie.
  Redactie Games donderdag 18 juni 2026 @ 18:31:56 #150
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221081257
Ter gelegenheid van Dave The Diver - In The Jungle DLC:
Bekijk deze YouTube-video

van de studio achter Sharknado
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')