Ja maar gelukkig weet jij het altijd beterquote:
De vraag is niet of ze een monopolie hebben, maar of ze die positie misbruiken. Twee verschillende dingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig weet jij het altijd beter
Ze mogen het gaan proberen aan te tonen in de rechtzaal, maar denk dat het weinig kans van slagen heeft.
Zeker maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De vraag is niet of ze een monopolie hebben, maar of ze die positie misbruiken. Twee verschillende dingen.
Ik denk het ook niet, maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat een miljardenbedrijf niet alleen maar het consumentenbelang voor ogen had.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet doen.
Good guy gabe jwz
Dit zijn allemaal nogal stellige claims zonder dat ze gebaseerd zijn op enige jurisprudentie. No offense, maar ik zie in de IT wel vaker dat men denkt dat het recht en rechtspraak een stuk ondubbelzinniger is dan het in werkelijkheid is. Een bedrijf als booking is teruggefloten voor iets dat hier op lijkt, al biedt Steam zoals hier gesteld wel meer vrijheid en opties voor gamedevelopers om aan alternatieve prijsstelling te doen.quote:
Beste Turok. Flink gespeeld vroeger. Wel op PC met mijn monster 3dfx natuurlijk.quote:
Ja die heb ik hier nog liggen. Belachelijk slechte portquote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Beste Turok. Flink gespeeld vroeger. Wel op PC met mijn monster 3dfx natuurlijk.
heb je linkje? ik zie em niet?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Turok Remastered uitgespeeld, alle achievements behaald
Zo heten ze niet, maar ze zijn gereleased op steam met opgepoetste graphics en zo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je linkje? ik zie em niet?
of is dat Turok origins?
ah, nice.. die heb ik alquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo heten ze niet, maar ze zijn gereleased op steam met opgepoetste graphics en zo.
https://store.steampowered.com/app/405820/Turok/
Deel 3 is best leuk, alleen meer lineair dan de eerste 2. Wel 2 verschillende characters plus 2 unlockable characters.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, nice.. die heb ik al
(alleen deel 3 niet)
die heb ik vroeger wel willen spelen, maarja.. ik had zoveel dat ik wilde spelen en niet kon kopen
Dat lijkt me vreemd, aangezien deze man al een tijd een vloot jachten bezit. Het kan geen verrassing zijn dat hij dure dingen kan betalen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:05 schreef Donderkonijn het volgende:
die proberen Gabe Newell slecht af te schilderen omdat hij een duur huis heeft gekocht.
Het is niet alleen een duur huis, ze proberen het te verkopen alsof steam een monopolie is. Wat het niet is, er zijn genoeg andere aanbieders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreemd, aangezien deze man al een tijd een vloot jachten bezit. Het kan geen verrassing zijn dat hij dure dingen kan betalen.
Dat het geen zuiver monopolie is betekent niet dat het alsnog als monopolie geclassificeerd kan wordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is niet alleen een duur huis, ze proberen het te verkopen alsof steam een monopolie is. Wat het niet is, er zijn genoeg andere aanbieders.
gewoon doen, volgens mij heb je tijd genoegquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Turok 2 bijna uitgespeeld
Weet nog niet of ik voor de hardcore-achievement ga
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon doen, volgens mij heb je tijd genoeg
Sinds wanneer maakt microsoft desktops? Je bedoelt OS markt. En dat komt omdat ze het zo inbakken dat hun eigen software altijd voorrang krijgt en er geen fatsoenlijke alternatieven zijn behalve Linux, maar dat is nou niet echt user friendly. Steam doet dat niet, het zijn de andere aanbieders zelf die zichzelf constant in de voet schieten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat het geen zuiver monopolie is betekent niet dat het alsnog als monopolie geclassificeerd kan worden
Microsoft heeft op de desktop markt ook nooit een echt zuiver monopolie gehad (er waren alternatieven) maar ze worden wel altijd beticht van een monopolie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |