abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zaterdag 6 juni 2026 @ 12:03:00 #76
364681 over_hedge
pi_220970986
https://store.steampowered.com/app/1702390/Voor_De_Kroon/

Mijn heren! Dood ze allemaal!! :D

Iemand die deze geprobeerd heeft toevallig?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220974553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is ook tijdelijk.
Weet ik. Gewoon geen fan van het hele principe van een een niet te bevechten iets wat je overal volgt. Ik weet dat ik vrij alleen sta in die mening maar het voelt voor mij persoonlijk gewoon heel cheap.

Ik hoop dan ook dat ze in Veronica niet ook zoiets gaan toevoegen. Het origineel is nog steeds een van mijn favorieten van de dreamcast.
Conscience do cost.
pi_220974655
Ben op zo'n 70% denk ik van Death Stranding 2. Lang geleden dat ik zo'n grote game heb gespeeld. What's next vraag ik me af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 21:43:24 #79
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220974700
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:23 schreef ems. het volgende:

[..]
Weet ik. Gewoon geen fan van het hele principe van een een niet te bevechten iets wat je overal volgt. Ik weet dat ik vrij alleen sta in die mening maar het voelt voor mij persoonlijk gewoon heel cheap.

Ik hoop dan ook dat ze in Veronica niet ook zoiets gaan toevoegen. Het origineel is nog steeds een van mijn favorieten van de dreamcast.
Er zat toch niet zo'n soort monster in die game?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220974726
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 21:57:20 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220974813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
Ahw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220974829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deel twee van Cozy Grove komt uit (Camp Spirit)
Leukste spel ooit, en ik krijg hem van een vriendin tzt :o
Kan niet wachten ;) Alleen tja... tweede week in juli pas
Misschien vind je Wanderstop ook leuk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220974879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ahw O+
Ja ben echt een fangirl van het eerste spel, maar dan kan ik twee spelen *O*
(Op den duur heb je heel je eiland leeggetrokken en dan moet je wachten tot de volgende dag tot je verder kan) dus dan kan ik afwisselen tussen beide spellen

Feest!

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Misschien vind je Wanderstop ook leuk.
Ik noteer hem :Y
Mag van mezelf pas weer games kopen met de feestdagen :)

(Tenzij er een uitbreiding op Disney dreamland valley uitkomt. Die mag sowieso :@ ligt geld voor apart)
pi_220976285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Er zat toch niet zo'n soort monster in die game?
Nee, maar dat is het probleem. In RE2 zat dat in de kern ook niet, maar toen hebben ze dat toch toegevoegd voor de remake. Andere nieuwere delen zoals 7 en 8 (en 9) hebben het ook. Ik hoop dat het geen trend is.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 16:43:26 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220986712
Gothic 1 Remake

Wat een pareltje jongens _O_
What can change the nature of a man?
  Redactie Games woensdag 10 juni 2026 @ 13:34:29 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221001143
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221005994
quote:
begrijpelijk wel..

komt er wel opneer dat het geven van steam tegoed dat je gewoon cash moet neer leggen op bv een verjaardag..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 08:18:19 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221006020
quote:
Ik heb ze nooit gebruikt :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:50:01 #89
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:33:14 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_221008859
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zaterdag 13 juni 2026 @ 09:07:33 #91
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221025557
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juni 2026 @ 13:07:58 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221037575
Turok Remastered uitgespeeld, alle achievements behaald *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 14 juni 2026 @ 15:05:18 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221038486
quote:
:') altijd weer die burocratische kneusjes die denken dat Steam een monopolie heeft _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2026 @ 15:10:29 #94
364681 over_hedge
pi_221038547
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
:') altijd weer die burocratische kneusjes die denken dat Steam een monopolie heeft _O-
Hebben ze dan ook. Niet dat ik er iets tegen heb. Steam O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:23:07 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221038711
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Hebben ze dan ook. Niet dat ik er iets tegen heb. Steam O+
Nee dat hebben ze niet? Er is niemand die verplicht iets op Steam te publiceren.

quote:
Een monopolie is een marktvorm waarin één enkel bedrijf de volledige controle heeft over een product of dienst, zonder concurrentie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf zondag 14 juni 2026 @ 15:24:44 #96
364681 over_hedge
pi_221038727
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee dat hebben ze niet? Er is niemand die verplicht iets op Steam te publiceren.
[..]

Ja dan heeft niemand een monopolie als je 100% van een hele markt er op na houd als definitie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:27:41 #97
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221038762
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee dat hebben ze niet? Er is niemand die verplicht iets op Steam te publiceren.
[..]

Dat is wel een heel makkelijke conclusie -O-
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 14 juni 2026 @ 17:19:01 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221040063
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Dat is wel een heel makkelijke conclusie -O-
Iedereen is toch vrij om hun game overal te publiceren?

Dat daar de grootste playerbase zit, dat is echt niet te wijten aan het feit dat er geen competitie MOGELIJK is op PC.

En daarom is het geen monopolie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221040071
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Iedereen is toch vrij om hun game overal te publiceren?

Dat daar de grootste playerbase zit, dat is echt niet te wijten aan het feit dat er geen competitie MOGELIJK is op PC.

En daarom is het geen monopolie.
Op zich was iedereen ook vrij om een ander besturingssysteem dan Microsoft te kiezen, maar dat maakt niet dat die geen monopolie hadden ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 14 juni 2026 @ 17:20:55 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221040074
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Op zich was iedereen ook vrij om een ander besturingssysteem dan Microsoft te kiezen, maar dat maakt niet dat die geen monopolie hadden ofzo.
Dat is toch een heel andere situatie?

Dat gaat om een OS en niet om een online winkel, er zijn zoveel online winkels waar je games kan kopen en publiceren.

En ik ben niet super bekend met oldschool OS mogelijkheden, voor zover ik weet had je DOS en daarna Windows en Linux was er toen mss ook al wel? Maar het is niet iets wat waarschijnlijk enorm gebruiksvriendelijk was of voor bedrijven/scholen interessant was, anders hadden ze daar dan toch wel voor gekozen?

Er zijn zelfs mogelijkheden om keys te genereren als developer en die dan zelf te verkopen.

quote:
Steam allows developers to generate CD keys for external sales by providing them with free, unlimited key generation tools through the Steamworks developer portal. Developers can request keys to sell on their own websites, via third-party storefronts, or for crowdfunding fulfillment, and Valve takes 0% of the revenue from these direct sales
Maar Steam is de bad guy :?

Steam is overigens het enige wat basically PC gaming van de ondergang heeft gered ten tijde van fysieke sale terugloop in allerlei winkels zoals Dynabyte en Dixons etc. Dat zag je niet alleen in Nederland maar overal ter wereld.

Omdat digitale distributie makkelijk werd gemaakt via Steam is er toen gelukkig weer wat liefde in de markt teruggekomen vanuit developers. Maar toch zag je ten tijde van het gehele Xbox 360 tijdperk dat de PC toch minder geliefd was bij publishers (want piracy).

Het is ook gewoon een kwestie van wat werkt het beste, wat is het simpelste voor gebruikers, waar is zo min mogelijk frictie in interactie met de store (of OS als je dat voorbeeld wil aanhouden).

We weten allemaal dat EA Origin en de EA App en de Ubisoft Connect app gewoon geen geweldige alternatieven zijn. Puur omdat de apps ansich al minder ontwikkeld zijn dat Steam 10 jaar geleden was.

Dan denk ik persoonlijk niet dat het beste (discutabel misschien, maar voor vele gebuikers en devs is Steam het beste) platform gestraft moet worden omdat het gewoon de meeste mogelijkheden biedt aan zowel gebruikers als verkopers.

[ Bericht 28% gewijzigd door MMaRsu op 14-06-2026 17:27:33 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')