abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 11:22:07 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220964475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Arkham Knight gekocht voor 3 euro. Geen idee waarom ik die niet eerder gespeeld heb. Best wel tof :D
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 11:59:43 #62
364681 over_hedge
pi_220964743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ik :P
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo was :D Ook nog wat mods voor hd textures etc, ziet er wel echt mooi uit!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 12:07:11 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220964786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo was :D Ook nog wat mods voor hd textures etc, ziet er wel echt mooi uit!
Zeker. Speel de game op console en dat was al een genot :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:07:35 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967162
Resident Evil-franchise in de aanbieding bij Steam/GMG waarbij RE4 Remake nu eindelijk onder een ¤10,- zit.

Maar je bent beter uit met Gold-edition (via bijv. GMG voor ¤12,60) omdat de DLC Seperate Ways nooit in de aanbieding gaat
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:11:31 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967191
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Resident Evil-franchise in de aanbieding bij Steam waarbij RE4 Remake nu eindelijk onder een ¤10,- zit.

Maar je bent beter uit met Gold-edition (via bijv. GMG voor ¤12,60) omdat de DLC Seperate Ways nooit in de aanbieding gaat
RE4 heb ik inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:16:52 #66
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967234
In welk gedeelte begint de RE Leon-saga? Alsin welk deel is beste om mee te beginnen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:18:12 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967242
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
In welk gedeelte begint de RE Leon-saga? Alsin welk deel is beste om mee te beginnen?
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:21:26 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:22:54 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967265
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.
Goed plan :Y

RE2 Remake is erg tof. 3 is wel een stuk minder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:25:37 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed plan :Y

RE2 Remake is erg tof. 3 is wel een stuk minder.
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen.. *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:26:12 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967285
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen.. *O*
Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:35:14 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967771
What can change the nature of a man?
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 23:09:13 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220968795
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geniet ervan!
Net op tijd voor RE: Code Veronica!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_220969548
Originele re2 vind ik veel beter dan remake re2. Remake re2 stort in met het overmatige gebruik van mr x.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 09:04:51 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220969584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:45 schreef ems. het volgende:
Originele re2 vind ik veel beter dan remake re2. Remake re2 stort in met het overmatige gebruik van mr x.
Is ook tijdelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2026 @ 12:03:00 #76
364681 over_hedge
pi_220970986
https://store.steampowered.com/app/1702390/Voor_De_Kroon/

Mijn heren! Dood ze allemaal!! :D

Iemand die deze geprobeerd heeft toevallig?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220974553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is ook tijdelijk.
Weet ik. Gewoon geen fan van het hele principe van een een niet te bevechten iets wat je overal volgt. Ik weet dat ik vrij alleen sta in die mening maar het voelt voor mij persoonlijk gewoon heel cheap.

Ik hoop dan ook dat ze in Veronica niet ook zoiets gaan toevoegen. Het origineel is nog steeds een van mijn favorieten van de dreamcast.
Conscience do cost.
pi_220974655
Ben op zo'n 70% denk ik van Death Stranding 2. Lang geleden dat ik zo'n grote game heb gespeeld. What's next vraag ik me af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 21:43:24 #79
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220974700
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:23 schreef ems. het volgende:

[..]
Weet ik. Gewoon geen fan van het hele principe van een een niet te bevechten iets wat je overal volgt. Ik weet dat ik vrij alleen sta in die mening maar het voelt voor mij persoonlijk gewoon heel cheap.

Ik hoop dan ook dat ze in Veronica niet ook zoiets gaan toevoegen. Het origineel is nog steeds een van mijn favorieten van de dreamcast.
Er zat toch niet zo'n soort monster in die game?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220974726
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 21:57:20 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220974813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
Ahw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220974829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
Misschien vind je Wanderstop ook leuk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220974879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ahw O+
Ja ben echt een fangirl van het eerste spel, maar dan kan ik twee spelen *O*
(Op den duur heb je heel je eiland leeggetrokken en dan moet je wachten tot de volgende dag tot je verder kan) dus dan kan ik afwisselen tussen beide spellen

Feest!

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Misschien vind je Wanderstop ook leuk.
Ik noteer hem :Y
Mag van mezelf pas weer games kopen met de feestdagen :)

(Tenzij er een uitbreiding op Disney dreamland valley uitkomt. Die mag sowieso :@ ligt geld voor apart)
pi_220976285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Er zat toch niet zo'n soort monster in die game?
Nee, maar dat is het probleem. In RE2 zat dat in de kern ook niet, maar toen hebben ze dat toch toegevoegd voor de remake. Andere nieuwere delen zoals 7 en 8 (en 9) hebben het ook. Ik hoop dat het geen trend is.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 16:43:26 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220986712
Gothic 1 Remake

Wat een pareltje jongens _O_
What can change the nature of a man?
  Redactie Games woensdag 10 juni 2026 @ 13:34:29 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221001143
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221005994
quote:
begrijpelijk wel..

komt er wel opneer dat het geven van steam tegoed dat je gewoon cash moet neer leggen op bv een verjaardag..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 08:18:19 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221006020
quote:
Ik heb ze nooit gebruikt :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:50:01 #89
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:33:14 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_221008859
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')